- 1 "Uśmiechnięty" kolos w Porcie Gdynia (55 opinii)
- 2 Zużywamy coraz więcej energii (99 opinii)
- 3 Blisko 28 mln zł za 4 kluby fitness (60 opinii)
- 4 Historia o "Gdyńkongu" uderza w Port Zewnętrzny (116 opinii)
- 5 Gra Manor Lords światowym hitem (46 opinii)
- 6 Lotos Kolej szuka oszczędności i zwalnia (250 opinii)
Nearshoring Solutions przejmuje i powiększa zespół
Nearshoring Solutions wykupiła 40 proc. udziałów należących do Yetiz Interactive, wieloletniego partnera biznesowego spółki. To zwieńczenie trwającej od czterech lat bliskiej współpracy tych dwóch firm.
Transakcja została sfinalizowana 3 marca 2014 r., ale do zmiany przymierzano się kilka miesięcy. Zaadaptowano już nowe biura dla pracowników, którzy zasilą zespół Nearshoring Solutions, w obu firmach podjęto akcje informacyjne i przygotowawcze.
- Dzięki temu połączeniu zyska przede wszystkim rynek - mówi Jacek Sałek, prezes Nearshoring Solutions. - Nasze kompetencje się zazębiają, będziemy mogli oferować całe pakiety usług. Jesteśmy przekonani, że nasi klienci będą z tej decyzji zadowoleni i szybko się przekonają, że ta zmiana jest dla nich korzystna. Wejście Yetiz Interactive do grupy Nearshoring może nas tylko wzmocnić - dodał Piotr Rocławski, Prezes Yetiz. Od lat współpracujemy przy realizacji projektów informatycznych, więc nie jest to zmiana rewolucyjna.
Nearshoring Solutions jest spółką z kapitałem holenderskim, istniejącą na rynku od 9 lat. Trzon działalności firmy stanowią autorskie rozwiązania informatyczne oraz konsulting biznesowy. Najbardziej znane na rynku są produkty i usługi dedykowane sektorowi ubezpieczeń (IOP, BART) oraz zarządzaniu szkodami medycznymi w Ghanie. W Polsce Nearshoring Solutions pracuje między innymi dla STBU, DCT Gdańsk SA, Best SA.
Agencja interaktywna Yetiz Interactive powstała w 2003 roku. Zajmuje się projektowaniem graficznym, wsparciem klienta w zakresie marketingu internetowego oraz tzw. User Experience. Wśród klientów firmy znajdują się: ERGO Hestia, SKOK Stefczyka, Radio Gdańsk, ECS, Ziaja czy Grey Wolf.
Miejsca
Opinie (33)
-
2014-03-06 09:36
ile kosztował to g-wniany tekst. To jakaś masakra. Chyba pr-owiec z Ghany przygotowywała ten tekst. Tu nie ma niczego przydatnego, ta wiadomość to zwykły chłam.
- 2 2
-
2014-03-06 10:26
sponsorowany artykul? (2)
nie wiem, czy jak dwie male firmy sie lacza, to od razu jest artykul na pierwsza strone trojmiasta? w koncu, gdyby dla kazdych malych!!! firm pisano artykul, to mielibysmy dluga liste tekstow o polaczeniach
poza tym, gdyby kupili np. 60 proc. udzialow, to przynajmniej mogliby kontrolowac Yetiz, a przy 40 proc. to takie nie wiadomo co....
juz nie wspomne, ze jak wszedlem na strone Yetiz, to grafika ladna, ale uzytecznosc strony slaba, chocby nie dziala przycisk wstecz w firefoxie....- 1 1
-
2014-03-06 10:30
firefox - a jaka wersja?
U mnie działa!
- 4 0
-
2014-03-06 10:45
u mnie tez działa
- 0 0
-
2014-03-06 10:37
101000101000
czyli grubo ponad zylidard
- 0 0
-
2014-03-06 13:07
;-)
j.w.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.