- 1 Rozlicz PIT do 30 kwietnia (19 opinii)
- 2 Zmiany w zarządzie Petrobalticu (9 opinii)
- 3 Unieważniono przetarg na zbożowy w Gdyni (42 opinie)
- 4 Czy jesteśmy gotowi na jawność płac? (186 opinii)
- 5 Złoty polski ma już 100 lat (145 opinii)
- 6 Alan Aleksandrowicz wiceprezesem Portu Gdańsk (104 opinie)
Ergo Hestia mówi głosem Jerzego Stuhra
Ergo Hestia zaprosiła do współpracy profesora Jerzego Stuhra. Jeden z najwybitniejszych polskich aktorów i reżyserów okazał się mistrzem również w tworzeniu atmosfery podczas kontaktu z infolinią. To właśnie jego głos prowadzi klientów Hestii przez ubezpieczeniowe meandry.
Skąd pomysł na wykorzystanie głosu znanego aktora przy kontaktach z klientami? Jak twierdzą przedstawiciele ubezpieczyciela, niejednokrotnie klienci dzwoniąc na infolinię są zestresowani sytuacją, a dodatkowo mogą czuć się zakłopotani, gdy słyszą nienaturalny głos nawigujący po opcjach wyboru tematu rozmowy.
- Dziś, gdy wiele kanałów komunikacji zostaje zautomatyzowanych i klienci kontaktują się z firmami za pomocą poczty elektronicznej, czatu czy różnych aplikacji, staramy się poprawić komfort rozmowy nierzadko prowadzonej w stresie spowodowanym wypadkiem, utratą czegoś lub kogoś. Ciepły, rozpoznawalny głos powinien pomóc klientom w przedstawieniu problemu, z którym musieli się zmierzyć i przekazać nam jego obsługę. Nie bez znaczenia jest fakt, że Ergo Hestia mogła przy tej okazji wesprzeć działalność Centrum Psychoonkologii przy Stowarzyszeniu Unicorn, któremu patronuje Jerzy Stuhr - informuje Mikołaj Kunica, dyrektor Biura Komunikacji Ergo Hestii.
Grupę Ergo Hestia tworzą dwie spółki ubezpieczeniowe: STU Ergo Hestia SA i STU na Życie Ergo Hestia SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Ubezpieczenia majątkowe oferowane są pod czterema markami: Ergo Hestia, MTU, mtu24.pl oraz You Can Drive. Prezesem Grupy jest Piotr M. Śliwicki.
Miejsca
Opinie (49) 1 zablokowana
-
2016-02-18 02:58
żenada
rektor szacownej krakowskiej uczelnii artystycznej, profesor uczacy studentow to powinien byc przyklad dla mlodego pokolenia a nie robic za katarynke
- 1 4
-
2016-02-17 07:52
bojkot (1)
Skoro go zatrudnili to ja ich bojkotuję.
- 3 7
-
2016-02-17 12:38
ojejkujejku.
- 3 0
-
2016-02-17 07:37
z ciekawosci zadzwoniłem:0
fajnie zrobione.idą w ten sam desen co alior bank maja tomasza knapika tez fajnie
mniej korporacyjnie- 5 2
-
2016-02-16 11:56
Bojkot (2)
Skoro go zatrudnili to ja ich bojkotuję. Zamknąłem też konto w ING. tyle w temacie
- 43 44
-
2016-02-17 07:34
przecież to stuhr
a nie marek kondrat :) wiec chyba cie sie z tym ING pomylilo
- 9 1
-
2016-02-16 14:25
nie wierzę ci. Pewnie zakupy robisz w lidlu.
- 13 12
-
2016-02-16 23:23
hehe (1)
Zabrali socjal, zlikwidowali koncerty styczniowe...polikwidowali spółki...przerzucają ludzi między spółkami żeby odpraw nie dać...podwyżek ogólnych od 8 lat nie dali...wiecznie mają wymówkę..najpierw rozbudowa Jelitkowskiej, potem Ergo Arena i sponsor tytularny..teraz park przy Ergo...a ludziom ochłapy rzucają. Wstyd!
I to poniżające stwierdzenie:nikt was tu na siłę nie trzyma, gdzie indziej nie jest lepiej.
żaaaallllll- 15 4
-
2016-02-16 23:45
no żal, fakt
uderzenia w sedno
- 5 1
-
2016-02-16 13:47
Premie jeszcze są? (3)
jw
- 25 4
-
2016-02-16 23:16
Ehe
- 3 0
-
2016-02-16 22:35
zawsze były!
- 1 5
-
2016-02-16 14:25
tak - dla zarządu
a reszta jak napisze egzamin z wiedzy o kalkulacji składek może liczyć że się jej nie wywali
- 22 3
-
2016-02-16 13:00
(1)
Jeżdżę do pracy przez Jelitowo. Przede mną zazwyczaj szpaler pracowników ergo Hestii. Jeśli oni tak ubezpieczaja,jak jeżdżą,to dziękuję,nie skorzystam za żadne pieniądze!
- 26 29
-
2016-02-16 23:14
Fajna historia, dzięki
- 6 3
-
2016-02-16 23:14
ja tego głosu nigdy nie usłyszę
nie grozi mi to
- 4 3
-
2016-02-16 23:02
współczesne infolinie to dezinfolinie, oddalają klientów od firmy
aaa ktoś, kto wymyślił tzw IVR powinien pracować dożywotnio w kamieniołomach.
Nie ma to jak uzyskać połączenie, dowiedzieć się, że jest ważnym dla firmy, powybierać sobie opcje .. a i tak nie dodzwonić się do żywego człowieka...
Wolę stare zasady, czyli dzwonię, mam wolny sygnał i ktoś żywy odbiera ..albo mam zajęty sygnał... a nie jakieś menu rzekomego wyboru, czy poczta głosowa.- 9 0
-
2016-02-16 22:46
To ja dziękuje za współpracę tej firmie, będę omijał ją z daleka !!!
- 6 9
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.