• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Ruch w dokach Stoczni Remontowej Nauta

erka
24 grudnia 2013 (artykuł sprzed 10 lat) 
Do doku SD I Stoczni Remontowej Nauta wszedł ro - pax m/v "Finnclipper" pływający w barwach armatora Finnlines. Do doku SD I Stoczni Remontowej Nauta wszedł ro - pax m/v "Finnclipper" pływający w barwach armatora Finnlines.

Koniec grudnia to wytężony okres prac w dokach wykorzystywanych przez Stocznię Remontową Nauta.



Do doku SD II weszła jednostka m/v "Finntrader". Do doku SD II weszła jednostka m/v "Finntrader".
Pod koniec grudnia do stoczni wpłynęły na remont dwa statki. Do doku SD I wszedł ro - pax m/v "Finntrader" pływający w barwach armatora Finnlines należącego do Grimaldi Group. Natomiast do doku SD II weszła kolejna jednostka tego armatora - m/v "Finnclipper".

- Po zakończeniu prac na m/v Finntrader do doku SD I wejdzie trzecia jednostka tego armatora - m/v Finnmaid. Jest to kontynuacja dobrej współpracy pomiędzy spółkami - mówi Jarosław Staluszka ze Stoczni Remontowej Nauta SA.

Obecnie w Stoczni Nauta prowadzone są prace na kilkunastu jednostkach, w tym na chemikaliowcu MT "Emmy Schulte" (Bernhard Schulte UK) oraz masowcu m/v "Antwerpen" (SMT Shimanagemnt & Transport).
erka

Miejsca

Opinie (52) 1 zablokowana

  • Maritim (11)

    Podobno od stycznia rusza!!!Ktoś coś słyszał na ten temat?

    • 18 9

    • maritim (10)

      podobno z monteksu chodza koło tego ale czy to prawda ?

      • 19 7

      • Maritim c.d.n (9)

        Tam to podobno wszyscy koło tego chodzą.A czy wychodzą tego nie wie nikt po za właścicielami.Ale co by nie było to warto aby ten teren prężnie zaczął działać.Czy to Montex czy Crist lub inni wiedzieli by co z tym zrobić aby zaczęło to zarabiać i aby ludzie mieli miejsca pracy.

        • 8 11

        • Maritim cdn (8)

          na razie właściciele Maritimu myślą skąd wziąć kasę na zadłużenie jakie im się przytrafiło, z pewnością poradza sobie z tym problemem. nie wierzę by Crist był powaznie tym terenem zainteresowany oni raczej myślą o terenach Nauty tej na Czechosłowackiej a c o do Monteksu to trudno coś mówić zdania na temat tej firmy są podzielone być może też chodzą koło tego terenu ale maja oni inne powazniejsze problemy a usłyszymy o nich już niedługo. Szkoda by tereny dobrze uzbrojone leżały odłogiem ale tu zadecyduje interes.

          • 16 4

          • pytanie (6)

            a o jakich problemach piszesz bo właśnie chciałem się tam przyjąć bo gdzie pytałem to każdy mówił o nich że są rzetelni i nie oszukują na kasę

            • 4 16

            • monterowi (1)

              nie mówię zew oszukuja na kase ale sa inne sprawy - dziwne interesy z niemcami czy w szwecji

              • 3 2

              • Dziwne

                Dziwne interesy z Niemcami w Postaci stoczni Meyer Werft,czy też ze Szwedami dla których już dawno nic nie robią.Ale masz informacje...........

                • 1 0

            • (3)

              To fakt.Życzę wszystkim aby wywiązywali się w taki sposób jak panowie P i S.Osobiscie polecam

              • 5 13

              • (2)

                Też polecam. Dobra praca=godziwa płaca.

                • 3 14

              • (1)

                niestety nie jest to calkiem prawda

                • 10 6

              • To się zwolnij...

                A nie narzekasz jak związkowiec.Albo wiem!!!Załóż związki!Zapomniał wół jak cielęciem był.......

                • 6 11

          • c.d

            Maritim będzie działał na 100%.Kto może być czymś zainteresowany skoro jest tam strasznie niejasna sytuacja prawna.Crist na pewno nie.I nie sądze aby Monteks czy Marine Projects.Każdy z nich dłubie sobie i nie chce niejasnych sytuacji.Tam są potrzebne ogromne nakłady pieniężne żeby to rozruszać.

            • 6 13

  • układ

    Stocznia nauta ma sprzymierzeńców tj. ARP oraz Trójmiasto. pl. Układ

    • 14 1

  • Kwotacja (5)

    Statki zabrane remontowej. Tak widać jak RP niszczy prywatny biznes....

    • 28 36

    • Remontówka (2)

      Spoko Remontówka w tym czasie wypchana jest po brzegi innym "bardziej trafionymi" kontraktami. O kłopotach finansowych armatora Finnlines wiadomo nie od dzisiaj!

      • 3 0

      • Dobry człowieku, (1)

        Obyś zawsze miał taką kondycję finansową jaką ma Finnlines i jego właściciel Grimaldi

        • 0 0

        • Dobry człowiek

          Obys nigdy nie mial takiej sytuacji jak Finnlines! Sytuacja finansowa Grimadi Group nie ma tutaj nic do rzeczy bo jak ktos ma spolke w grupie ktora jedzie na stratach to robi z nia porzadek. Panowie z Neapolu juz dawno siedza w Helsinkach a niedawno niejaki pan Grimadi zostal prezesem Finnlines Plc. Nie wiem czy pamietasz jak 4 statki Star czyli jedne z najwiekszych Ro-Paxow zawijaly do Gdyni. Dwa z nich juz od dawna operuja na morzu srodziemnym! Program ciecia kosztow w Helsinkach powoduje ze brak jest niestety funduszy na remonty statkow itd. Reszte dasz rade sobie chyba dopowiedziec. Szkoda tylko ze ida potem na to pieniadze nas czyli podatnikow RP.

          • 1 0

    • (1)

      Fakt, że Nauta stała się poważnym rywalem Remontowej. Do tej pory na remonty finów monopol miała Remontowa. Co ciekawe również niektórzy pracownicy przeskakują do Nauty. Cieszy fakt że pojawiłą się konkurencja. To może tylko podnieść poziom oferowanych usług, warunki dla pracowników też powinny się zacząć poprawiać. Taa... marzenia. Pewnie się skończy na maksymalnym cięciu kosztów oby tylko cenę za remont obniżyć.

      • 4 0

      • szkoda, że konkurencja nie do końca uczciwa, bo Nauta jest wspierana pieniędzmi z naszych podatków(z ARP), przez co mogą sobie pozwolić na niższe marże na statkach i wygrane z prywatną firmą, taką jak Remontowa Gdańska.
        Podobną politykę zrobiono wspierając z kasy ARP firmę Crist, a odcinając wsparcie Stoczni Gdańsk, co na kondycji firmy odbija się fatalnie. Zmiana warunków gry podczas rozgrywki nigdy nie może skończyć się dobrze.

        • 5 0

  • też mi coś...

    Pamiętam ...Doskonale ,za komuny ta nauta to była najmniejsza stocznia na dorywcze prace na statkach...A dziś za tuska proszę ....Wyrosła prawie na giganta w branży ,mimo że prawie nic nie urosła...Dzięki tusku za zniszczenie branży stoczniowej...To co pozostało to zwyczajne śmieciowisko !!!

    • 12 11

  • Nauta

    Z tego co wiem to Nauta zbiera te wszystkie ochłapy, których Remontówka nie może przerobić! Szkoda, że dopłacamy do tego z naszych pieniędzy!

    • 23 7

  • Bucowi z Konremu

    W końcu powiem ci co myślę,
    tak prosto w twarz
    kiedy cię widzę
    to się wstydzę
    że ciągle nosi ciebie świat .......

    • 33 0

  • jeszcze o konremie (1)

    tak ludzmi ktorzy zarzadzali Konrem Nauta od listopada 2012 roku powinny zająć się
    organy ścigania i wyjaśnić dlaczego dobrą spółka majaca kontrakty, pieniądze i dobra kadrę musiała upaść po roku zarządzania przez panów Stan. F. , Krzysztof G, Wojciech. S. Włodzimierz W., Michał R., Radosław L. Panowie ci narazili Skarb Państwa na milionowe straty.

    • 45 1

    • jeszcze o konremie

      do tej grupy dochodzą gęsi - też odpowiadają za upadłość - chociaż odleciały do gdanska, a w tle mocodawcy z MARS - tyle ze im nic nie grozi, już odcieli się od buca i całej ferajny.

      • 27 0

  • tych z Konremu powinni odwiedzic Prokuratorzy (1)

    ..tak aby inni w przyszlosci zastanowili sie nad poczynaniami. A czy ktoś wie co się dzieje z niejakim Skipapolem z Gdanska..?

    • 40 0

    • Zdaje się ,że prokuratura ich sprawdza

      • 25 0

  • Info ze strony Powiatowego Urzędu Pracy w Gdyni: (3)

    Stocznia Nauta:

    Monter rurociągów - liczba wolnych miejsc: 30
    Spawacz - liczba wolnych miejsc: 120
    Monter konstrukcji stalowych - liczba wolnych miejsc: 45
    Kowal konstrukcji stalowych - liczba wolnych miejsc: 30

    Umowa zlecenie, 20 - 43 zł brutto

    • 13 7

    • Re: Duuużo wolnych miejsc pracy w Naucie (1)

      Tam szaleje pan łubinski który przeszedł z crist dlatego będzie tam bajzel i wykorzystywanie pracowników niby stawki do 30 zł a w rzeczywistości po 25 max wypłacą i stały tekst panowie no nie wyszliśmy ale bedzie dobrze cwaniaki uważajcie ludzie i bierzcie wszystko na papierze a najlepiej omijać współprace z Łubińskim szerokim łukiem.

      • 9 0

      • Ten facet to wytrawna mątwa komtraktowa. Odradzam współpracę z Panem Łubińskim. Przycina na czym się da już po wykonanej pracy. Bierzcie od niego papier PRZED przystąpieniem do realizacji. Scenariusz zawsze taki sam.Pilna robota, zapłacimy, dogadamy się. A po robocie za tydzień pracy tj z 40roboczogodzin zrobi wam 20 i tyle dostaniecie.

        • 5 0

    • kiszka...

      • 3 1

  • gdynia potrafi utrzymac przemysl stoczniowy a gdank..stekanie o osolidarnosc jakies smety o soldarnosci inic wiecec nic niepotrafia tamm gdzie rzadi po jest jak jest

    • 15 11

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Jacek Kajut

Z wykształcenia inżynier elektryk, zbudował i rozwija jedną z najsilniejszych marek branży...

Najczęściej czytane