• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Trójmiejskie spotkania menedżerów sprzedaży

VIK
23 października 2014 (artykuł sprzed 9 lat) 
Spotkanie jest skierowane do menedżerów poszukujących impulsu do rozwoju swoich firm, do właścicieli firm i szefów sprzedaży. Spotkanie jest skierowane do menedżerów poszukujących impulsu do rozwoju swoich firm, do właścicieli firm i szefów sprzedaży.

Co decyduje o sukcesie w sprzedaży? Produkt, cena... A może kluczowa jest postawa sprzedawcy? O tym, jak zarządzać zespołem sprzedażowym, o nowych narzędziach dla menedżerów sprzedaży, jak budować i wdrażać skuteczne strategie sprzedaży i jak zbudować skuteczny system premiowy będzie mowa na konferencji "Morfologia Sprzedaży", czyli największej w Polsce północnej konferencji przeznaczonej dla ludzi związanych ze sprzedażą.



Spotkanie odbędzie się w środę, 5 listopada w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym (ul. Trzy Lipy 3 zobacz na mapie Gdańska). To trzecia edycja tej imprezy. Spotkanie jest skierowane do menedżerów poszukujących impulsu do rozwoju swoich firm, do właścicieli firm i szefów sprzedaży, przed którymi stoją takie trudne zadania jak wzmocnienie zespołu sprzedażowego i zwiększenie efektywności działań sprzedażowych. Inspirację będą mogli znaleźć właśnie na Morfologii Sprzedaży. Partnerem merytorycznym konferencji jest Sandler Training - światowy lider w specjalistycznych rozwiązaniach doradczo-szkoleniowych przeznaczonych dla menedżerów sprzedaży i handlowców.

Zła wielozadaniowość - wróg nr 1 efektywnego zarządzania sprzedażą, storytelling w  zarządzaniu zespołem sprzedażowym, kwestionariusz "Devine" - nowe narzędzie dla menedżerów sprzedaży czy wynagradzanie sił sprzedaży - to tylko niektóre z tematów, jakie zostaną poruszone przez zaproszonych ekspertów. Więcej informacji na stronie www.morfologiasprzedazy.pl
VIK

Wydarzenia

III Konferencja Menedżerów Sprzedaży - Morfologia Sprzedaży (1 opinia)

(1 opinia)
konferencja

Zobacz także

Opinie (17)

  • (3)

    Już widzę to spotkanie - spotkają się w jednym miejscu ludzie, którym w życiu nie wyszło i zajęli się sprzedażą. W przerwach między wykładami jeden drugiego będzie nagabywał na podpisanie ubezpieczenia, umowy na telefon itp.

    • 27 19

    • chyba Tobie w życiu nie wyszło skoro masz czas na pisanie takich głupot...

      • 6 8

    • pasztetowa z mózgu

      te pseudo szkolenia, dla niby menażerii mowa trawa, nauka machania łapami Wszystko aby domokrążca, komiwojażer mógł wcisnąć ludziom gary i koce po kilka patoli nauka ponglisza oling, troling. pitoling

      • 8 3

    • i jeszcze garnki...

      • 1 1

  • A Marek F. wraz z Bartelikiem W. też nauczali?

    • 6 1

  • Czy będzie Mengo menagero menagów MARCIN G. z amber? (2)

    Menager bizness, bo się tak zastanawiam - patrze patrze , siedzę w biurze i obok biuro pośrednictwa - nic nie potrafią, dalej wyceny....... Ale właściwie to cały czas baby ględzą dalej jakieś plotkary z gazety........ Wszystko to menago....... Chwile potem dzwoni do mnie dzień dobry mamy promocje- no i oczywiście key account albo menago..... . Dzis menadżerowie bardziej patrzą na to żeby dobrze wpisać im tytuł niż to czym się zajmują -są tak uniwersalni ze nigdy wczesniej inaczej nie pracowali i nigdzie i niestety nic nie potrafią - a powinni być specjalistami. Tak się dzieje tylko w po-e-anym kraju.

    • 11 4

    • ma wpaść na chwilę z krótkim wykładem....

      • 3 1

    • do sd

      Człowieku, a czy ty wiesz po co istnieje wielokropek? Po jaka cholere go nadużywasz!

      • 3 0

  • A może tak nauczyć się zawodu, hm, spawacza, ślusarza, a nie świrować pawiana, po to żeby nic nie robić, a zarobić.....

    • 14 3

  • Morfologia sprzedaży? (1)

    • 11 0

    • Martyrologia

      Boże te nazwy

      • 6 0

  • Zarządzanie i marketing czyli tabelkologia. (1)

    Dobry towar sam się sprzedaje, tylko badziewiasty potrzebuje armii ludzi najczęściej po jakimś tam dziwnym zarządzaniu i marketingu tworzących jakieś tabelki.....wyliczanki ......prognozy........ a nie mających pojęcia o produkcie.

    • 6 6

    • I dlatego jesteś tylko właścicielem sklepu

      • 2 3

  • Cena się liczy.

    Menedżery z Bożej łaski - albo lepiej komiwojażerzy. .. wędrują od sklepu do sklepu, dają tanie gadżety - czyt. koraliki aby kier. placówki sprzedawał ich wyroby.

    • 6 4

  • Co decyduje o sukcesie w sprzedaży? Liczy sie reklama !!

    W kraju gdzie Polacy wybierają tych co najwięcej obiecują gruszek na wierzbie to liczy sie tylko reklama .

    • 4 2

  • Martyrologia sprzedaży.

    bla, bla, bla

    • 3 1

  • Program konferencji.

    Po zapoznaniu się ze szczegółową rozpiską widzę, że sesja dotycząca każdego tematu trwa 30-40 minut. To nawet nie jedna godzina lekcyjna. Każe mi to sądzić, że zagadnienia będą omówione w bardzo pobieżny sposób, nawet bez specjalnego czasu na pytania i ewentualną dyskusję po wykładzie. I coś takiego kosztuje 490 plus vat od osoby. Myślę, że jakość nie jest warta tej ceny.

    • 7 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Adam Kabat

Dyrektor operacyjny SESCOM (nadzoruje realizację kontraktów). Magister Inżynier Elektrotechniki na Wydziale Elektrycznym Politechniki Gdańskiej. Od lat 90. kontynuuje doświadczenia w zarządzaniu z licznymi sukcesami z zakresu zwiększania poziomu sprzedaży w branży B2B, nawiązywaniu międzynarodowych relacji handlowych, pozyskiwania finansowania i współpracy typu venture capital oraz rozwiązywaniu problemów szybko rozwijających się organizacji.Ekspert w budowaniu zespołów managerskich i w...

Najczęściej czytane