• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gdyński Nokaut został partnerem Grupy Onet

erka
5 czerwca 2012 (artykuł sprzed 12 lat) 

Grupa Nokaut, gdyńska spółka działającej na rynku e-commerce, właściciel internetowych porównywarek cen została partnerem Grupy Onet. Onet będzie świadczyć usługi promocyjne na rzecz porównywarki cen Nokaut.pl, polegające na dostarczaniu do niej cen przez serwisy prowadzone przez Grupę.



Umowa została zawarta na okres 2 lat. Szacunkowa wartość umowy w całym okresie jej obowiązywania opiewa na 1.845.000 zł netto. Warunki umowy nie odbiegają od standardów rynkowych stosowanych w umowach tego typu. Wartość umowy przekracza 10 proc. przychodów ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Grupy Nokaut S.A. z ostatnich czterech kwartałów.

To kolejna umowa Grupy Nokaut - w I kwartale 2012 spółka podpisała strategiczne umowy z portalem Gazeta.pl i Wirtualna Polska. - Współpraca z Onetem to trzeci strategiczny projekt partnerski, który udało nam się zrealizować w ciągu ostatnich czterech miesięcy - mówi Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut, właściciela Nokaut.pl. - Kontynuujemy tym sposobem proces powiększania liczby źródeł ruchu dla porównywarki. Dzięki kolejnej umowie największe polskie portale będą generować łącznie nawet 1,5 mln wizyt w Nokaucie.

Spółka Nokaut zadebiutowała na warszawskiej giełdzie na rynku głównym w marcu 2012. Debiut uznano za udany. Na otwarciu akcje wzrosły o 6,5 proc. Było to drugie podejście tej spółki do warszawskiego parkietu. Pierwotnie debiut miał nastąpić w styczniu tego roku. W grudniu 2011 roku ofertę publiczną jednak zawieszono - oficjalnie z powodu zawirowań na rynkach finansowych. Mówiło się jednak, że spółka nie przekonała do oferty wystarczającej liczby inwestorów.

Grupa Nokaut jest właścicielem porównywarki cenowej Nokaut.pl. Pomysłodawcami i założycielami Nokaut.pl są Wojciech Czernecki i Michał Jaskólski, którzy w 2005 roku opracowali ideę oraz biznes plan porównywarki. Prace nad serwisem rozpoczęły się w styczniu 2006 roku. Dziś Nokaut.pl jest jedną z dwóch najbardziej popularnych w Polsce porównywarek cen.
erka

Miejsca

Opinie (10)

  • Ta firma to jakaś lipa.

    • 0 0

  • Raczej Google nie wygryzie (1)

    Google raczej nie wygryzie Nokautu... chyba, żeby go kupili :)

    • 2 2

    • taa to użyj nokauta do znalezienia jakiegokolwiek produktu bez użycia google

      a zobaczysz o co chodzi.

      Nokaut to google.

      • 0 0

  • to nie takie pewne (1)

    może masz rację, bo google potrafi działać skutecznie, ale zobacz, jaką pozycję ma w Polsce światowy ebay w porównaniu do allegro

    • 10 2

    • niby tak

      tylko zwróć uwage że targeo nokaut itp serwisy wprowadzaja w błąd niska cena produktu to zazwyczaj wysoka cena dostawy szczególnie w wypadku tanich produktów.
      Na googlach to nie przejdzie i o takich skąpcach każdy zapomni.
      Do tego gdy porównywarka bedzie działała z poziomu poczty gmail i będzie miała atrakcyjną forme na smartfony to konkurencja przepadnie.

      Już teraz wpisz przykładowo wycieraczki bosch vw passat i skorzystaj z googli i nokautu ceneo itp zobaczysz ze tylko google podadzą cenę i wskarzą sklep gdzie kupisz to od ręki inne serwisy cyganią.
      A jeszcze lepiej wpisz coś z działu dzieci np pieluszki czy ubranka i zobaczysz ze nokaut to nokaut twojego portfela bo na google są najtańsze oferty niewidoczne w nokaucie czy skapcu.

      • 1 0

  • Onet,Nakaut

    dziekuję,nie skorzystam,po prostu niewiarygodni

    • 1 0

  • Onet został kupiony właśnie przez właściciela "Faktu".

    Nie ma się więc czym chwalić - tabloidyzacja i tyle.

    • 5 1

  • Nokaut jest już na wylocie

    google wprowadza własną porównywarkę.
    nokaut ceneo itp twory traca grunt pod nogami

    • 12 1

  • Serdecznie współczuję.

    • 9 2

  • Debiut uznano za udany. ;)

    Akcje opychano po: 12zł. Aktualny kurs: 8.5zł. Jak by ktoś chciał sprzedać więcej niż 3 tyś akcji to nie ma komu bo arkusz pusty.

    • 8 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Grzegorz Słupski

Od 1995 roku prezes zarządu ARGO w Gdańsku. Jest doktorem nauk ekonomicznych, stopień uzyskany na Uniwersytecie Gdańskim; wcześniej studiował matematykę i ekonomię na Uniwersytecie Gdańskim. Był nauczycielem akademickim na Uniwersytecie Gdańskim, wykładowcą wielu przedmiotów z zakresu ekonomiki usług, handlu, reklamy. ARGO jest firmą handlową działającą w Polsce i Europie Środkowo - Wschodniej od 1990 roku. Działalność handlową firma rozpoczęła w 1991 roku, początkowo jako Biuro Handlu...

Najczęściej czytane