- 1 Unimot rozbuduje bazę paliwową w Porcie Gdańsk (19 opinii)
- 2 Zużywamy coraz więcej energii (136 opinii)
- 3 "Uśmiechnięty" kolos w Porcie Gdynia (70 opinii)
- 4 Historia o "Gdyńkongu" uderza w Port Zewnętrzny (118 opinii)
- 5 Unieważniono przetarg na zbożowy w Gdyni (45 opinii)
- 6 Gra Manor Lords światowym hitem (47 opinii)
Marka Optima znika z rynku. Lotos inwestuje w stacje
Marka Optima znika z rynku. Nie oznacza to jednak, że blisko 200 stacji paliw z logo Lotosu przestanie działać. Stacje własne spółki w segmencie ekonomicznym zostaną podniesione do standardu premium. Zgodnie z planami marka Optima zostanie całkowicie zlikwidowana do 2024 roku.
W 2018 roku Lotos przeprowadził standaryzację na 14 stacjach. W 2019 roku spółka planuje wydać kilkaset mln zł na dalszy rozwój, czyli budowę nowych oraz modernizację istniejących obiektów. W sumie do 2020 r. zmodernizowanych ma być kilkadziesiąt stacji.
- Marka Lotos jest dobrze rozpoznawalna. Robimy wszystko, aby wygląd i oferta były spójne. Klient wjeżdżając na stację powinien oczekiwać w każdym miejscu w Polsce podobnych usług, wysokiej jakości obsługi i schludnego wyglądu. Podczas procesu standaryzacji staramy się nie tylko wprowadzić jednolitą kolorystykę, ale również unowocześnić każdą stację. Modernizujemy systemy nalewu i magazynowania paliw. Zmieniamy oświetlenie w sklepie i pod wiatą. Wymieniamy meble sklepowe. Zwiększamy ofertę gastronomiczną. Pojawiają się nowe nośniki wizualne. Chcemy, żeby każdy klient z zadowoleniem wracał na stacje Lotos - mówi Jacek Puchniarz, szef Biura Infrastruktury Lotos Paliwa.
Pierwsze stacje należące obecnie do sieci Lotos działały pod szyldem Rafinerii od 1992 roku. Ich wygląd i wyposażenie zmieniały się przez blisko 30 lat. Spółka ma także stacje przejęte z rynku (sieciowe oraz prywatne, do największych akwizycji można zaliczyć przejęcie sieci Slovnaft oraz Esso w 2005 r.). Jednocześnie budowane były nowe własne obiekty. Zróżnicowanie wyglądu i funkcji stacji paliwowych w sieci było więc duże, dlatego jednym z kluczowych celów strategicznych rozwoju Lotosu jest m.in. dalsza standaryzacja na stacjach paliwowych.
Miejsca
Opinie (95) 1 zablokowana
-
2019-02-13 10:09
donald chciał sprzedać lotos w 2009 roku, podobnie było z lotem. (1)
dobrze, że te firmy nadal są nasze
- 55 27
-
2019-02-13 12:28
Tu się mylisz
- 8 11
-
2019-02-13 12:14
Zmiany nazwy, wyglądu, kolejnych dyrektorów
Karuzela trwa...to się nazywa napychanie sobie kabzy w białych rekawiczkach
- 10 1
-
2019-02-13 12:00
W ankiecie brakuje istotnego punktu: czystych toalet.
- 14 1
-
2019-02-13 10:56
jesli przez przypadek urząd antymonopolowy zgodzi się na wchłoniecie Lotosu przez Orlen, to kierowcy maja prze....
bo już teraz Orlen ma najwięcej stacji benzynowych w Polsce
- 14 1
-
2019-02-13 10:53
przypomnijmy jak za PO chcieli sprzedac Lotos za pare groszy i jak spekulacyjne zachodnie banki wycenili go na grosze!
i jak się okazało prowadzili interesy z firmą która była na czarnej liście.
- 44 17
-
2019-02-13 09:53
Działowi marketingu firmy i osobom decydującym
dedykujemy ankietę, w której duży asortyment oraz miła obsluga mają najmniejszy udzial procentowy... właśnie na to stawiacie.
- 28 3
-
2019-02-13 09:48
rebranding
Najlepszy biznes i najlepsza wyciągarka pieniędzy.
- 42 6
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.