- 1 Unieważniono przetarg na zbożowy w Gdyni (42 opinie)
- 2 Czy jesteśmy gotowi na jawność płac? (177 opinii)
- 3 Złoty polski ma już 100 lat (144 opinie)
- 4 Rozlicz PIT do 30 kwietnia (7 opinii)
- 5 Alan Aleksandrowicz wiceprezesem Portu Gdańsk (104 opinie)
- 6 Każdy będzie na etacie? A zaczęło się od kurierów (125 opinii)
Urzędy przyjazne przedsięborcom nagrodzone
26 czerwca 2014 (artykuł sprzed 9 lat)
W tym roku już po raz dwunasty rozstrzygnięto konkurs "Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy" organizowany przez Business Centre Club przy współudziale Ministerstwa Finansów. Celem konkursu, tak jak w poprzednich edycjach, jest promowanie wysokich standardów obsługi klienta oraz tworzenie między administracją skarbową a przedsiębiorcą relacji charakteryzujących się wzajemną życzliwością i profesjonalizmem.
W tegorocznej edycji tytuł "Urzędu Skarbowego Przyjaznego Przedsiębiorcy" otrzymały 63 urzędy wskazane przez przedsiębiorców. Najwięcej urzędów zostało nagrodzonych w województwie mazowieckim - 12, zachodniopomorskim - 6 oraz kujawsko-pomorskim - 5. W województwie pomorskim nagrodzono: Urząd Skarbowy w Pruszczu Gdańskim, Pierwszy i Drugi Urząd Skarbowy w Gdyni. Wyróżnienia otrzymały: Pierwszy Urząd Skarbowy w Wejherowie i Urząd Skarbowy w Kartuzach.
- Nasz konkurs jest nakierowany na to, aby promować wysokie standardy i tworzenie relacji charakteryzujących się wzajemną życzliwością i profesjonalizmem - mówi Maciej Dobrzyniecki, wiceprezes zarządu BCC.
W tegorocznej edycji przedsiębiorcy wskazywali na profesjonalizm oraz pozytywne nastawienie urzędników do podatnika. Sugerowali też m.in. zwiększenie liczby dni w tygodniu z wydłużonym czasem pracy urzędów, uruchomienie kanału elektronicznego do porad video, ujednolicenie wydawanych interpretacji podatkowych dotyczących takich samych zagadnień, czy ograniczenie do minimum osobistego stawiania się w urzędzie.
Podobnie jak w latach ubiegłych, urzędy skarbowe oceniane były na podstawie sumy punktów przyznanych przez przedsiębiorców w wypełnionej ankiecie konkursowej. Ocenie podlegały jakość obsługi podatnika przez urząd, łatwość komunikacji z urzędem oraz kompetencje pracowników. Ankiety oceniające urzędy były przesyłane do Kanclerzy Lóż Regionalnych BCC, którzy koordynowali konkurs na szczeblu regionalnym. W sumie wpłynęło ponad 25 tys. wypełnionych ankiet.
erka
Miejsca
Opinie (14)
-
2014-06-26 17:13
i jak zwykle sami siebie nagradzają i kolesi
- 16 0
2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.