GameDev Master Class po raz pierwszy w Trójmieście! Wyjątkowe spotkanie w formule master class połączonej z warsztatami tworzenia gier wideo, prowadzone przez utytułowanych projektantów gier, odbędzie się po raz pierwszy w Gdańsku 14 kwietnia.
Podobne wydarzenia
wtorek, godz. 16:00 - 22:00
Gdańsk,
Hotel Scandic
bilety 450 zł
przedsprzedaż 370 - 390 zł
przedsprzedaż 370 - 390 zł
piątek, godz. 16:30
Gdynia,
Experyment
bilety 20 zł
Wydarzenie składa się z kilku modułów. Rozpocznie się panelem dyskusyjnym, w trakcie którego prelegenci opowiedzą o swoich różnych ścieżkach kariery i udzielą porad zarówno dla zainteresowanych wejściem do branży, jak i bardziej doświadczonych.
Następnie prelegenci opowiedzą o tajnikach swojego warsztatu na przykładzie swoich najgłośniejszych produkcji.
Ostatnim modułem wydarzenia są warsztaty błyskawicznego tworzenia gier wideo. Uczestnicy zostaną podzieleni na grupy, w których pod czujnym okiem prelegentów opracują koncept gry i przygotują makietę prototypu. Dzięki temu poczują smak pracy w wymagającej branży tworzenia gier wideo.
Lista prelegentów jest zróżnicowana. Prowadzący spotkanie reprezentują różne obszary branży tworzenia gier wideo.
Kacper Kwiatkowski - senior designer odpowiedzialny m.in. za jedną z najbardziej utytułowanych polskich produkcji "This War Of Mine", to obecnie szef założonego przez siebie niezależnego studia deweloperskiego Vile Monarch oraz absolwent Politechniki Gdańskiej.
- Z przyjemnością wracam do Gdańska, w którym spędziłem kilka lat i gdzie wciąż mam wielu przyjaciół. Projektowanie gier wideo to fascynujący sposób na życie. W trakcie GameDev Master Class opowiem o mojej ścieżce kariery, zdradzę tajniki projektowania This War Of Mine i innych moich gier oraz poprowadzę warsztaty - mówi Kwiatkowski.
Rafał Łapać - wszechstronny lead level designer największego trójmiejskiego studia AIDEM MEDIA i BoomBit Games z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu gier mobilnych.
- Gry mobilne to mocna strona branży w Trójmieście - podkreśla Łapać - Zapraszam na GameDev Master Class wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się jak wygląda specyfika pracy w branży, zwłaszcza w tzw. "mobilkach".
Michał Stawicki - designer pracujący m.in. nad bestsellerowymi polskimi produkcjami Dying Light i Dead Island Riptide w słynnym studiu Techland. Obecnie lead designer w CreepyJar, niezależnym studiu założonym przez byłych pracowników Techland.
- Wyjątkowość branży tworzenia gier wideo to przede wszystkim jej różnorodność. Polscy deweloperzy mają na koncie co najmniej kilka, może kilkanaście udanych produkcji z segmentu AAA, czyli gier z bardzo dużymi budżetami i oczekiwaniami sprzedażowymi. Opowiem jak się pracuje nad taką produkcją, z czym wiąże się założenie własnego studia deweloperskiego oraz poprowadzę warsztaty - podsumowuje Stawicki.
Wydarzenie GameDev Master Class to pierwsze z cyklu spotkań o podobnym charakterze w Trójmieście. Organizatorem jest agencja marketingowa Umbrelka, która specjalizuje się w multimedialnych projektach edukacyjnych, realizowanych dla marek komercyjnych, samorządów, organizacji charytatywnych i pozarządowych.
Następnie prelegenci opowiedzą o tajnikach swojego warsztatu na przykładzie swoich najgłośniejszych produkcji.
Ostatnim modułem wydarzenia są warsztaty błyskawicznego tworzenia gier wideo. Uczestnicy zostaną podzieleni na grupy, w których pod czujnym okiem prelegentów opracują koncept gry i przygotują makietę prototypu. Dzięki temu poczują smak pracy w wymagającej branży tworzenia gier wideo.
Lista prelegentów jest zróżnicowana. Prowadzący spotkanie reprezentują różne obszary branży tworzenia gier wideo.
Kacper Kwiatkowski - senior designer odpowiedzialny m.in. za jedną z najbardziej utytułowanych polskich produkcji "This War Of Mine", to obecnie szef założonego przez siebie niezależnego studia deweloperskiego Vile Monarch oraz absolwent Politechniki Gdańskiej.
- Z przyjemnością wracam do Gdańska, w którym spędziłem kilka lat i gdzie wciąż mam wielu przyjaciół. Projektowanie gier wideo to fascynujący sposób na życie. W trakcie GameDev Master Class opowiem o mojej ścieżce kariery, zdradzę tajniki projektowania This War Of Mine i innych moich gier oraz poprowadzę warsztaty - mówi Kwiatkowski.
Rafał Łapać - wszechstronny lead level designer największego trójmiejskiego studia AIDEM MEDIA i BoomBit Games z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu gier mobilnych.
- Gry mobilne to mocna strona branży w Trójmieście - podkreśla Łapać - Zapraszam na GameDev Master Class wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się jak wygląda specyfika pracy w branży, zwłaszcza w tzw. "mobilkach".
Michał Stawicki - designer pracujący m.in. nad bestsellerowymi polskimi produkcjami Dying Light i Dead Island Riptide w słynnym studiu Techland. Obecnie lead designer w CreepyJar, niezależnym studiu założonym przez byłych pracowników Techland.
- Wyjątkowość branży tworzenia gier wideo to przede wszystkim jej różnorodność. Polscy deweloperzy mają na koncie co najmniej kilka, może kilkanaście udanych produkcji z segmentu AAA, czyli gier z bardzo dużymi budżetami i oczekiwaniami sprzedażowymi. Opowiem jak się pracuje nad taką produkcją, z czym wiąże się założenie własnego studia deweloperskiego oraz poprowadzę warsztaty - podsumowuje Stawicki.
Wydarzenie GameDev Master Class to pierwsze z cyklu spotkań o podobnym charakterze w Trójmieście. Organizatorem jest agencja marketingowa Umbrelka, która specjalizuje się w multimedialnych projektach edukacyjnych, realizowanych dla marek komercyjnych, samorządów, organizacji charytatywnych i pozarządowych.