- 1 "Uśmiechnięty" kolos w Porcie Gdynia (67 opinii)
- 2 Zużywamy coraz więcej energii (125 opinii)
- 3 Historia o "Gdyńkongu" uderza w Port Zewnętrzny (118 opinii)
- 4 Blisko 28 mln zł za 4 kluby fitness (60 opinii)
- 5 Gra Manor Lords światowym hitem (47 opinii)
- 6 Trzeci raz szukają prezesa Energi (87 opinii)
Pomorskie ze znakiem jakości
"Wybieram Pomorskie" - logo z takim hasłem już niedługo będzie promować produkty i usługi pomorskich firm. To pomysł Pomorskiego Klubu Biznesu.
Promowanie regionalnych produktów nie jest nowością, jednak na Pomorzu wciąż brakowało spójnej wizji takiej kampanii, która pomagałaby lokalnym przedsiębiorcom. Teraz takie zadanie ma spełniać program "Wybieram Pomorskie – dbam o siebie i swój region".
- Zależy nam, by wybierając jakiś produkt klient zastanowił się, czy nie lepiej wybrać ten pomorski - mówi Robert Koślicki, prezes Pomorskiego Klubu Biznesu. -To program dla wszystkich, którzy chcą promować lokalny patriotyzm, chcą rozwijać nasze otoczenie, bo firma to nie tylko miejsca pracy, ale też dobro, które czyni za zewnątrz.
Na programie skorzystać mają mają wszyscy: firmy – bo ich produkty będą chętniej wybierane przez klientów, klienci – bo dostaną lokalny produkt czy usługę najwyższej jakości, społeczeństwo – bo firmy będą chętniej zatrudniać i do tego dbać o lokalne społeczności. - To jest łańcuch korzystny dla regionu - przekonuje Rober Koślicki.
Choć oficjalnie program ruszył we wrześniu już teraz przystąpiło do niego kilka sztandarowych dla Pomorza firm, takich jak browar Amber czy piekarnia Szydłowski.- Przystąpienie do programu to dla nas wyraz lokalnego patriotyzmu - przekonuje Wojciech Radtke, dyrektor marketingu Browaru Amber.
Podobnego zdania jest Anna Dolny, współwłaścicielka firmy Laguna, produkującej akcesoria do mebli. - Choć na rynku działamy już 16 lat, przystąpiliśmy do programu, gdyż doszliśmy do wniosku, że najwyższy czas, by kojarzyć onym z rynkiem lokalnym- mówi.
Program "Wybieram Pomorskie" adresowany jest do wszystkich firm, które są zarejestrowane na terenie województwa.
Więcej szczegółów na temat programu można uzyskać w Pomorskim Klubie Biznesu.
Opinie (14)
-
2009-10-08 13:34
błagam nie promujcie, krzesła tusek, taboret nowak
xxx
- 0 0
-
2009-10-08 10:45
WRESZCIE - szkoda tylko, że dopiero teraz!
pamiętam jak ładnych parę lat temu (widać był jakiś kolejny kryzys) napisałem parę maili do różnych instytucji - w tym do dziennikarzy, żeby promować produkty z regionu - w zamyśle, żeby nasz rynek był wspierany przez konsumentów, co za tym był bardziej dynamiczny
dziennikarzom sugerowałem, żeby po prostu wskazać 9lista, ranking - cokolwiek), które firmy są z Pomorza, bo czesto ludzie nie mają o tym pojęcia, a część osób chciałaby wspierać lokalny rynek - z różnych powodów - lokalnego patriotyzmu, ekologicznego podejścia (mniej traconej energii na przewożenie towarów), wspierania lokalnego rynku pracy, swoistej reakcji na olewanie naszego regionu przez kolejne rządy i ładowanie pieniędzy tylko w południe kraju, itd...
powoływałem się nawet na tak 'światłe' przykłady, jak nawoływanie do kupowania 'amerykańskich' produktów przez kolejnych prezydentów
oczywiście wszyscy olali totalnie moją propozycję, natomiast jakaś 'mundrala' z Panoramy odpisała, że przecież jest wolny rynek i konsument może sobie wybierać producenta z kazdego zakątku swiata... :)))
dziś pewnie ta sama osoba byłaby za a nawet bardzo za...- 1 0
-
2009-10-08 08:22
"najwyższy czas, by kojarzyć onym z rynkiem lokalnym"
???
- 2 0
-
2009-10-07 21:38
na razie
to sama korupcja
- 0 2
-
2009-10-07 21:36
Pomysł super
logo jak przycisk z windy
- 5 0
-
2009-10-07 20:24
Ale kupa
- 1 3
-
2009-10-07 20:02
LOGO - wybieram PARKING
- 4 3
-
2009-10-07 19:31
LOGO MOWI WYBIERAM POSTOJ ALBO PREZERWATYWY !!!!!!
FATALNE TO MALO POWIEDZIANE !!!
- 2 3
-
2009-10-07 17:36
Przynajmniej będziemy wiedzieli których produktów nie kupować.
- 0 5
-
2009-10-07 17:35
Nacjonalizm.
- 1 5
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.