• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Vectra znów waloryzuje opłaty. Ceny za usługi w górę

erka
30 września 2023, godz. 15:15 
Opinie (124)
Od 1 listopada 2023 r. kolejna część klientów Grupy Vectra będzie się musiała liczyć z podwyżkami. Od 1 listopada 2023 r. kolejna część klientów Grupy Vectra będzie się musiała liczyć z podwyżkami.

Vectra po raz kolejny podnosi ceny swoich usług. Tym razem podwyżki obejmą klientów sieci Multimedia, którą Vectra przejęła na początku 2020 roku. Ceny wzrosną od 1 listopada 2023 r. Podwyżki zależą od umowy i liczby wykupionych usług. Mogą wynieść nawet kilkadziesiąt złotych miesięcznie.



Dlaczego stali klienci są traktowani gorzej niż nowi? Dlaczego stali klienci są traktowani gorzej niż nowi?

Listopadowa podwyżka to kontynuacja procesu waloryzacji opłat, który rozpoczął się w lipcu 2023 r. Wówczas operator poinformował swoich klientów, że od wrześniu 2023 r. podniesie o 15 proc. opłaty za swoje usługi. Biuro prasowe Grupy Vectra odpowiadając na pytania TVN 24 Biznes stwierdziło, że wspomniana kwestia dotyczy nielicznej grupy klientów.



Operator wyjaśnił, że poziom waloryzacji cennika wynika bezpośrednio z podawanego przez Główny Urząd Statystyczny półrocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, który wynosi właśnie 15 proc.



Według spółki wszyscy klienci zostali wcześniej poinformowani o klauzuli waloryzacyjnej i jej znaczeniu podczas podpisywania nowych umów lub dokonywania zmian w aktualnych umowach.
erka

Miejsca

Opinie (124) 10 zablokowanych

Wszystkie opinie

  • Firma ? Szkoda słôw!!!

    Cztery razy umawiane spotkania. Gość Nie miał narzèdzi, pôźniej części.. tragedia.

    • 44 0

  • Pozbyłem się ich ze swojego mieszkania.

    I wreszcie spokój.

    • 62 0

  • Opinia wyróżniona

    Unikać takich firm (4)

    Najlepiej swoją pazerność zasłaniać kilkunastostronicowymi umowami pisanymi małym drukiem. Metody rodem z parabanków. Szkoda, że w naszym kraju jest to na porządku dziennym. Typowe wyciąganie pieniędzy od emerytów, którzy oglądają TV. Czym to się różni od metody "na wnuczka". Tylko tym, że tu jest to robione w świetle prawa.

    • 242 4

    • No tak. (2)

      Tradycyjne mnie kazali podpisać to ja podpisoł.

      • 13 4

      • Panie prezydencie... (1)

        • 12 1

        • hHhhahahahaha

          wierzysz w cuda? głupiaś?

          • 2 2

    • To prawda, z tym druczkiem z minimalnymi literami na kilkanaście stron to gruba przegina.Nawet, kto ma wzrok orla nie da rady tego przeczytać. Tak to maja skonstruowane ,żeby ludzi robić w balona.Kto na to pozwala.

      • 3 1

  • Vectra (1)

    Dobrze, że o tym piszecie , ale nie napisaliście w ogule czy to jest zgodnie sprawne , i czy jest jakaś możliwość na rozwiązanie.l z nimi umowy z tego powodu

    • 43 0

    • Skandal

      Po to podpisuje umowa na czas określony, żeby była gwarancja ceny

      • 23 0

  • Odmówiłem im nową ofertę. (2)

    Dzwonił i proponował mi 3x szybszy internet oraz netflix za jedyne 10 zł więcej. Ale czytałem już komentarze o waloryzacji że zwiększają abonament a taka klauzulę miałbym w aneksie do umowy. Teraz płacę 30 zł za 150 mbs bez limitu po kablu I nie zamarzam nic zmieniać a vectra nie może mi podnieść abonamentu.

    • 38 0

    • Abonament mogą Ci podnieść

      Z tym że muszą Ci oddać samolot.
      To stara tradycja, jeszcze z początków lotnictwa...

      • 7 4

    • Ten netflix coś tani , może ten z reklamami albo tylko na 1 odbiornik?

      • 0 0

  • Muzyczka (1)

    Za każdym razem, gdy włączam telewizję, jest muzyczka, której trudno się pozbyć. Jest to bardzo irytujące. Poza tym często przerywane jest połączenie z obrazem, jakby brak zasięgu. Umowę podpisałam na komórkę, więc o jakim poinformowaniu klientów jest mowa? Pierwszy raz słyszę o podwyżce. Kiepsko.

    • 24 1

    • Zaloguj się do konta google

      • 1 0

  • Żeby za tą "waloryzacją" szła poprawa jakości usług to klient mógłby zrozumieć.

    • 42 1

  • Opinia wyróżniona

    U mnie na cenie usług netto (4)

    Podwyższono o 18 a nie 15 procent. Mimo informacji, że będzie to 15. Infolinia + osoby na czacie nie wiedzą dlaczego jest więcej. Wiedzą tylko, że miało być 15 i tak im kazano tłumaczyć podwyżkę. Czekam na odpowiedź na reklamację + skarga do UOKiK. Policzcie swoje rachunki

    • 131 1

    • Taką mają politykę. Osoby z obsługi klienta namawiają żeby wykupić najdroższą ofertę. (2)

      A że ich oferty ciężko porównać to niestety ciemny lud to kupuje. Ja wolę UPC od lat nie podnieśli ceny a jak podniosą to wypowiem i pójdę do innych :))))))))))))))))))))))))))) Umowa z UPC czy Vectrą to nie żona i nie trzeba iść do Sądu :))))))))))))

      • 8 2

      • UPC też wprowadziło klauzulę waloryzacyjną (1)

        Także obecna twoja umowa się skończy i koniec przygody z UPC w takim razie

        • 3 1

        • UPC już nie ma

          Zostało przejęte przez Play.

          • 3 0

    • Waloryzacja Multimedia

      Umowa od czerwca 2023. Waloryzacja od października 2023. Sprawdziłam fakturę, tv, telefon komórkowy i stacjonarny waloryzacja 15 procent. Inaczej wygląda sprawa internetu tutaj waloryzacja wyniosła 18,3%. Wyliczyłam, że waloryzują cenę internetu + rabaty, a potem odejmują rabaty bez waloryzacji. U mnie wygląda to tak 30,99+15,01=46,-x15%=6,90. Waloryzacja od kwoty 31,- powinna wynosić 4,65. I tak zapewne jest liczone u większości klientów. Trzeba pisać skargi do UOKiK i składać reklamacje.

      • 0 0

  • Opinia wyróżniona

    2 miesiące po podpisaniu umowy w nowym budynku (1)

    Mi wysłali pismo 2 miesiące po podpisaniu umowy, gdy jeszcze płaciłam cenę promocyjna po podpisaniu umowy na rok. Nowy budynek, nowa umowa...

    • 38 0

    • Ja przeniosłem komórkę syna do Vectry, niby promocja 15zł, a za chwilę przyszła waloryzacja do ponad 17.

      Gdyby nie to, że cena nadal jest atrakcyjna, to bym przeszedł do innej sieci, ale samo podejście robi złe wrażenie. W grudniu kończy mi się umowa na Internet i TV w UPC. W takiej sytuacji to chyba Vectry nawet nie będę rozważał.

      • 5 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Kinga Stawicka

Dyrektor Sprzedaży Krajowej w firmie Marcopol Sp. z o.o. Producent Śrub - wiodącego producenta i dostawcy elementów złącznych dla wielu gałęzi przemysłu w Polsce i do ponad 40 krajów na świecie. Absolwentka Wydziału Zarządzania i marketingu w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni. Związana z firmą Marcopol od 2006 roku, od trzech lat na stanowisku Dyrektora Sprzedaży Krajowej. Systematycznie realizuje strategię biznesową firmy i z sukcesem rozwija sprzedaż na rynku Polskim. Ekspert...

Najczęściej czytane