- 1 Kiedy otwarcie Kauflandu w Gdyni? (224 opinie)
- 2 4500 zł dla każdego? Płaca minimalna będzie rosła (171 opinii)
- 3 Będzie bon energetyczny i zamrożone ceny (70 opinii)
- 4 Unimot rozbuduje bazę w Gdańsku (58 opinii)
- 5 Stocznie docenione na targach w Singapurze (66 opinii)
- 6 Zobacz, jak wygląda świat z suwnicy (19 opinii)
C. Hartwig Gdynia rozwija się w Gdańsku
Firma spedycyjna C. Hartwig Gdynia uruchomiła nowy plac przeładunkowy w Gdańsku w sąsiedztwie terminalu kontenerowego DCT i zapowiada kolejne powiększenie przestrzeni przeładunkowych i składowych już na początku przyszłego roku.
Plac o powierzchni 3 tys. m kw., zlokalizowany jest przy ul. Ku Ujściu w Gdańsku, zaledwie 4 km od terminalu kontenerowego DCT. Nowy plac wykorzystywany będzie przede wszystkim do przeładunku wyrobów ciężkich, np. kręgów stali, aluminium, profili stalowych, kabli nawiniętych na bęben.
- Dzięki temu kontenery z tego portu szybko - bez narażenia na utrudnienia na drogach - trafiają na miejsce. To z kolei sprawia, że w krótkim czasie jesteśmy w stanie przyjąć i obsłużyć bardzo dużą liczbę przesyłek - mówi Michał Koziński, zastępca dyrektora ds. logistyki magazynowej w C. Hartwig Gdynia.
Po wakacjach rusza rozbudowa terminalu kontenerowego DCT Gdańsk
To nie koniec inwestycji. Docelowo - już w I kwartale 2023 roku - C. Hartwig Gdynia przeniesie swoją działalność przeładunkową w tej lokalizacji na plac o powierzchni 8,5 tys. m kw., z dostępem do bocznicy kolejowej i z halami magazynowymi.
- Zamierzamy postawić tam dwie hale stalowe o łącznej powierzchni 1200 m kw. Będą to magazyny przystosowane do składowania towarów ciężkich. Bramy wjazdowe do tych hal będą miały szerokość 8 metrów, co pozwoli swobodnie wjeżdżać z towarami o szerokości nawet 6 metrów. Własna bocznica pozwoli nam na obsługiwanie towarów transportowanych w kontenerach koleją, które wpisują się w grupę towarów, dla których powstał nowy plac przeładunkowy - mówi Michał Koziński.
Rośnie rynek magazynowy w Trójmieście
- Plac przeładunkowy z dostępem do bocznicy kolejowej oraz nowy magazyn to istotny krok w realizacji strategii rozwoju firmy. Pozwoli nam mocniej zaistnieć na atrakcyjnym rynku, który jest skupiony wokół DCT. I nie jest to nasze ostatnie słowo w kwestii powierzchni przeładunkowo-składowych. Do końca tego roku chcielibyśmy sfinalizować umowę i uruchomić nowy magazyn o powierzchni około 15 tys. m kw. Toczą się również rozmowy na temat drugiego placu przeładunkowego w Gdańsku - mówi Wioleta Sikorska, dyrektor ds. projektów logistycznych w C. Hartwig Gdynia.
Nowy plac i magazyn w Gdańsku sprawiły, że powierzchnia przeładunkowo-składowa, którą dysponuje C. Hartwig Gdynia wzrosła o blisko 60 proc. - z 27 tys. m kw. do 42 tys. m kw. Do końca roku 2023 C. Hartwig Gdynia zamierza jeszcze powiększyć tę powierzchnię - do 52 tys. m kw.
Miejsca
Opinie wybrane
-
2022-09-06 15:15
wszystko ucieka do Gdańska (3)
w Gdyni jak próbujecie postawić halę przemysłową, to urząd miasta najpierw każe wam zapłacić haracz w postaci "umowy drogowej" w wysokości 166 zł od każdego metra pow. użytkowej. Czyli np. firma planuje halę 6000m2 to cyk do miasta milion złotych na dzień dobry.
- 36 6
-
2022-09-06 18:24
I słusznie. (2)
Budujesz halę magazynową to sfinansuj doprowadzenie do niej drogi. Kogoś to dziwi?
- 9 1
-
2022-09-07 09:13
tak, bo firmy płaciły a potem ani drogi ani zwrotu kasy.
- 0 0
-
2022-09-06 21:37
umowa drogowa
Nie jest nigdzie powiedziane na co zostanie wydany ten bakszysz z umowy drogowej, wcale nie jest powiedziane, że te pieniądze pójdą na finansowanie "tej drogi" dla przedsiębiorcy.....i chyba to najbardziej uwiera przedsiębiorców....że kasa się rozpływa a nadal jeżdżą po klepisku....
- 4 0
-
2022-09-06 20:43
(3)
Nie polecam pracy w tym miejscu jeśli ktoś chce mieć życie prywatne
- 12 9
-
2022-09-07 08:44
(2)
Pracowałam własnie tam 43 lata i miałam życie prywatne, wyszłam za mąż, urodziłam dzieci, wychowałam je (nie przez telefon) a teraz jestem na zasłużonej dobrej finansowo emeryturze, więc nie kłam
- 10 6
-
2022-09-27 21:22
Jak pracowałaś w biurze to miałaś
- 1 0
-
2022-09-07 14:27
Ale to
było dawno kiedy zaczynałaś pracę. Więc co za porównanie. Czasy prezesa Włodka G. nie wrócą. Pozdrawiam.
- 6 1
-
2022-09-06 15:15
coraz więcej firm z Portu w Gdyni, przjedzie do Gdańska. czemu? bo Gdańsk pozwala sie rozwijać, ma miejsca i wie,ze port to kasa (4)
dla miasta. Gdynia zamiast poszerzać gdzie się tylko da, to buduje mieszkania dla warsiafki , przepraszam pozwala aby dewe a nie port kupił ten teren i zamyka port. Port to dla Gdyni kula u nogi, dla Gdańska dojna krowa. Szczur nie lubi portu, nie lubi skarg warsiafki na kurz , hałas i statki ratunkowe SAR pod oknem. Szczur jest niszczycielem tego, co z mozołem tworzyli Wenda i Kwiatkowski.
- 66 10
-
2022-09-06 19:30
(1)
przeniesli sie na tereny "przemysłowe". Port Gdynia jest ograniczony nie tylko granicami ale i mentalnie, zwłaszcza obecny zarzad, a w szczególności vce prezes od spraw zarządzania majątkiem. Ostatnio na zdjęciach widac, ze nawet dokumentów mu do podpisywania nie dają
- 3 2
-
2022-09-07 09:12
port jest wewnętrzny, ma mało miejsca ale jeśli jest opcja poszerzenia
port powinien mieć pierszeństwo w zakupie terenów a nie... Międzytorze i mieszkania i w planach galeria handlowa, a potem petycja i wnioski że kurz, hałas. port przedewszystkim. to on żywi miasto a nie 1300 darmozjadów w urzędzie.
- 4 0
-
2022-09-06 19:25
Dlaczego dla warsiafki (1)
Jestem z Opola, a sąsiedzi z Bogatynii
- 2 6
-
2022-09-06 23:00
Warszawka nie kupuje
w słabych lokalizacjach ...., ale w Gdańsku -tam miasto żyje i się rozwija, jest pełno terenów do spacerowania - plaże i starówka.
- 4 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.