• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nowa platforma ubezpieczeniowa na 25-lecie Ergo Hestii

erka
13 czerwca 2016 (artykuł sprzed 7 lat) 
  • - Gdy podjęliśmy decyzję o próbie zbudowania ubezpieczeń od nowa, rozpoznaliśmy trzy wyzwania, z którymi należało się zmierzyć: prostota, nowe partnerstwo i atrakcyjność - twierdzi Piotr Śliwicki, prezes Ergo Hestii.
  • Otwarcie gali Gala Ergo Hestia
  • Uczestnicy gali Gala Ergo Hestia
  • Uczestnicy gali Gala Ergo Hestia
  • Parking przed Ergo Areną Gala Ergo Hestia
  • Filary IHestia Gala Ergo Hestia
  • Uczestnicy gali Gala Ergo Hestia
  • Uczestnicy gali Gala Ergo Hestia
  • Prezes zarządu Atena SA - Justyna Wajs-Jakimczyk oraz Szef zespolu projektowego iHestii - Łukasz Kosicki Gala Ergo Hestia
  • Manager w zespole projektowym iHestii - Oskar Jedynasty (podczas prezentacji zakupu polisy turystycznej) Gala Ergo Hestia
  • Uczestnicy gali Gala Ergo Hestia
  • Uczestnicy gali Gala Ergo Hestia
  • Współtwórcy IHestia Gala Ergo Hestia
  •  Gala Ergo Hestia
  • Uczestnicy gali Gala Ergo Hestia
  • Wręczenie nagrody przez Gala Ergo Hestia
  •  Gala Ergo Hestia
  •  Gala Ergo Hestia

Sopocki ubezpieczyciel, Ergo Hestia, zaprezentował autorską platformę ubezpieczeniową, nad którą pracował przez ostatnie kilka lat. Jak twierdzi prezes Hestii, Piotr Śliwicki, nowy system ma zrewolucjonizować rynek ubezpieczeń i zlikwidować niepotrzebną biurokrację.



W 25. rocznicę swojej działalności ubezpieczyciel zorganizował największe spotkanie branży ubezpieczeniowej. W uroczystej premierze platformy iHestia, w Ergo Arenie, uczestniczyło 8 tys. agentów ubezpieczeniowych z całej Polski oraz pracowników Grupy. Czym jest iHestia? To platforma, która umożliwia przeprowadzenie większości operacji w trybie rzeczywistym, bez konieczności wypełniania większości niezbędnych dotychczas dokumentów czy uzyskiwania zgód z centrali. Ubezpieczyciel umożliwia w ten sposób przejęcie przez pośredników 80 proc. wszystkich operacji związanych ze sprzedażą i obsługą.

- Gdy podjęliśmy decyzję o próbie zbudowania ubezpieczeń od nowa, rozpoznaliśmy trzy wyzwania, z którymi należało się zmierzyć: prostota, nowe partnerstwo i atrakcyjność. Na takich filarach powstał system, filozofia, którą zdefiniowaliśmy jako nowy świat ubezpieczeń. Patrząc na iHestię, widzimy zwykły system, ale jeżeli przyjrzeć się uważniej, to znajdzie się tu wszystko. To sama substancja aktyw­na okrojona z niepotrzebnej masy tabletkowej. To esencja, która wprowadza do skomplikowanego świata ubezpieczeń prostotę, intuicyjność i nowoczesność - podkreślił Piotr Śliwicki.
- iHestia to centrum dowodzenia ubezpieczeniami: sprzedaż ubezpieczeń, obsługa polis, wgląd do likwidowanej szkody, bieżące newsy, komunikacja z Ergo Hestią i klientem w czasie rzeczywistym - wymienia Łukasz Kosicki, dyrektor zespołu projektowego iHestii.
erka

Miejsca

Zobacz także

Opinie (72) 10 zablokowanych

  • Dzięki :) (2)

    Było ekstra! Sporo emocji związanych z odsłonięciem projektu, który pochłonął prawie 4 lata pracy. A występ Zbyszka Wodeckiego był świetnym ukoronowaniem całej Premiery. Dzięki! :)

    • 15 21

    • dla mnie nie bylo nic ciekawego

      Wręcz powiem dzien jak codzien....
      Czyli zmarnowany😉

      • 6 1

    • Ja też się zgrzałem i w nocy z tego podniecenia...

      ...spać nie mogłem. Dżyzus ale było bosko chyba nie dam rady te światła, lasery, jak w kościele na pasterce.

      • 21 2

  • (1)

    To ta firma gdzie nie mozna sie dodzwonic, gdzie opozniaja wyplate odszkodowan, a pracownicy sa traktowani jak smieci?

    • 17 8

    • Nie, to ta druga.

      • 16 3

  • Pod względem organizacyjnym - super! Wydarzenie dobrze podsumowało, z pewnością ciężką pracę wielu ludzi. Co do samego systemu - poczekamy, zobaczymy...skuteczność i chęć korzystania z niego przez Agentów i Klientów będzie najlepszą formą oceny.

    • 7 1

  • wywalić tych co siedzą po hipermarketach. Tylko straszą Klientów i nie przynoszą korzyści. Np w Alfacentrum siedzi nieprzyjemny dziad na zmianę z babą. Oni nie robia dobrego Pr-u firmie.

    • 13 5

  • Ważne, niestety, by mimo tej cudownej platformy, czynnik ludzki działał prawidłowo

    agenci zadają zdawkowe pytania, wypełniają coś w arkuszu,
    drukują, dają do podpisu bez jakichkolwiek wyjaśnień,

    a potem się okazuje, że agent nie zapytał o wszystkie PKD firmy ubezpieczanej,
    a jedynie o wiodące PKD (mówiąc, że to wystarczy),

    i gdy szkoda---brak odszkodowania, bo akurat szkoda wystąpiła "w obszarze" PKD rzadko "wykorzystywanego" w działalności firmy

    • 12 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Marek Kamiński

Polski polarnik, podróżnik, żeglarz, autor książek, fotograf, przedsiębiorca. Właściciel firmy...

Najczęściej czytane