Vectra sfinalizowała przejęcie Multimedia Polska

Vectra sfinalizowała przejęcie spółki Multimedia Polska.
Vectra sfinalizowała przejęcie spółki Multimedia Polska. fot. luisrsphoto / 123rf

Vectra sfinalizowała zakup 100 proc. akcji spółki Multimedia Polska. W wyniku transakcji grupa Vectra będzie oferować usługi ponad 1,7 mln abonentom, a w zasięgu jej sieci znajdzie się ok. 4,4 mln gospodarstw domowych. Nowym prezesem spółki Multimedia został Jan Piotrowski, zastępując na tym stanowisku Andrzeja Rogowskiego.



Spółki w najbliższym czasie będą kontynuować swoją działalność operacyjną bez zmian, koncentrując się na wspólnym dostarczaniu nowej wartości abonentom.

- Realizacja transakcji pozwala nam na znacznie większą skalę działań - dostęp do szerokiej bazy klientów i potencjału jednej z najlepszych i największych stacjonarnych infrastruktur telekomunikacyjnych w Polsce. Większe zdolności inwestycyjne oraz talent menedżerski połączonych podmiotów przełożą się na możliwość zaoferowania atrakcyjniejszej oferty zarówno klientom detalicznym, jak i biznesowym, co stanowi meritum tej transakcji - powiedział Tomasz Żurański, prezes Vectry.
- Jestem przekonany, że oddaję firmę w dobre ręce i że nowo powstały podmiot odniesie sukces rynkowy. Jest to również w mojej ocenie bardzo dobra informacja dla klientów obu firm, którzy mogą spodziewać się w przyszłości dalszego poszerzania portfolio usług - powiedział ustępujący prezes i akcjonariusz Multimedia Polska, Andrzej Rogowski.
W połowie stycznia 2020 roku Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał warunkową zgodę na koncentrację. Vectra może przejąć Multimedia Polska, ale musi sprzedać sieć w ośmiu miastach, a w 13 kolejnych dać konsumentom możliwość zmiany operatora.

Opinie (37) 1 zablokowana

  • Vectra ? Multimedia? (3)

    Jedni i drudzy słabi jak barszcz...

    • 70 7

    • "słabi jak barszcz" (2)

      co to znaczy?

      • 0 8

      • (1)

        Pewnie barszcz Sosnowskiego. Złodziej na złodzieju. Rozmowa telefoniczna zaczyna się od pogróżek. Widocznie mają masę ludzi, którzy chcieliby się od nich wyplątać. Cztery lata temu przeprowadzałem się. Zdałem cały sprzęt na Morenie - kolejka masakra - rozliczyłem się do zera. W zeszłym roku sms - zaległość 6.13 zł. Ja mówię: niech mi skoczą, żona zapłać. Cóż robić, zapłaciłem. Za kilka miesięcy sms - zaległość 6.13 zł. Złodzieje pieprzeni. Pewnie wszystkich tak robią. Mała kwota, więc sądzić się nie ma o co, jak to mówią: grosz do grosza. Jak masz wybór, to z dala od Vectry. Na początek dadzą wszystko, ale jak coś chcesz to droga prze mękę, krzyż Pański. Podsumowując, jak to na aukcjach: Nie polecam sprzedawcy!!!

        • 5 0

        • A może alternatywa?

          Tak źle a tak niedobrze:)
          Ja jakiś czas temu przeniosłem się do lokalnego operatora i jestem zadowolony. Polecam Maxnet;)

          • 0 2

  • Mam nadzieję, (3)

    że wreszcie powstanie w Gdyni Biuro Obsługi Klienta,a nie tylko siedziba firmy.

    • 36 4

    • (1)

      A po co ci fizyczne biuro obslugi? Nie masz co z czasem robic?

      • 4 7

      • Popieram. Do biura zjeżdża się całe Trójmiasto. Śpiwór, kanapki i termos, a jak dotrzesz do biurka, to okaże się że czegoś ci zabrakło, świstek, podpis, potwierdzenie, zdjęcia teściowej. I od nowa. Ktoś poniżej też to potwierdza "profesjonalne bok"

        • 6 0

    • jest profesjonalne bok multimedia w Gdyni

      Chcesz sobie posiedzieć jak Adrian na korytarzu u prezesa i coś załatwić ?
      Zapraszamy.

      • 8 3

  • Teraz czekam aż Vectra przejmie Orlen. To będzie bardzo dobre posunięcie dla polskiej gospodarki.

    • 34 10

  • no i ja mam problem (1)

    uciekłem z vectry kilka lat temu do multimedia. z telefonem jak i internet+tv. Ich obsluga to katastrofa. 3miesiące wystawiali mi faktury na nieistniejące przylacze. Jak nie dzialalo to 20-30d i "nic nie wiedzieli" .

    • 36 1

    • Jesteś więc jak bumerang hahahah

      • 5 2

  • nieeeee!!!!;(

    • 23 2

  • (2)

    jeden słaby drugi nie lepszy, efekt synergii będzie znakomity....

    • 31 3

    • dwa minusy dają plus (1)

      czyż nie? ;)

      • 2 1

      • taa.. minusy od ludzi - a ten plus to u Grodzkiego

        • 3 2

  • Za agresywną politykę reklamową polegająca na wrzucaniu tony ulotek do skrzynek, Vectra powinna być ukarana (4)

    Własnie przez te ulotki mówiłem, że nigdy nie będę klientem Vectry. A tu się okazuje, że jednak będę. Co za pech.

    • 43 2

    • dodam (2)

      jeszcze te naklejki przylepiane na skrzynki pocztowe. Chamstwo!!!!!

      • 11 0

      • (1)

        Wrzucają ulotki do skrzynki, przylepiają swoje wlepki reklamowe na skrzynki- które po odklejeniu zostawiają trwały, ciężko usuwalny ślad. Jakby tego wszystkiego było mało ich ulotkami oklejają wszelkiego rodzaju nośniki do tego nadające się- chociażby maskownicę od kabli światłowodów. Nikt takich praktyk nie stosuje,nikt tak nie zaśmieca części wspólnych w budynkach mieszkalnych. Vectra po chamsku robi to od wielu lat. Teraz w nagrodę co miesiąc będę dostawał od nich fakturę za usługi, za cały ten wieloletni śmietnik.

        • 5 0

        • mało tego jestem technikiem firmy na V

          mógł bym godzinami pisać a praktykach tej firmy ale szkoda moich zszarganych nerwów i czasu którego mi brakuje.
          Nalepki i ulotki są umieszczane nawet w miejscach gdzie nie ma i w przwidywalnym czasie nie będzie możliwoci fizycznej (brak jakiejkolwiek infrastruktury ww firmy) jest to miejsce gdzie mieszkam i będąc technikiem firmy na V doskonale o tym wiem
          w swej naiwonosci jaki czas temu nawet zgłosiłem ten fakt do "centrali" i jak sądzicie "grochem o sicainę"

          • 0 0

    • ojej

      • 0 3

  • Dlatego w niedzielę przez jakiś czas internetu nie miałem. (2)

    Teraz będzie to normą?

    • 19 4

    • Tak

      • 5 1

    • W niedziele niehandlowe...

      ... powinno nie być internetu żeby rodziny mogły wspólnie przeżywać mszę świętą w skupieniu i zadumie...

      • 0 1

  • Rozwiązaniem jest drodzy państwo internet z plusa (2)

    sam mam i polecam

    • 8 27

    • Ta. Jeszcze podaj do siebie numer zeby ludzie wiedzieli gdzie zamowic, a pozniej mogli zadzwonic z pretensjami, ze wiekszego g*wna nie widzieli.

      • 6 1

    • Może niekoniecznie z plusa, ale firmy komórkowe stają się coraz lepszą alternatywą od kablówek. Zwłaszcza, że telewizję jako taką zaczyna zastępować internet.

      • 4 0

  • (1)

    Pracownicy się pewnie ucieszą

    • 8 3

    • taaaaaaa zwłaszcza ci do zwolnienia

      • 3 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Ryszard Gretkowski

Jest absolwentem Wydziału Mechanicznego Uniwersytetu Technologiczno- Przyrodniczego im.J.J....

Najczęściej czytane