• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

ABSL Academy. Biznes i uczelnia ramię w ramię

VIK
18 lutego 2016 (artykuł sprzed 8 lat) 
Trójmiasto to jeden z siedmiu najważniejszych ośrodków nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Zlokalizowanych jest tu 106 centrów usług, które zatrudniają ponad 19 tys. osób. Trójmiasto to jeden z siedmiu najważniejszych ośrodków nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Zlokalizowanych jest tu 106 centrów usług, które zatrudniają ponad 19 tys. osób.

Rozpoczęła się rekrutacja do trójmiejskiej edycji ABSL Academy, programu prowadzonego przez Association of Business Service Leaders in Poland i Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Gdańskiego. Jego celem jest kształcenie przyszłych pracowników sektora nowoczesnych usług biznesowych.



ABSL Academy to prestiżowy program edukacyjny nastawiony na praktyczne rozwijanie umiejętności z zakresu efektywnego zarządzania własną karierą. Jego celem jest kształcenie przyszłych pracowników sektora nowoczesnych usług biznesowych.

- Trójmiasto to ważny ośrodek na mapie sektora nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Sektor dynamicznie rozwija się już od kilku lat i wiele firm otworzyło tutaj swoje oddziały m.in. ze względu na dobrą współpracę z uczelniami wyższymi, które kształcą na kierunkach i specjalnościach pożądanych przez firmy zrzeszone w ABSL. Uruchomienie ABSL Academy we współpracy z Wydziałem Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego to wspólny krok w stronę jeszcze lepszego kształcenia potencjalnych kandydatów do pracy, a uzyskanie certyfikatu CIMA zdecydowanie ułatwi znalezienie pracy i będzie pierwszym krokiem w budowaniu ścieżki kariery - mówi Dariusz Bazeli, ABSL Tri-City.
ABSL to organizacja, która zrzesza centra usług wspólnych, centra outsourcingu procesów biznesowych i outsourcingu IT, centra badawczo-rozwojowe oraz firmy wspierające rozwój sektora. Obecnie zrzesza 180 globalnych inwestorów, m.in. Accenture, arvato Services, Capgemini, Carlsberg, Geoban, Google, Hewlett-Packard, IBM, Infosys, JLL, MAN, Procter&Gamble, PwC, Shell, Sony, Thomson Reuters, UBS, Xerox.

Program ABSL Academy powstał w związku z rosnącym zapotrzebowaniem sektora usług biznesowych na pracowników posiadających nie tylko akademicką wiedzę, ale i praktyczne umiejętności, które umożliwią im rozwój kariery w sektorze nowoczesnych usług biznesowych, która jest najdynamiczniej rozwijającą się gałęzią polskiej gospodarki.

- Program ABSL Academy jest nową innowacyjną propozycją w naszej ofercie. Po pierwsze uczestnicy tego programu mają zagwarantowane rozmowy kwalifikacyjne w firmach, które uczestniczą w projekcie - mówi prof. dr hab. Krzysztof Dobrowolski, dziekan Wydziału Ekonomicznego UG. - Dodatkowo, dzięki swojemu udziałowi w projekcie, zdobywają umiejętności i praktyczne doświadczenia, które automatycznie stawiają ich w lepszej pozycji na rynku pracy. Co więcej, już w trakcie zajęć z praktykami zaczynają budować swoją sieć kontaktów i relacji w biznesie, a to właśnie będzie im pomagać w rozwoju przyszłej kariery.
Program kursu opiera się na trzech filarach, obejmujących podstawową wiedzę dotyczącą sektora oraz jego specyfiki, praktyczne umiejętności związane z poszczególnymi procesami biznesowymi oraz umiejętności miękkie i komunikacyjne związane z efektywnym zarządzaniem własną karierą.

Zajęcia warsztatowe będą prowadzone przez czołowych liderów oraz ekspertów z firm członkowskich ABSL (m.in. Alexander Mann Solutions, Arla Foods, Coleman Research, Competence Call Center, EY, Geoban, Thomson Reuters). Kurs obejmuje łącznie 100 godzin e-learningu i 96 godzin warsztatów. Koszt kursu dla jednego uczestnika to 1700 zł. Zajęcia odbywają się w języku angielskim.
VIK

Miejsca

Opinie (45) 2 zablokowane

  • (2)

    Dobry żart. Jak ktoś chce być specjalista to niech idzie na poważny wydział PG. Dobra rada wujka.

    • 14 6

    • A później tacy architekci się włóczą po stażach by finalnie dostać umowę śmieciową (1)

      z pensją niższą niż ma kasjerka w biedronce. No ale prestiż jest

      • 14 1

      • Pierwsze słyszę ale propagandę masz dobra.

        • 2 5

  • oczom nie wierzę co czytam... lepszego PR-owego chwytu nie widziałam...

    ktoś kto pracował co najmniej kilka lat w dużej firmie lub korporacji nie da się nabrać na takie wydmuszki PRowe...
    wszystko ładnie wygląda w teorii i na szkoleniach, a praktyka i rzeczywistość to kompletnie coś innego niestety...

    już raz motywowali ludzi aby wszyscy szli na studia bo nagle wszyscy będą dyrektorami i zarobią krocie...i co mamy każdy widzi,
    a teraz wymyślili nowa motywacje z cyklu jak zarządzać swoją karierą... co się okazuje potem pustymi sloganami bo w praktyce widać iluż dobrze zarabiających dyrektorów potrzeba a ile zwykłych szeregowych pracowników...
    ech... ale ktoś z pewnością zarobi... szkoda tylko że kosztem drugiego...

    • 18 1

  • Hahahah, proponuje od razu po studiach wyjechac. Szkdoa czasu na te galery i pozycje tl z pensja uchodzcy w Niemczech. W ogole zaluje, ze nie wyjechalem wczesniej tylko stracilem 5 lat swojej mlodosci. To sa low cost centry gdzie atutem jest cena. Polacy sa wystarczajaco madrzy zeby dobrze pracowac, ale wciaz glupi aby dac sie wykorzystywac.

    • 17 3

  • gosc (1)

    Wiekszego stolca nie czytalem i to jest na gownej stronie trojmiasta.pl

    • 10 3

    • tak to jest jak UG się ogłasza

      zero finezji... 100% toporności.

      • 4 1

  • (8)

    Zazwyczaj nie udzielam sie na takich forach, ale dzisiaj zrobie wyjatek. Przykro mi czytac wypowiedzi mlodych Polakow, bardzo przykro. Sama kiedys byłam w ich butach i po kilku latach cieżkeij, zeby nie było, ciezkiej pracy doszłam do bardzo przyzwoitego stanowiska w firmie i mysle, ze nie narzekam na status spoleczny. Poqwiem więcej, nie jestem jedyna... jest nas wiecej!
    Jako starsza kolezanka moge poradzic, zeby przestali narzekac, a skupili sie na swiadomym kierowaniu swoja kariera. Ale zeby gdzies dojsc, trzeba zaczac na poczatku. Przyslowiowa panszczyzne wszyscy musza odebnic, a to dobra lekcja, na ktorej buduje sie cale zycie, nie tylko zwodowe.
    Stanowiska dyrektorskie zawsze beda dostepne, tylko w pierwszej kolejnosci trzeba sie nauczyc tego, czym ma sie dyrektorowac...

    Powodzenia i zadowolenia z zycia wszystkim zycze!

    • 7 11

    • Spadaj (1)

      naganiaczko

      • 5 4

      • ja nikogo nie naganiam, jest demokracja, kazdy robi co chce. Jednie pokazuje inny punkt widzenia.
        Nikt nikomu nie kaze szukac pracy w tym sektorze, jest mnostwo innych ofert, wiec aplikujcie.

        • 2 2

    • Nie no na pewno... Można być też naganiaczem w chwilówkach

      a potem "ciężką pracą" dość do dyrektora w tej branży...

      Wystarczy jednak chyba przeczytać bełkotliwe ogłoszenie powyżej żeby dojść do wniosku
      że coś jest nie halo i pewnie chodzi o łapanie jeleni (po 1,7 tys PLN od sztuki)

      • 6 1

    • gosc (4)

      Ze toba pomiatano nie znaczy ze mozesz innych pomiatac. Zycze sukcesow i dalszych awansow w hierarchii korporacji.

      • 4 3

      • (3)

        Nikt nigdy mna nie pomiatal, pracuje w firmie o bardzo wysokim poziomie kultury i moge reczyc, ze nikt nikim nie pomiata. Ja akurat moge wypowiadac sie na ten temat, bo jestem odpowiedzialna za ludzi i wiem, jakimi wartosciami sie kieruje i moi koledzy. A Ty masz jakies doswiadczenia w tej dziedzinie? Czy moze jestes sfrustrowany, nie wiesz jak sobie poradzic w zyciu i krytykujesz, bo nie masz nic innego wartosciowego do powiedzenia?
        Ja rowniez Ci zycze sukcesow i wszystkim innym zabierajacym glos w tej sprawie.

        • 2 1

        • (2)

          Jedyne za co jestes odpowiedzialna to timesheet i zwerbowanie resourca, a takze nic nie znaczaca ocena roczna ktora da 300pln brutto podwyzki rocznie.

          • 0 2

          • (1)

            Mysle, ze niestety niewiele wiesz o zarzadzaniu, wiec proponuje nie wypowiadac sie na temat, o ktorym nie ma sie pojecia.

            • 1 1

            • Tak to jest, jak sie wmowi Anetom po serbsko chorwackim, ze one czyms zarzadzaja. Niczym nie zarzadzasz i nie masz wplywy na strategiczne decyzje firmy, bo ich sie tutaj nie podejmuje. Dlatego wysomo zaszlas, bo nie rozumiesz jak dziala ekonomia i zarzadzania offshoringiem.

              • 0 0

  • CIMA kwalifikacje bardzo poszukiwane ;) 35 ofert na całą POLSKĘ

    Wchodzimy na popularny portal pracy
    ... wpisujemy CIMA

    yyyy wynik ... 35 ofert pracy na CAŁĄ POLSKĘ
    ... ZERO w Pomorskim

    ;) tiaaa, jak ktoś chce to niech się zapisuje - czeka na niego świetlana przyszłość i potok ofert.

    Te 100 godzin e-learningu do uzyskania CIMA Shared Services to standardowa ścieżka (CIMAglobal) z egzaminem przez Pearson VUE
    Faktyczny wkład UG to te 96 godzin warsztatów. ...

    • 5 0

  • Dlaczego UG angażuje swój autorytet (3)

    W coś będącego bełkotliwą nowomową korpo? Wróć, w sumie UG i autorytet nie pasują w jednym zdaniu.

    • 3 1

    • Jaki autorytet?

      • 0 0

    • (1)

      ukończyłam tą wylęgarnie dziadostwa i to jeszcze na wydziale obok - zarządzania - hasło pod tytułem informatyka i ekonometria, to nie jest szkoła wyższa tylko takie poważniejsze liceum profilowane -po tej szkole nawet nie chce wiedzieć co dzieje się w tych prywatnych uczelniach... Żadnych konkretów, liźniesz sobie trochę wiedzy ogólnej i nauk odchamiających a po wszystkim specjalista z Ciebie żaden, mniej więcej wiesz o co chodzi i tyle. Gdyby nie wewnętrzny pęd do własnej działalności i wsparcie wiedzą i umiejętnościami męża inżyniera to po tym liceum bardziej opłacałoby mi się pracować jako sprzątaczka niż w zawodzie jako mały korpogłupek.
      Dla potomnych - lepiej zainwestować w porządne kursy ZAWODOWE i skończyć dobre technikum w którym, na ćwiczeniach praktycznych się nie oszczędza, niż marnować czas takie licea.

      • 1 0

      • i jeszcze odpowiem tym, którzy napiszą że "nie od razu Kraków zbudowano" A ja Wam odpowiem, że kobieta nie może czekać do 40 aż jej życie zawodowe się ustabilizuje i będzie miała w końcu jakieś godziwe wynagrodzenie - żeby móc powołać nowe życie na świat trzeba mieć warunki, dziwicie się młodym że nie chcą mieć dzieci - a ja się nie dziwie, jak zarabiają 1800-2400zł brutto 3-4 lata po studiach w wieku 27-29 lat , to jak mają się rodzić dzieci skoro nie stać ich nawet na porządne mieszkanie, które daje jakieś godne warunki do życia bo nie sądzę żeby ktoś chciał spać w kuchnio-salono-jadalni... i jeszcze z dzieckiem obok.

        • 2 0

  • Geoban

    Gdyby ktoś chciał cały dzień robić ctrl+c i ctrl+v za 1500zł na reke to zapraszam.

    • 0 0

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Marek Kasicki

Wiceprezes zarządu Energa-Operator. Absolwent Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki...

Najczęściej czytane