• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Problem z rachunkami za prąd. Energa wyjaśnia

Robert Kiewlicz
7 lutego 2020 (artykuł sprzed 4 lat) 
Awaria sytemu rozliczeniowego Energi. Awaria sytemu rozliczeniowego Energi.

Od prawie miesiąca Energa nie jest w stanie naprawić awarii systemu obsługi "Rozliczenia Rzeczywiste" za zużycie prądu. Klienci nie mogą terminowo regulować opłat za prąd - alarmują czytelnicy Trojmiasto.pl. Energa zapewnia, że pracuje nad naprawą usterki, a klienci nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z awarią.



O poważnej awarii systemu rozliczeniowego dla klientów Grupy Energa poinformowali nas czytelnicy Trojmiasto.pl za pomocą Raportu z Trójmiasta.



- Klienci Energi nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z obecną niedostępnością systemu, która utrudnia "Rozliczania Rzeczywiste" zużycia prądu. W tym czasie niektórzy klienci, dotychczas korzystający z "Rozliczeń Rzeczywistych", mogą otrzymać informacje o konieczności ponownej aktywacji usługi. Spółka zapewnia jednak, że usługa jest wciąż aktywna na ich kontach i obecnie nie trzeba wykonywać żadnych czynności w tej sprawie - informuje Krzysztof Kopeć, dyrektor Biura Prasowego Grupy Energa. - Tuż po zdiagnozowaniu usterki poinformowaliśmy klientów o utrudnieniach poprzez komunikaty w elektronicznym biurze obsługi klienta. Klienci otrzymali od nas również powiadomienia e-mail i SMS, w których zapewniliśmy, że po usunięciu usterki wyślemy do nich kolejną wiadomość. Pracujemy nad tym, aby w najbliższym czasie nasi klienci ponownie mogli korzystać z usługi.

Energa aktualizuje system



Od 11 do 19 lutego Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne, które usprawnią system obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.

W czasie aktualizacji oprogramowania i modernizacji infrastruktury klienci Energi mogą mieć trudność z:

  • zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta, rozliczeniem zużycia prądu w usłudze "Rozliczenia Rzeczywiste" oraz doładowaniem licznika przedpłatowego - do 19 lutego;
  • podglądem faktury i sprawdzeniem aktualnego salda konta - do 27 lutego.

Spółka zapewnia, że w czasie prac modernizacyjnych klienci będą mieli dostęp do prądu. Jeśli ktoś nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu pod numerem 555 555 555. Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika. Spółka zachęca jednak do tego, aby klienci doładowali liczniki przedpłatowe wcześniej, czyli przed 11 lutego.
20:07 11 LUTEGO 20

(7 opinii)

A propo ZE Energa. Otrzymałem dzisiaj rachunek, a na kopercie napis jak na zdjęciu. Ciekawe czy osoby, które mają rozliczenie rzeczywiste już mogą się rozliczyć. PS rachunek oczywiście wyższy.
A propo ZE Energa. Otrzymałem dzisiaj rachunek, a na kopercie napis jak na zdjęciu. Ciekawe czy osoby, które mają rozliczenie rzeczywiste już mogą się rozliczyć. PS rachunek oczywiście wyższy.

Miejsca

  • Energa Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Zobacz także

Opinie (272) ponad 10 zablokowanych

  • Rozliczenie rzeczywiste (1)

    Oprócz utrudnień opisanych w artykule mam inny problem z Energą. Nie wiadomo dlaczego nalicza małe kwoty i wystawia z nimi faktury do opłacenia, chociaż bieżąca faktura jest opłacona w terminie.

    • 0 0

    • Potwierdzam

      Dziś wpisałem licznik, po trzech godzinach można było to opłacić z dodatkowa kwotą odsetkową 35 groszy, co ciekawe opłacona faktura z ubiegłego miesiąca nadal widnieje i chyba mogę zapłacić jeszcze raz, za tę policzyli sobie już 4 grosze i pewnie coś jeszcze doliczą bo system się zwiesił, ale jak wiadomo koszt ponosi tu użytkownik a nie operator.

      Dodam jeszcze, że od kiedy powstało Energa 24 to nigdy nie otrzymałem ani sms, ani maila kiedy spisać licznik, więc jak przychodzi faktura za wodę to wtedy go wpisuje i czekam co dalej się wydarzy

      • 0 0

  • Problem z rozliczeniami rzeczywistymi

    Dzień dobry,
    Kolejny okres rozliczeń rzeczywistych i nie mogę się zalogować do platformy.
    Brak możliwości podania stanu licznika co zatem idzie rozliczenia płatności.
    Wiecznie problemy z logowaniem.
    Jak tego uniknąć, aby w odpowiednim czasie rozliczyć rachunki;(

    • 2 0

  • Kanciarstwo

    Ktoś wzioł pieniądze za nową strone a my płacimy. draństwo !!!

    • 0 0

  • Już cas

    Już czas zmienić dostawce nie dajcie sie oszukiwać !!!

    • 0 0

  • problem z działaniem energa 24

    To przestaje być zabawne Ciągłe wyłączanie dostępu na parę dni czy operator nie może zatrudnić dobrych programistów . jeżeli nie możecie zapewnić ciągłego dostępu to wyłączcie platformę całkowicie i proponuję przejść na rozliczenia papierowe nie denerwujcie klientów
    co na to Prezes Obajtek

    • 2 0

  • Szok

    Kombinacje z rozliczeniem rzeczywistym obliczajcie sobie sami starannie bo oszukują !

    • 0 0

  • tragedia !!

    na tej platformie energa24 to są jakięś kpiny z klientów non stop awarie czas zamknąć tam konto niech sami rozliczają patrząc na ich ręce !

    • 1 0

  • pdf

    a czym to otwierać, bo mój akrobat raider nie daje rady

    • 0 0

  • problem z logowaniem

    Logowanie ostatnio to masakra - kilkadziesiąt prób i nic!!!
    Może ktoś tam się obudzi i doprowadzi to do ładu!!!!
    A jak nie macie kasy na porządny serwer, to może zrobicie zrzutę w internecie.

    • 1 0

  • nie działa

    Ciągły problem z rozliczeniem, za każdym razem to samo - Aktualnie prowadzimy prace techniczne.

    • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Waldemar Kucharski

współzałożyciel i były prezes zarządu Young Digital Planet SA. Obecnie członek Rady Nadzorczej...

Najczęściej czytane