- 1 Nasze stocznie jachtowe docenione na targach w Singapurze (39 opinii)
- 2 Unimot rozbuduje bazę w Gdańsku (49 opinii)
- 3 "Uśmiechnięty" kolos w Porcie Gdynia (78 opinii)
- 4 Historia o "Gdyńkongu" uderza w Port Zewnętrzny (119 opinii)
- 5 Blisko 28 mln zł za 4 kluby fitness (61 opinii)
- 6 Gra Manor Lords światowym hitem (47 opinii)
Już we wtorek, 27 marca 2018 roku o godzinie 11 w stoczni Remontowa Shipbuilding zwodowany zostanie trawler pelagiczny budowany na zamówienie klienta z Norwegii. Na teren stoczni nie można wejść, ale dla publiczności wodowanie będzie widoczne z mostu nad Martwą Wisłą (ul. Na Ostrowiu) .
Jest to pierwsze wodowanie w tym roku, a zarazem już 1010. w historii Remontowa Shipbuilding (wcześniej Stocznia Północna). Będzie to wodowanie boczne - najbardziej widowiskowe i atrakcyjne dla uczestników tego wydarzenia.
Wodowana jednostka to trawler pelagiczny. Będzie on przeznaczony do połowu ryb okrężnicą oraz włokiem, które następnie przewożone będą w 11 ładowniach chłodzonych systemem RSW (system wody chłodzonej). Statek o długości 75 m i szerokości 15,5 m zbudowany został według projektu klienta pod nadzorem Towarzystwa Klasyfikacyjnego DNV-GL.
Takich wydarzeń będzie więcej, ponieważ stocznia ma wypełniony portfel zamówień aż do końca 2021 roku. Znajdują się w nim dwa niszczyciele min typu Kormoran oraz sześciu holowników budowanych dla Marynarki Wojennej RP, dwa promy pasażersko-samochodowe zamówione przez brytyjskiego armatora - Transport for London oraz dwa wielozadaniowe statki dla Urzędów Morskich w Gdyni i Szczecinie.
Miejsca
Opinie (41)
-
2018-03-26 16:03
Wodowanie dostępne dla publiczności (2)
W najbliższy wtorek, 27 marca 2018 roku o godzinie 11.00 w stoczni Remontowa Shipbuilding S.A. zwodowany zostanie trawler pelagiczny budowany na zamówienie Klienta z Norwegii.
Budowana jednostka przeznaczona będzie do połowu ryb okrężnicą oraz włokiem, które następnie przewożone będą w 11 ładowniach chłodzonych systemem RSW (system wody chłodzonej). Statek o długości 75 m i szerokości 15,50 m zbudowany zostanie według projektu klienta pod nadzorem Towarzystwa Klasyfikacyjnego
DNV - GL.
Jest to pierwsze wodowanie w tym roku, a zarazem już 1010 w historii naszej stoczni. Będzie to wodowanie boczne - najbardziej widowiskowe i atrakcyjne dla uczestników tego wydarzenia. Jest więc ono bardzo dobrym pretekstem do uroczystej inauguracji nowego cyklu produkcyjnego, bogatego w kolejne tego typu wydarzenia. Z pewnością będzie ich wiele. Nasz portfel zamówień obejmuje bowiem kontrakty, które będą realizowane do końca 2021 roku.
Znajdują się w nim dwa niszczyciele min typu Kormoran oraz sześć holowników budowanych dla Marynarki Wojennej RP, dwa promy pasażersko samochodowe zamówione przez brytyjskiego armatora - Transport for London, oraz dwa wielozadaniowe statki dla Urzędów Morskich w Gdyni i Szczecinie.
Z przyjemnością będziemy Państwa informowali o realizacji najważniejszych etapów budowy następnych jednostek oraz zapraszali do udziału w kolejnych uroczystościach.
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w najbliższej uroczystości wodowania.
Wejście na teren Stoczni bramą od ul. Swojskiej od godziny 10.30.- 20 4
-
2018-03-28 15:27
Chłodzonych systemem wody chłodzonej
Piękna polszczyzna i do tego ośle nie bardzo wiesz o czym piszesz...
- 0 0
-
2018-03-27 07:21
Do pracownika od propagandy
RSB kiedy płace pracowników bezpośredniej produkcji w końcu wzrosną skoro portwel tak bogaty i klienci z całego świata?
Te wszystkie sukcesy kosztem zwykłych spawaczy, monterów, szlifierzy, kowali, wyposarzeniowców zarabiających ledwie po 3 tyś zł.
Dzięki nim twoje stanowisko stworzone i utrzymane ich fizyczną pracą.- 3 2
-
2018-03-28 14:24
To taki paradoks ekonomiczny: gospodarka kwitnie z wyjątkiem przemysłu okrętowego który nie wydobył
sie jeszcze z głębokiego kryzysu. Stad niskie profity, i dlatego nie ma pieniedzy na podwyżki. Przykra sprawa.
- 2 0
-
2018-03-28 08:25
Aaa
A kto robi elektryke na tym statku
- 1 0
-
2018-03-26 16:26
(11)
Podniescie lepiej stawki bo 2500zł w branzy stoczniowej to jest smiech na sali
- 29 4
-
2018-03-28 05:44
po wodowaniu po dłuższym czasie nawet stopery sie pojawiły teraz czas zakupic tarcze scierne do narzedziowni
- 3 0
-
2018-03-27 07:27
Myślę że się nie doczekasz (5)
Aparat administracyjny rozbudowany na przerost, znajomi ,rodziny muszą gdzieś pracować, bilans zatrudnienia jak za komuny 1:1 pracowników bezpośredniej produkcji i biurowych.
Firma rentowna i z sukcesami którymi wszyscy w koło się zachwycają ponieważ koszta tj pensje tych najwarzniejszych a zarazem najniżej w hierarchii są najniższe, tu jeden z powodów tych sukcesów- 6 2
-
2018-03-27 20:02
Zgadzam sie z kolegą
jeszcze jestem pracownikiem tej firmy i to jest po prostu dramat i dodam jeszcze ze sobota to w nagrodę jak chcesz przyjść . układ goni układ. Omijać szerokim łukiem
- 3 2
-
2018-03-27 08:47
Chyba mówisz o innej firmie? (3)
Jaki bilans zatrudnionych? Kiedy Pan pracował - 10 lat temu?
- 2 5
-
2018-03-27 09:06
Pan pracował (2)
Pan pracował przez rok 2014/2015, kadra średniego szczebla, mam nadal kontakt z znajomymi, po za wybrańcami mało kto zarabia, chory system wynagrodzeń i premi uznaniowych, tak 3 tyś to niestety realia, a zarobki po wyżej 5tyś netto to już nie dla każdego przy dużej ilości nadgodzin oraz dobrego chumoru przełożonego przy przyznawaniu pensji, współczuję dobrym fachowcom nadal tam pracującym
- 5 1
-
2018-03-27 10:04
Na szczęście były... (1)
Skoro kadra średniego szczebla (na szczęście była) tryska CHUMOREM to nie najlepiej o niej świadczy. Ciekawe, w jakim języku pisała dokumenty?
- 2 3
-
2018-03-27 10:39
Na szczęście
W Polskim i Angielski, ortografia to nie najważniejsze kryterium przy obsadzaniu stanowisk (na szczęście) ukończone szkoły w zupełnie innym kierunku niż piastowane stanowisko po znajomości lub z pokrewieństwa jak to się ma nie rzadko w RSB, a co do samych wynagrodzeń to proponuję wraz z swoimi argumentami wyjść za biurka i porozmawiać na każdym z wydziałów z pracownikami bezpośredniej produkcji na temat wysokości ich uposażenia
- 3 1
-
2018-03-27 09:01
2500 to przeszłość (3)
Nie wiem gdzie pracujesz ale teraz spawacz na stoczni może zarobić 35 zł/rh, hauer (szlifierz) 25 zł r/h. pomnóż sobie razy ok 160 h (z reguły pracują po 180 - 200 godzin stawka jeszcze wyższa) to masz 4000 zł - więc gdzie te 2500 chyba 5 lat temu, wiem że branży budowlanej stawki oscylują w granicach 18 zł/rh - to są stawki netto. A ludzi do pracy brak. Niektórzy wolą siedzieć na socjalu - ale takie hobby.
- 1 8
-
2018-03-27 14:50
Hahaha (1)
Ale mnie rozbawiłeś w "Remontowej" jako właścicielu tego całego bajzlu spawacz z 30 letnim śr razem ma 26-28zł/h co nie daje nawet 20 na rękę a w miesięcznym przeliczeniu około 3000. Gorzej się to ma co do pracowników co mają mniejsze doświadczenie 10-20 lat bo to już stawki rzędu 20-26zł/h oczywiście brutto. Znów dochodzi do tego że nowo zatrudnieni bez pojęcia i szkoły otrzymują na start tyle co fachowcy przykładowo z 10 letnim stażem co powoduje że są niedocenieni i uciekają jeszcze rok I ci z biur będą musieli ciągnąć robotę bo ci nowi do niczego się nie nadają a starych już nie będzie. Na ten rok przewidzieli "podwyżkę" jak to oni nazywają rzędu 1zł brutto mówmy szczerze jak nie dadzą 10zł to długo to nie potrwa. A i jeszcze jedno nie pisz o nadgodzinach bo i tak w stoczni nie przestrzega limitów i notorycznie łamie prawo ukrywając je w tzw. motywacyjny 2. Mówmy tu o czystej wypłacie jak w cywilizowanym kraju a nie o wpłatach z milionem nadgodzin po to by starczyło na kredyt i szynkę kosztem rodziny!
- 8 3
-
2018-03-27 15:06
Trafne spostrzeżenie
Zgadzam się w stu procentach z przedmówcą, właśnie takie są realia pracy w nagradzanym wielokrotnymi nagrodami pracodawcy, największy pracodawca pomorza, najprężniej działająca dirma w regionie, wszystkie te tytuły i splendor niestety są zasługą właśnie takiego traktowania jak kolega powyżej nadmienił, głodowych pęsji za ciężką pracę i wieloletnie doswiadczenie oraz wysokie kwalifikację
- 4 0
-
2018-03-27 09:10
Tak zgadza się
Takie zarobki w trudnych warunkach na umowach śmieciowych i jak sam zauważyłeś w nadgodzinach bez ktorych nie da się żyć godnie jeśli to dla ciebie szczyt to świadczy też o twoim poziomie kwalifikacji zawodowych oraz max oczekiwaniach finansowych
- 6 1
-
2018-03-28 05:30
Rybak
Co z tego ze stocznia ma pelny portwel zamówień jak pracownicy maja puste bo zaklad nie chce dac podwyżek
- 5 0
-
2018-03-27 07:56
No ale ile kosztowała budowa? (1)
- 0 0
-
2018-03-27 18:11
Za dużo, więcej niż zakładano. No ale jak siè konkuruje z Nautą.....
- 2 0
-
2018-03-26 15:09
No i znowu brak zasadniczych informacji - kto jest tym armatorem: stocznia czy jakiś rybak? Jeżeli stocznia (4)
to.... zresztą mniejsza z tym. Kto projektował: stoczniowe biuro czy klient przyniósł projekt? Cześciowo wyposażony - czyli tylko brudno robota, czy pod klucz?
Dlaczego nigdy nie ma takich ważnych informacji w artykułach ?- 15 6
-
2018-03-27 09:46
cenzura czytelniku
- 0 1
-
2018-03-27 08:15
Jesli to takie wazne dla ciebie to poszperaj w Necie a nie wylewaj frustracji tutaj leniwcze!
- 1 0
-
2018-03-26 23:46
czytaj uwaznie
- 0 0
-
2018-03-26 20:34
kadłub dla Westcon, Norwegia
- 1 0
-
2018-03-26 14:20
w stoczni w Gdyni co sie aktualnie dzieje? (6)
- 10 13
-
2018-03-27 08:39
Impreza non stop
- 0 0
-
2018-03-27 07:54
lotnisko budują
- 2 0
-
2018-03-26 19:37
farbe chca kupic dla ..cyklistow
- 0 1
-
2018-03-26 19:29
wyzysk się dzieje przy aplauzie władzuchny i miasta
- 2 2
-
2018-03-26 19:18
Pojedź i sprawdź
- 6 2
-
2018-03-26 16:46
To co w całej gdyni - nic
- 4 7
-
2018-03-27 07:47
Błędy!!
1010 wodowanie? To błąd. Było 1002 licząc sekcje dla Rekontowej shiprepair.
Bramy stoczni beda otwarte dla mieszkancow.- 0 1
-
2018-03-26 19:31
Kolega (1)
Łysy w PW mówił że był u kierownika i że będą podwyżki ogóle. Panie prezesie czekamy
- 6 0
-
2018-03-27 07:23
To chyba podwyżki dla prezesów
Uważaj żebyś się nie doczekał
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.