- 1 "Uśmiechnięty" kolos w Porcie Gdynia (55 opinii)
- 2 Historia o "Gdyńkongu" uderza w Port Zewnętrzny (116 opinii)
- 3 Zużywamy coraz więcej energii (85 opinii)
- 4 Blisko 28 mln zł za 4 kluby fitness (58 opinii)
- 5 Gra Manor Lords światowym hitem (46 opinii)
- 6 Brytyjska armia w Porcie Gdańsk (170 opinii)
Wpłatomat "wciąga pieniądze" i zaprasza ponownie
Wpłatomat podczas transakcji ulega awarii, a klient zostaje bez pokwitowania, a jedynym dowodem na dokonanie transakcji jest wydruk z informacją "Coś poszło nie tak. Dziękujemy i zapraszamy". - Trudno odebrać taką informację poważnie - twierdzi pan Władysław, który musiał zmierzyć się z awarią automatu banku Pekao S.A. Jak twierdzi, sam wydruk z wpłatomatu jest niezgodny z regulaminem banku i nie jest podstawą do reklamacji, a w stresującej sytuacji słowa "Coś poszło nie tak" można odebrać co najwyżej jako sarkazm.
Gdy bank nie chce twoich pieniędzy. O problemach z wpłatą na konto
Awaria wpłatomatu i brak pokwitowania
Sprawdziliśmy. Wydruk, jaki po awarii otrzymał nasz czytelnik, rzeczywiście nie spełnia wymogów z regulaminu obsługi kart debetowych Banku Pekao S.A., który mówi, że wpłatomat powinien: "wydać pokwitowanie zatrzymania z numerem seryjnym banknotu". Oczywista informacja o tym, że "coś poszło nie tak" w momencie awarii do niczego się nie przydaje.
Co na to bank Pekao S.A.? Bank nie odpowiedział na nasze pytania o dostosowanie wpłatomatów do regulaminu obsługi kart banku. Zalecił jedynie złożenie reklamacji.
- Do opisanej sytuacji mogło dojść na drodze transportu, kiedy banknoty się zacięły i bankomat nie zdołał przeliczyć całej wpłacanej kwoty. Co za tym idzie, niemożliwe jest przekazanie informacji o tym, jakie dokładnie banknoty zostały przyjęte, a jakie zatrzymane. Dlatego na ekranie bankomatu wyświetlany jest ogólny komunikat informujący o niepowodzeniu transakcji, na wydruku także znajduje się ogólna informacja - informuje Departament Komunikacji Banku Pekao S.A. - W takim przypadku klient powinien niezwłocznie złożyć w banku reklamację.
- Wpłata nie została zaksięgowana na koncie bankowym. Po kontakcie z infolinią banku złożyłem reklamację. Poinformowano mnie, że zgodnie z regulaminem rozpatrzenie jej może potrwać do 30 dni - dodaje pan Władysław.
Opinie (117) 2 zablokowane
-
2022-11-24 13:25
A co wpłatomat ma pisać?
Dzięki za forsę, frajerze, a teraz sp****laj?
- 9 1
-
2022-11-24 09:34
(1)
W Santander też się zdarza komunikat ,że pieniądze zatrzymane bo podejrzenie fałszywych banknotów i czekasz 2 tyg na oddanie kasy a na końcu okazuje się ,że to awaria wpłatomatu i ani dziękuję ani przepraszam a Ty zostajesz bez 4 tys na dwa tygodnie. Oczywiście w Santander większość oddziału bezgotówkowych
- 34 0
-
2022-11-24 13:18
Wyjatkowo nędzny bank
Bankomat nieczynny od 3 tygodni - komunikat: chwilowo nieczynny - przepraszamy. Najblizszy za 20 km lub dowolny za opłatą 5pln.
- 5 0
-
2022-11-24 13:14
To już kolejna informacja o awarii
jakiegoś wpłatomatu. Zawsze miałem zastrzeżenia do tego rodzaju transakcji, jak widać uzasadnione, dlatego nigdy nie korzystałem i nie skorzystam! Wpłata przy okienku, potwierdzenie i zero dodatkowego stresu.
- 7 0
-
2022-11-24 13:12
Moj ulubiony bank! Wyplacalam z bankomatu 2 stówy
Otrzymałam tylko 100 zł a zaksięgowało że dwie. Reklamacji nie uwzględniono i nazwano mnie wyłudzaczką. Milusio.
- 7 0
-
2022-11-24 13:03
Wszystkie banki należą do masonerii , do 2030 wycofają gotówkę aby mieć pełną kontrolę nad ciemnym ludem.
- 14 0
-
2022-11-24 12:37
Technika
A potem się dziwią ,że ludzie nie chcą korzystać z wpłatomatów ani przedłużać ważnosci karty sieciowej w automacie
- 6 1
-
2022-11-24 12:07
Nudny artykuł.
Rozumiem stres wpłacającego, lecz w systemie jest wszystko zapisane. Wystarczy zgłosić do operatora urządzenia i po problemie.
- 1 20
-
2022-11-24 12:06
Masz tęsknić za cbdc
Będziesz szczęśliwy.
- 3 1
-
2022-11-24 11:23
Co raz częściej bankomaty są w stanie awaryjnym i nie maja gotówki.
W ten sposób banki chronią twoje oszczędności utrudniając ci do nich dostęp. Niby masz pieniądze a faktycznie ma je bank.
- 7 2
-
2022-11-24 10:45
Kiedyś zdarzyło mi się, że wpłatomat uległ awarii. Zadzwoniłam od razu z reklamacją, zablokowali wplatomat do czasu przeliczenia pieniędzy czy aby na pewno mają nadwyżkę kasy, która wpłaciłam, a która się nie zaksięgowała. Niestety na zwrot pieniędzy musiałam długo czekać..
- 7 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.