- 1 Unimot rozbuduje bazę paliwową w Porcie Gdańsk (19 opinii)
- 2 Zużywamy coraz więcej energii (140 opinii)
- 3 "Uśmiechnięty" kolos w Porcie Gdynia (70 opinii)
- 4 Historia o "Gdyńkongu" uderza w Port Zewnętrzny (118 opinii)
- 5 Blisko 28 mln zł za 4 kluby fitness (60 opinii)
- 6 Unieważniono przetarg na zbożowy w Gdyni (45 opinii)
Firma odzieżowa LPP otworzyła pierwszy salon Reserved w Egipcie. Według zapowiedzi to początek ekspansji firmy poza Europę. W ciągu najbliższych pięciu lat gdańska spółka zamierza otworzyć na Bliskim Wchodzie co najmniej kilkadziesiąt salonów sprzedaży.
Otwarty wczoraj salon w Kairze zlokalizowany jest w centrum handlowym Festival City Mall. Jego powierzchnia wynosi ponad 1500 m kw., a zatrudnienie w nim znajdzie w sumie około 50 osób. Salon został zaaranżowany zgodnie z obowiązującymi w sieci standardami dla rynków europejskich, ale na ofertę towarową będą miały wpływ względy klimatyczne i kulturowe. Egipt to kraj najbardziej liberalny w tym regionie, jednak w okresie najważniejszego święta muzułmańskiego, Ramadanu, sieć będzie rozszerzać ofertę modeli o eleganckie stroje w odpowiednich fasonach - długie spódnice czy sukienki zakrywające ramiona. - Firma zwraca także szczególną uwagę na eliminowanie z oferty adresowanej do klientów z krajów bliskowschodnich motywów zakazanych w kulturze muzułmańskiej, m.in. nagości czy symboli religijnych - podano w komunikacie.
Czytaj też: Syn Beckhama twarzą marki LPP
- Od wielu lat strategia rozwoju LPP zakłada ciągłe inwestycje i coraz bardziej globalny zasięg sieci sprzedaży. Otwarcie salonu Reserved w Egipcie to dla nas chwila symboliczna - robimy pierwszy krok w zupełnie nowym kierunku. Po ubiegłorocznym udanym debiucie na największym rynku zachodnioeuropejskim, w Niemczech, nasze produkty obecne są na Bliskim Wschodzie - dziś w Egipcie, a niebawem w kolejnych krajach tego niezwykle dynamicznie rozwijającego się regionu - powiedział Hubert Komorowski, wiceprezes zarządu LPP.
Mimo że model biznesowy LPP zakłada budowanie sieci w oparciu o własne sklepy, ze względu na uwarunkowania gospodarczo - polityczne na rynkach bliskowschodnich, salony marek LPP w tym regionie będą funkcjonować na zasadzie franczyzy. Partnerem koncernu jest firma Azadea, współpracująca na Bliskim Wchodzie między innymi z takimi firmami jak Inditex, czy markami Max Mara, Pepe Jeans oraz Promod. Do końca 2015 roku powstanie w Egipcie, Katarze, Kuwejcie oraz w Arabii Saudyjskiej - w sumie co najmniej osiem salonów Reserved. W przyszłości pojawią się tam też sklepy innych marek LPP, czyli Mohito i Sinsay.
Miejsca
Opinie (114)
-
2015-02-09 08:59
Turbany z chin
Turbany z chin
- 1 1
-
2015-02-09 13:34
Mam nadzieję że dożyję czasów gdy....
...LPP będzie musiała przenieść wszystkie sklepy do krajów takie jak Egipt bo w Polsce nikt nie będzie chciał u nich kupować.
- 4 1
-
2015-02-09 14:55
ja po obejrzeniu programu póżną nocą nic nie kupiłam i nie zamierzam kupować w ich sklepach.te ciuchy to pot pracujących często za grosze dzieci i indyjskch i chińskich...to wyzysk bezczelny a ja nie chcę się przyczyniać do męki tych dzieci a bagacenia się LPP
- 2 1
-
2019-02-22 00:14
Nawet dwa
Juz sa dwa salony w kairze
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.