• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Japończycy rozwijają centrum w Gdańsku

erka
7 września 2018 (artykuł sprzed 5 lat) 
Holding  Ocean Network Express powołany do życia w Japonii tworzy trzech operatorów - K Line, MOL and NYK. Holding  Ocean Network Express powołany do życia w Japonii tworzy trzech operatorów - K Line, MOL and NYK.

Japoński operator kontenerowy Ocean Network Express otworzył w Gdańsku Centralne Centrum Serwisowe. Nowe biuro o powierzchni blisko 1,5 tys. m kw. mieści się w budynku Argon w kompleksie Alchemia i pracuje w nim już 120 osób.



- Wybór Gdańska na lokalizację naszego centrum nie był przypadkowy. Na trójmiejskim rynku jest wielu specjalistów w zakresie logistyki i spedycji, którzy są w stanie zapewnić wysoki poziom usług, jaki gwarantujemy naszym klientom - powiedział Reiner Zimbalski, dyrektor Centralnego Centrum Serwisowego ONE w Gdańsku.
Otwarcie gdańskiego centrum jest częścią procesu integracji przewozów kontenerowych trzech japońskich operatorów - K Line, MOL and NYK, tworzących Ocean Network Express. Holding został powołany do życia w Japonii, a równolegle w Singapurze rozpoczęła pracę spółka zarządzająca działalnością biznesową.

Przeładunek 9 milionowego kontenera w DCT Gdańsk. Materiał z maja 2018 r.


Regionalne biura utworzono w Hong Kongu, Singapurze, Wielkiej Brytanii, USA i Brazylii. Działalność operacyjną pod marką ONE firma rozpoczęła w kwietniu tego roku. Centralne Centrum Serwisowe w Gdańsku stanowi kluczowy element struktury operacyjnej i jest odpowiedzialne za operacje portowe, usługi zarządzania kontenerami oraz utrzymanie i naprawy w Europie.

Łączna pojemność floty kontenerowców ONE - 1 440 000 TEU, umożliwia mu działalność w ponad 100 krajach, w tym w około 200 najważniejszych portach całego świata.

- Poprzez udoskonalenie kluczowych elementów transportu kontenerowego chcemy realizować nowe usługi, poprawiając wydajność naszej sieci. Jako firma powstaliśmy, aby inicjować nowe praktyki w branży oraz kształtować marzenia i możliwości. Łączymy oceany i kontynenty różnymi trasami i dbamy o jakość niezawodnych usług transportowych - dodaje Zimbalski.
Nowe biuro ONE mieści się na szóstym piętrze budynku Argon i ma powierzchnię blisko 1,5 tys. m kw. Umowa z deweloperem obiektu, firmą Torus, podpisana została na 5 lat.
erka

Miejsca

Opinie (49) 1 zablokowana

  • DCT już się szykuje (1)

    Czekamy na ONE już stawiają nastepne dźwigi nabrzezowe

    • 54 2

    • operatorek a ilu szoferów zapodałeś za 15pln do wypłaty.

      • 4 9

  • (26)

    Kolejna duża firma w Gdańsku, a wraz nią nowe miejsca pracy.

    Dlaczego w Gdyni nie ma takich inwestycji?

    • 64 12

    • a gdzie tam u was biura wybudowac?

      na skwerze?

      • 25 3

    • Gdynia

      Niestety Gdynia przespala swoj czas i nie zapewnila odpowiednich(nowoczesnych,dobrze skomunikowanych) powierzchni biurowych

      • 24 6

    • ale za to macie fajne pomniki (4)

      • 32 1

      • (3)

        No tak bardzo "fajne"

        • 15 1

        • (2)

          a tak naprawde to kiedy kolejny pomnik za 3 mln?

          • 9 1

          • Gdynia ma nie tylko pomniki ! (1)

            • 0 0

            • Gdynia ma nie tylko pomniki !

              Wkrotce bedzie park w parku, kwiatki w kwiatkach na dolnym tarasie Kamiennej Gory - a to tylko I etap za 8 mln zl, muszla koncertowa na gorze,muszla koncertowa na dole, sciezka rowerowa przy Pilsudskiego,
              My mamy wszystko podwojnie ! A Wy w Gdansku co ?
              Tylko odchody w Motlawie ! A w Gdyni to przynajmiej rope /mazut?/ wrzucili do morza - i to tez dwukrotnie !

              • 1 0

    • Bo macie władze do d*py

      Sami sobie jesteście winni

      • 18 2

    • (2)

      ONE ma też biuro w Gdyni.

      • 17 7

      • (1)

        Przy tym centrum to małe popierdulka a nie biuro

        • 8 7

        • one

          cale biuro ktore jest ulokowane w Gdansku, w dokumentach 'figuruje' jako Gdynia. Ale to bez znaczenia. Sprawdzajac na stonie ONEa w Polsce biuro jest "tylko" w Gdynia. Prosze skonczcie napinanie sie

          • 9 4

    • Co za bzdury (7)

      Nie ma znaczenia czy Gdańsk czy Gdynia jak to prawie to samo.Mieszkasz w Gdynii a pracować,życ,bawić się możesz w Gdańsku i odwrotnie.Przestań się onanizować ze w Gdańsku coś budują a w Gdyni nie.Dorośnij.To juz trójmiasto

      • 22 23

      • Ale mu pocisnąłeś Alek (5)

        A teraz pomyśl logicznie. Nie przybywa nowych firm w Gdyni, więc nie ma z tego tytułu wpływu do budżetu z podatków. Jak napisałeś - bawisz się w Gdańsku, tam wydajesz pieniądze, tam są z tego podatki. Gdańsk się bogaci, Gdynia nie. Dorastająca młodzież, która zastanawia się gdzie kupić mieszkanie - wybiorą Gdynię, żeby dojeżdżać do pracy i bawić się w Gdańsku? Wątpię. I skoro wybiorą Gdańsk, to gdzie będą inwestować firmy myśląc o kapitale ludzkim, w Gdyni? To taka prosta logika na chłopski rozum, żebyś zakumał ;)

        • 26 3

        • a może nie zrozumiałeś Ty? (1)

          Trójmiasto słowo klucz. Co do podatków zgoda, ale dalej ludzie płacą podatki w miejscu zamieszkania. Firmy tak (ale nie przesadzajmy, że jest tak źle) Defetyzm sieją ludzie Horały.

          Wracając do tematu portu, niestety w Gdyni (władze portu, a nie miasta) pozwoliły na rozdrobnienie i to był błąd. Przespano jak rozwijał się Gdańsk. Teraz władze portu (a nie miasta) ociągają się z obrotnicą i pogłębieniem. Więc...

          Inna sprawa dlaczego Gdynia ma konkurować z Gdańskiem? Dwa różne miasta różnej wielkości. One powinny współpracować. Pozdrawiam wszystkich z Trójmiasta.

          • 14 3

          • To nie defetyzm tylko pragmatyzm

            Mnie jako mieszkańca jakiegokolwiek miasta będzie interesować w pierwszej kolejności kondycja mojego osiedla, mojej dzielnicy i mojego miasta, a w dalszej - sąsiednich miast, okolicy. A póki budżety miast są osobne to "metropolia" kończy się na uściskach rąk, pięknych słowach i małych ułatwieniach dla mieszkańców, z których korzyść jest wspólna. Tak samo mieszkańcy jak i włodarze miast będą się cieszyć z inwestycji w ich miastach. Taka jest rzeczywistość i tego nie zmienisz. Poza tym konkurencja jest zdrowa.

            • 6 3

        • (2)

          Kapitał ludzki..jakie to teraz mondre i modne słowo.Firma płaci podatki w miescie w którym jest zarejestrowana a nie gdzie ma oddziały (to tak żebyś zakumał) Gdynia z Gdańskiem są tak powiązana że mnóstwo ludzi pracuje ty a żyje tam.To jest jeden rynek i działa pod kazdym wzgledem jak jedno miasto.

          • 3 6

          • Jesteś dyletantem

            • 1 3

          • Działa jak jedno miasto? To chyba Twoje (i nie tylko) pobożne życzenie.

            • 2 2

      • Po co mam jeździć z Gdyni do pracy w Gdańsku jak mogę zamieszkać w Gdańsku? Jeżdże do pracy 2 przystanki. Nawet sie nie oplaca samochodu odpalac. Do tego dzieci mają bilety za darmo

        • 9 2

    • firma juz byla jako zlikwidowany MOL, wiec nie jest to nic nowego poza propaganda sukcesu (5)

      • 8 4

      • Co jest nowe, a co jest stare, zostało opisane po krótce w artykule. (4)

        Sam tytuł artykułu już coś podpowiada.

        • 1 1

        • podpowiada? ale co? (3)

          moze to ze sa drodzy przez rozwoj tego centrum i polski rynek nie akceptuje ich stawek frachtowych?.

          • 0 3

          • (1)

            Nowe biuro na pewno znacząco wpłynęło na stawki frachtowe :)

            • 1 1

            • Biuro w Gdańsku z tytułu usług nie finansuje się, ani tym bardziej zarabia cokolwiek.

              To też wynika z artykułu...

              • 3 0

          • Co?

            Jeśli są drodzy na serwisach do PL, to dlatego, że nie mają bezpośredniego serwisu do GDN, nie z powodu ładnego biura. Lol.

            • 1 1

    • Bo szczurek nie ma kasy na remont estakady więc wywalił 100 mln na lotnisko żeby samoloty latały z podczepionymi kontenerami, a potem kolejką jak z kamiennej góry, będą schodziły do terminala...

      • 5 2

  • (2)

    aliexpress

    • 11 15

    • Nie, Aliexpress jest z Chin, nie z Japonii. Wiemm że trudno odróżnić od siebie, wszystkie te kraje z Azji, ale to jednak spora różnica.

      • 13 1

    • aliexpress

      pływa do Gdyni ;)

      • 4 1

  • (1)

    Już dwie 40" ONE stoją na terminalu DCT 2

    • 7 1

    • hehehe, przez pomylke

      • 3 4

  • z tych różowych kontenerów to ładne miasteczko można postawić

    takie bungalow np. ;)

    • 9 1

  • Teraz jeszcze via karpatia (5)

    CEntralny port i przekop mierzei. Do tego podłączenie pod jedwabny szlak i stajemy się Koreą pld

    • 22 8

    • Aaaa zapomniałem dodac (2)

      Żeby osiągnąć sukces Korei trzeba odkomuszyc uczelnie. Samsung pl sam się nie zrobi

      • 8 2

      • to aż tylu pisowskich troli tutaj działa? (1)

        a głupich jak buty jadące w wagonie ze Związku Radzieckiego

        • 2 3

        • Co za glupek

          Jakis Laki ma inne zdanie , a ten tu wyjezdza od razu z jakimis pisowskimi trolami

          • 3 0

    • (1)

      Vis carpatia to wspieranie portu w Klajpedzie, który dzięki tej drodze będzie coraz większą konkurencja dla DCT

      Niech najpierw S5, S6, S7 i A1 dokonczą

      • 5 2

      • Via carpatia to autostrada dla Orlenu z Mozejek na południe

        Ponad połowa dochodów z podatku Litwy to Orlen.

        • 2 1

  • Eeee tam, Savino Del Bene jest najlepszym operatorem ! Pozdrowienia dla Adriana - jeden z najlepszych managerow ever, swietny facet z super podejsciem do ludzi

    • 2 6

  • S19 powyżej Lublina to strzał w kolano

    Nie ułatwiajmy Słowakom dostępu do portu w Kłajpedzie !!!
    Najpierw cała S7 do Gdańska

    • 4 0

  • Kolesiostwo (1)

    Znowu stołki porozdawane między kolesiostwo i zatrudnianie studentów na 1 rok za3500 brutto... Czy ten koszmar na rynku SSC się nie skończy?

    • 3 6

    • Jakie znowu kolesiostwo, jakie stołki?

      Skąd, jak, po co, kto komu. ..

      • 1 0

  • Oferty pracy (1)

    Mam pytanie, może ktoś się orientuje i podpowie. W artykule jest napisane, że w biurze pracuje już 120 osób. Wydaje mi się, że w miarę regularnie odwiedzam portale z ofertami pracy i chyba nigdy nie natknąłem się na ofertę tej firmy. Tym bardziej, że potrzebowali aż tylu pracowników (oczywiście domyślam się że nie zatrudnili wszystkich jednego dnia, ale mimo wszystko...)

    • 7 2

    • Rekrutacje mogły odbywać się za pośrednictwem headhunterów, wtedy zazwyczaj nazwa firmy nie jest podawana w ogłoszeniu, choć nie zawsze wiadomo dlaczego.

      • 2 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Roman Walasiński

Prezes zarządu Swissmed Centrum Zdrowia. Ukończył Uniwersytet Gdański, Wydział Prawa i Administracji. W latach 1990 -1993 Okręgowa Izba Radców Prawnych w Gdańsku. Do dziś wpisany na listę Okręgowej Izby Radców Prawnych w Gdańsku. 1989-1994 Urząd Miasta Gdańska. 1997-1998 radca prawny w spółce Theo Frey Polska w Gdańsku. 1993 – 2006 własna kancelaria radcy prawnego w Gdańsku. Spółką Swissmed kieruje od 1998 roku.

Najczęściej czytane