• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Problem z rachunkami za prąd. Energa wyjaśnia

Robert Kiewlicz
7 lutego 2020 (artykuł sprzed 4 lat) 
Awaria sytemu rozliczeniowego Energi. Awaria sytemu rozliczeniowego Energi.

Od prawie miesiąca Energa nie jest w stanie naprawić awarii systemu obsługi "Rozliczenia Rzeczywiste" za zużycie prądu. Klienci nie mogą terminowo regulować opłat za prąd - alarmują czytelnicy Trojmiasto.pl. Energa zapewnia, że pracuje nad naprawą usterki, a klienci nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z awarią.



O poważnej awarii systemu rozliczeniowego dla klientów Grupy Energa poinformowali nas czytelnicy Trojmiasto.pl za pomocą Raportu z Trójmiasta.



- Klienci Energi nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z obecną niedostępnością systemu, która utrudnia "Rozliczania Rzeczywiste" zużycia prądu. W tym czasie niektórzy klienci, dotychczas korzystający z "Rozliczeń Rzeczywistych", mogą otrzymać informacje o konieczności ponownej aktywacji usługi. Spółka zapewnia jednak, że usługa jest wciąż aktywna na ich kontach i obecnie nie trzeba wykonywać żadnych czynności w tej sprawie - informuje Krzysztof Kopeć, dyrektor Biura Prasowego Grupy Energa. - Tuż po zdiagnozowaniu usterki poinformowaliśmy klientów o utrudnieniach poprzez komunikaty w elektronicznym biurze obsługi klienta. Klienci otrzymali od nas również powiadomienia e-mail i SMS, w których zapewniliśmy, że po usunięciu usterki wyślemy do nich kolejną wiadomość. Pracujemy nad tym, aby w najbliższym czasie nasi klienci ponownie mogli korzystać z usługi.

Energa aktualizuje system



Od 11 do 19 lutego Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne, które usprawnią system obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.

W czasie aktualizacji oprogramowania i modernizacji infrastruktury klienci Energi mogą mieć trudność z:

  • zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta, rozliczeniem zużycia prądu w usłudze "Rozliczenia Rzeczywiste" oraz doładowaniem licznika przedpłatowego - do 19 lutego;
  • podglądem faktury i sprawdzeniem aktualnego salda konta - do 27 lutego.

Spółka zapewnia, że w czasie prac modernizacyjnych klienci będą mieli dostęp do prądu. Jeśli ktoś nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu pod numerem 555 555 555. Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika. Spółka zachęca jednak do tego, aby klienci doładowali liczniki przedpłatowe wcześniej, czyli przed 11 lutego.
20:07 11 LUTEGO 20

(7 opinii)

A propo ZE Energa. Otrzymałem dzisiaj rachunek, a na kopercie napis jak na zdjęciu. Ciekawe czy osoby, które mają rozliczenie rzeczywiste już mogą się rozliczyć. PS rachunek oczywiście wyższy.
A propo ZE Energa. Otrzymałem dzisiaj rachunek, a na kopercie napis jak na zdjęciu. Ciekawe czy osoby, które mają rozliczenie rzeczywiste już mogą się rozliczyć. PS rachunek oczywiście wyższy.

Miejsca

  • Energa Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Zobacz także

Opinie (272) ponad 10 zablokowanych

  • Dobra zmiana

    Prezes z nadania pis i widać efekty... Brawo pis i ich nieudacznictwo...

    • 11 0

  • Dobra zmiana

    I nowy prezes z nadania pis... Brawo

    • 11 0

  • Brawo dobra zmiana! (2)

    • 22 7

    • Sobie panele zamontuj (1)

      Przecież taki inteligentny i mądry jesteś
      Biedny ciemny pełowczyku. Podobno to tylko pisiorki są biedne i ciemne...

      • 3 8

      • Nie podobno tylko tak jest. Jest to niezmiernie pazerna i ograniczona umysłowo grupa

        • 3 0

  • ale o co chodzi?

    Ja się właśnie rozliczyłem poprzez stronę i rozliczenie rzeczywiste, faktura jest, przelew poszedł, bez żadnych problemów.....

    • 1 10

  • Najgorsza firma z jaką miałem doczynienia

    Ostatnio dostałem od nich fakturę 20 stycznia z terminem płatności na 13 stycznia. A że wpłaty potrafią zaksięgować z tygodniowym opóźnieniem i jeszcze naliczyć odsetki, do tego już się przyzwyczaiłem.

    • 11 0

  • Coz mozna POwiedziec sabotaz Tuska i totalnych lapia sie wszystkiego by wrocic do koryta !!! Za 100 lat moze

    • 2 14

  • Bez ostrzeżenia ściągają liczniki

    nie dostaliśmy faktury ani wezwania do zapłaty, po interwencji okazało się ze omyłkowo.
    Rekompensata? nie u nich. Tak działa firma która zatrudnia kolesi bez doświadczenia typu Kacper.P /teraz tam nie pracuje /

    • 16 1

  • Tak to jest jak do rządzenia biorą nieuków. Tacy siedzą wlasnie w rządzie. Miernoty byle mieli legit pisora.

    • 18 1

  • Ktoś się pomylił i zapłacił za mnie prawie trzy tysiące złotych. po wyjaśnieniu że to nie moje pieniądze znaleźli tę osobę, ale winą obarczyli mnie, napisali że to moja pomyłka.( pismo mam w domu) Ja się tylko ucieszyłem że prawowity właściciel odzyskał swoje pieniądze. Teraz widać jak urzędnicy z energii traktują swoich klientów. Nie musiałem tego zgłaszać, zapłacone to zapłacone, a jak człowiek chce być uczciwy to go obarczają winą za cudze błędy.

    • 13 1

  • Dziala bez problemu

    • 1 11

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Kinga Stawicka

Dyrektor Sprzedaży Krajowej w firmie Marcopol Sp. z o.o. Producent Śrub - wiodącego producenta i...

Najczęściej czytane