• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Kendall Jenner, siostra Kim Kardashian, twarzą Reserved

OSA
1 października 2019 (artykuł sprzed 4 lat) 
  • Kendall Jenner to jedno z najgorętszych nazwisk w branży modowej. Jest młodszą siostrą Kim Kardashian.
  • Resereved od kilku dni zapowiadało w kanałach społecznościowych swoją nową gwiazdę. Na zdjęciach można było jedynie zobaczyć odwróconą kobietę. Dopiero 1 października ujawniono jej nazwisko.
  • Kendall Jenner to jedno z najgorętszych nazwisk w branży modowej. Jest młodszą siostrą Kim Kardashian.
  • Kendall Jenner to jedno z najgorętszych nazwisk w branży modowej. Jest młodszą siostrą Kim Kardashian.
  • Kendall Jenner to jedno z najgorętszych nazwisk w branży modowej. Jest młodszą siostrą Kim Kardashian.

Kendall Jenner, obecnie jedna z najsłynniejszych i najlepiej zarabiających topmodelek, młodsza siostra Kim Kardashian, została nową twarzą Reserved. To kolejna zagraniczna gwiazda, która użyczyła swojego wizerunku wywodzącej się z Trójmiasta marce.



#CiaoKendall: Kendall Jenner i Reserved



Tę postać dobrze znają przede wszystkim miłośnicy mody, show-biznesu oraz śledzący losy klanu Kardashianów, najsłynniejszej i najbardziej medialnej rodziny na świecie (od lat występują w swoim reality-show "Z kamerą u Kardashianów"). Kendall Jenner, przez wielu uważana za najładniejszą z sióstr Kardashian, córka Kris Jenner oraz Bruce'a Jennera (obecnie Caitlyn Jenner), lekkoatlety i mistrza olimpijskiego, od kilku lat znajduje się w czołówce najbardziej rozpoznawalnych i wpływowych modelek. Wielokrotnie trafiała na okładki biblii mody, czyli magazynu "Vogue". Jej profil na Instagramie obserwuje 116 mln użytkowników.

Marka Resereved od kilku dni zapowiadała w kanałach społecznościowych nową gwiazdę, która będzie ją reprezentować w jesienno-zimowym sezonie. Na zdjęciach można było jedynie zobaczyć odwróconą kobietę. Dopiero 1 października ujawniono jej nazwisko, choć w komentarzach internauci wielokrotnie wywoływali właśnie Kendall i sugerowali, że to ona będzie promować polską markę.

Nową kampanię promuje także krótki film nakręcony przez Gordona von Steinera, reżysera związanego z branżą modową. Całość utrzymana jest we włoskim klimacie.


Do tej pory twarzami marki były m.in. Kate Moss , Cindy Crawford , Cara Delevingne czy Sasha Pivovarova. Pojawiły się również takie postaci jak: Brooklyn Beckham, syn Davida i Victorii Beckhamów oraz córka Micka Jaggera, Georgia May Jagger.

OSA

Miejsca

Zobacz także

Opinie (84) ponad 20 zablokowanych

  • Reserved decyduje się na coraz odważniejsze ruchy w branży, inne marki mogą zacząć się obawiać.

    • 3 10

  • Ładna dziewczyna Podobasz mi się Kendall, tylko teraz tego nie zepsuj..

    • 4 1

  • (2)

    Jak czytam, niektóre komentarze to mam wrażenie, że bardziej nas doceniają za granicą niż my sami. Może jest to celebrytka, ale z tego co kojarzę to jest to najmłodsza miliarderka, więc nie byle kto jeśli chodzi o rozpoznawalność i popularność wśród nastolatek i młodych kobiet, a przecież marka jest kierowana głównie dla tego przedziału wiekowego, więc nawiązanie współpracy z influencerką tego formatu na pewno będzie miało wymierne korzyści. Gratuluję.

    • 5 15

    • Będzie miało wymierne korzyści ? tak, dla tej modelki.

      • 1 0

    • Zaangażowanie takiej osoby wymaga pieniędzy i tylko pieniędzy, niczego więcej - nie ma w tym żadnego podziwu dla firmy, a już na pewno dla Polski. Reklama, choć jest na bardzo dobrym poziomie, nie podniesie automatycznie prestiżu marki. Nie wpłynie też na jakość ubrań, a to jednak wydaje się najważniejsze w budowaniu opinii o marce.

      • 8 0

  • Nie, nie i jeszcze raz nie (2)

    Sama marka jest co najmniej kiepska. Co nowa kolekcja, to co raz większe rozczarowanie. Już pomijam jakość materiałów i wykonanie, te fasony są straszne. Ciekawe, ile ton śmieci wyrzucają po zmianie kolekcji.

    • 23 4

    • (1)

      Jeśli kiepska Marka to dlaczego ekspanduje na całą europę a nawet dalej?

      • 0 6

      • Bo ma względne ceny i promocje, więc można kilka razy w roku wymienić garderobę na nową, o ile ktoś lubi taki styl. Im człowiek starszy tym bardziej zależy mu na jakości, więc odchodzi od marki, a na jego miejsce wchodzi młodzież, której jest na świecie mnóstwo, więc rynek zbytu nadal istnieje.

        • 9 0

  • tak na prawe nie ma to wiekszezgo znaczenia, ta czy inna modelka..... (2)

    .... nie wiem, moze jestem staroswiecki ale ciuchy kupuje, gdy - czegos potrzebuje, cos mi sie podoba albo cena jest atrakcyjna i nie patrze czy twarza marki w tym sezonie jest modelka ta czy inna

    ps. jakos ciuchow spadla w ostatnich latach dramatycznie - long sleeve po kilku praniach wyglada gorzej niz inny kupiony 2 lata temu..... ubrania mechaca sie masakrycznie, cienkie t-shirty traca forme po kilkunastu praniach - gdybym bawil sie z moim psem i dal mu je do tarmoszenia to podejrzewam, ze wygladalyby podobnie.... masakra

    • 30 3

    • przecież ty i tak chodzisz w jednym tshircie od pięciu lat to po co ten hejt???? (1)

      • 1 8

      • brawo, trafiles w punkt...

        ...chociaz nie zupelnie - bo nie t-shirt a jeansy, i nie jedne a 10 par, ale wiek sie zgadza, w tym roku wyrzucilem juz 3 pary bo sie poprzecieraly, kupione w re i crp - bardzo dobra jakosc..... jedyna wpadka to jeansy kupione kiedys w house, ktore nie wytrzymaly nawet 2 sezonow

        ps. zeby nie bylo ze hejtuje to nie moge sie wypowiedziec na temat jeansow, ktore sa szyte obecnie bo praktycznie w zadne sie nie mieszcze - przynajmniej, te ktore mi sie podobaja - dziwna rozmiarowka albo jak worek albo opiete na lydkach i udach tak ze chodzic sie nie da..... dziwne rozmiarowki teraz maja....

        • 3 0

  • Twarz obojętna- nie znam, ale też nie oglądam tv

    • 6 0

  • (2)

    Kasę by wydali na polepszenie jakości ciuchów a nie że koszulka po 3 praniach nadaje się do mycia podłóg

    • 65 6

    • nie o jakość chodzi w biznesie dla mas, tylko o rozgłos

      klienci, którzy cenią jakość i konkret, to nisza - coś dla drobnych zakładów.
      Podobnie z polityką - masa nie ocenia po działaniach i efektach, tylko po sloganach.

      • 5 0

    • Dokładnie.

      • 4 0

  • (1)

    Babka ma kasy jak lodu, więc z pewnością z byle kim nie podejmuje współpracy

    • 4 14

    • Dla kasy zrobi wszystko, jak reszta rodziny.

      • 10 0

  • Dobry wybór! Brawo Reserved! (1)

    • 36 58

    • Hahahahah

      • 4 0

  • Chwalic sie czy żalić..? (3)

    Siostra gwiazdy ktora zasłyneła z kompromitujacego tv show i porno taśmy. Nie nie zazdroszcze.

    • 34 4

    • Opinia wyróżniona

      Trzeba przyznać że mamuśka Kim (2)

      Nieźle wypromowała rodzinę na córce. Gdyby nie nakrecony i upubliczniony przez nią słynny film z Kim w roli głównej nazwisko kardashian nie było by dziś znane. A tak sa warte miliardy dolarów, a z samym filmem nawet Kim nie ma problemów

      • 26 13

      • to chyba mało wiesz, bo Robert Kardashian był bardzo znanym adwokatem w stanach ;-)

        • 3 2

      • Uważasz, że matka Kim nakręciła ten słynny film? ;))))))))))

        • 2 5

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Sławomir Halbryt

Odpowiedzialny za wytyczanie kierunków rozwoju SESCOM, określanie zadań strategicznych oraz koordynację działalności poszczególnych pionów organizacyjnych. Magister Inżynier Nauk Technicznych na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Certyfikowany Project Manager Stowarzyszenia Project Management Polska, Prezes Zarządu Bałtyckiego Centrum Transferu Technologii SA i Wiceprezes Zarządu Regionalnej Izby Gospodarczej Pomorza.

Najczęściej czytane