- 1 Port Service: trwa szukanie nowego miejsca (138 opinii)
- 2 Samochodowiec pracujący dla wojska w Gdyni (86 opinii)
- 3 Terminal instalacyjny. Budowa w tym roku (48 opinii)
- 4 Dzwonią i straszą wysokimi cenami energii (132 opinie)
- 5 Rozpoczęto budowę promu dla Norwegów (60 opinii)
- 6 Kiedy otwarcie Kauflandu w Gdyni? (234 opinie)
Urzędy znowu przechodzą na tryb zdalny. Co się zmieni dla mieszkańców?
Decyzją ministra zdrowia administracja publiczna obowiązkowo ma przejść na pracę zdalną. Polecenie to dotyczy także trójmiejskich urzędów, które czekają na szczegółowe wytyczne w tej sprawie, ale już przygotowują się do wprowadzenia zmian. Urzędnicy jednocześnie zapewniają, że dla mieszkańców, którzy będą musieli załatwić sprawę, zmieni się niewiele albo nic.
- Musimy zdawać sobie sprawę z tego, że w przyszłym tygodniu możemy mieć ponad 50 tys. zakażeń. Ta sytuacja wymaga specjalnych kroków. Zdecydowaliśmy o wprowadzeniu obowiązkowego przejścia na pracę zdalną w administracji publicznej - podkreślił minister.
To oznacza też zmiany w trybie pracy dla trójmiejskich magistratów. Przypomnijmy, że urzędnicy wrócili w nich do pracy za biurkiem latem tego roku.
Sprawdziliśmy, jak - po nowej decyzji ministra - pracować będą urzędy w Gdyni, Gdańsku i Sopocie. Przedstawiciele wszystkich z nich podkreślają, że czekają jeszcze na szczegółowe rozporządzenie w tej sprawie. Ale są gotowi na wprowadzenie zmian.
Gdynia zachęca do załatwiania spraw bez wychodzenia z domu
- Czekamy jeszcze na rozporządzenie, ale jak zawsze w tego typu sytuacjach będziemy starać się tak zorganizować pracę urzędu, żeby zachować wysoką jakość obsługi, do której mieszkańcy są przyzwyczajeni - mówi Rafał Klajnert, dyrektor Urzędu Miasta Gdyni.
Gdyński magistrat od początku pandemii pracuje nieprzerwanie, także rozwijając możliwość realizacji usług dla mieszkańca, w taki sposób, by można było jak najwięcej spraw załatwić nie wychodząc z domu.
To w Urzędzie Miasta Gdyni załatwisz online
- W tej chwili jest to już kilkadziesiąt usług i, szczególnie w warunkach pandemii, zachęcamy do korzystania z tej formy obsługi - zaznacza Klajnert.
W Gdańsku część urzędników już teraz pracuje zdalnie
Zapowiedź wprowadzenia przepisów, zgodnie z którymi administracja publiczna będzie pracowała w trybie zdalnym, dotyczy też Urzędu Miejskiego w Gdańsku. I podobnie jak w Gdyni urzędnicy czekają jeszcze na pojawienie się stosownych rozporządzeń.
Do tego czasu Urząd Miejski w Gdańsku obsługuje klientów tak, jak do tej pory.
- Dostępne są wszystkie Zespoły Obsługi Mieszkańców, a interesanci bez problemu mogą skorzystać ze wszystkich świadczonych przez UMG usług. Formalności można załatwić przychodząc bezpośrednio do urzędu, jednak niezmiennie rekomendujemy wcześniejsze umawianie wizyt. Można to zrobić na portalu www.gdansk.pl lub za pośrednictwem Gdańskiego Centrum Kontaktu: 58 524 45 00 - informuje Jędrzej Sieliwończyk z gdańskiego magistratu. - Nauczeni doświadczeniem z poprzednich fal pandemii, przewidujemy, że zapowiadana przez pana ministra praca zdalna nie będzie dotyczyła wszystkich tych zadań, które zapewne będą wymienione w rozporządzeniu i dotyczą podstawowych spraw załatwianych przez obywateli takich jak np. wyrobienie dowodu osobistego.
Przewodnik załatwiania spraw w gdańskim urzędzie w czasie epidemii
Urząd Miejski, tak jak ma to miejsce przez cały okres pandemii, będzie obsługiwał klientów w tych najpilniejszych sprawach.
- Priorytetem jest dla nas bezpieczeństwo mieszkańców i naszych pracowników. Mając na uwadze rosnącą liczbę zachorowań na COVID-19 oraz obowiązek zapewnienia ciągłości świadczenia pracy i usług dla mieszkańców, zobowiązano wszystkich pracowników UMG do konsekwentnego stosowania środków prewencyjnych, które chronią przed zakażeniem i ograniczają transmisję wirusa. Jednym z zaleceń jest utrzymanie bezpiecznego dystansu społecznego 1,5 m. Wszędzie tam, gdzie ten warunek nie może być spełniony, dyrektorzy muszą zapewnić swoim pracownikom możliwość pracy zdalnej. Dlatego już teraz część urzędników wykonuje swoje obowiązki w trybie zdalnym - zaznacza Sieliwończyk.
W sopockim urzędzie system dwuzmianowy
Urząd Miasta Sopotu przygotowuje się natomiast do pracy dwuzmianowej w oparciu o obowiązujące wewnętrzne procedury.
Urzędy i instytucje w Trójmieście - lista wszystkich
- Każdy wydział będzie podzielony na dwa zespoły, które będą na miejscu pracować w systemie tydzień na tydzień. Urząd pozostanie otwarty dla mieszkańców, a wszystkie sprawy będzie można załatwić po umówieniu się. Czekamy na rozporządzenie i szczegółowe wytyczne - informuje Izabela Heidrich, rzeczniczka sopockiego magistratu.
Urząd Wojewódzki z regulaminem pracy zdalnej
W Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Gdańsku, który zajmuje się m.in. sprawami paszportowymi, funkcjonuje regulamin pracy zdalnej.
- Ale praca organizowana jest w taki sposób, aby zapewnić obsługę klientów w siedzibie urzędu. Aktualnie czekamy na rozporządzenie Ministra Zdrowia, aby dostosować ww. regulamin do jego zapisów - podaje biuro prasowe wojewody.
Miejsca
Opinie (494) ponad 10 zablokowanych
-
2022-01-21 08:38
Opinia wyróżniona
wprowadzić w urzędach (23)
ostrzejsze egzekwowanie przepisów sanitarnych i pracę hybrydową. Szkoły mogą być hybrydowe to czemu urzędy nie? Nie każdy nadaje się do pracy zdalnej co może być rozwiązaniem działania urzędów. Poza tym jest wiele osób nie potrafiących załatwiać spraw poprzez komputer i Internet lub też jest wiele spraw i dokumentów które trzeba złożyć w urzędzie osobiście, bo pseudo-cyfryzacja nie działa właściwie.
- 194 23
-
2022-01-22 07:39
Ni każdy posiada
Komputer tel. itd. jeśli tak chcecie do sfinansujecie każdemu Polakowi komputer proste
- 0 2
-
2022-01-21 18:40
Ojej
To szczepionki nie działajo?
- 6 1
-
2022-01-21 16:59
Jestem cieślą na budowie i chcę też pracować zdalnie. (2)
Moi koledzy murarze, zbrojarze i inni też chcą pracy zdalnej. Jak może urzędnik, to też może pracownik fizyczny. My zgadzamy się na obniżoną o kilka procent stawkę godzinową za pracę zdalną.
- 5 1
-
2022-01-21 21:31
Zejdź do 2400 netto cieślo i będziesz mógł pracować zdalnie i czynić cuda
- 2 1
-
2022-01-21 18:00
A co cię powstrzymuje? Zatrudnij się w urzędzie, będziesz wydawał pozwolenia na budowę. Zdalnie.
- 1 3
-
2022-01-21 16:31
nie wysyłać ich na zdalną tylko na bruk i tak są niepotrzebni , tylko utrudniają
- 3 3
-
2022-01-21 12:38
Trzeba mieć niedobór zwojów mózgowych, żeby dalej nie umieć załatwić czegokolwiek urzędowego przez internet (1)
- 5 14
-
2022-01-21 13:36
można być seniorem...poczekamy aż Ty będziesz stary , do kibla nie trafisz a co dopiero w klawiaturę
- 11 2
-
2022-01-21 10:53
nieroby z Gdyni już dwa lata siedzą w zamkniętym urzedzie
Szczurek zamknął się przed mieszkańcami
- 9 6
-
2022-01-21 10:26
po co? zlikwidować wirusa i te bzdurne zakazy i tyle, chociaż swoją drogą należałoby stworzyć e-urzędy, żadnych pań w okienkach, wszystko przez internet, te babeczki z okienek mogłyby w tym czasie rozwiązywać problemy obywateli
- 3 2
-
2022-01-21 10:17
jest praca hybrydowa żeby było komu odbierać pocztę i dotrzymywać terminów w razie choroby i ewentualne kwarantanny współpracowników
- 3 2
-
2022-01-21 10:08
z artykułu to nie wynika, ale... (4)
De facto ta praca zdalna jest właśnie hybrydową. Nie da się prowadzić spraw urzędowych tylko "z domu". Będzie po prostu tak, że pracownicy na pracy zdalnej będą się wymieniać. Np. w danym pokoju, w którym pracują cztery osoby, dwie z nich przez kilka dni będą pracować zdalnie, a potem będzie zmiana.
- 11 2
-
2022-01-21 17:02
Praca zdalna jest oszustwem. (3)
Pokazuje ile osób powinno odejść ze swoich stanowisk.
- 6 4
-
2022-01-23 11:03
Praca w biurze jest złodziejstwem. Okradaniem podatnika
- 0 0
-
2022-01-21 21:14
Tak, powinni odejść ci którzy nie chcą albo nie umieją pracować zdalnie
- 2 1
-
2022-01-21 17:59
He he!
- 2 0
-
2022-01-21 08:46
Leczenie (6)
Nie egzekwowanie przepisów sanitarnych itd itp bo to nic nie daje i nie zatrzymuje transmisji wirusa który może zakażać każdego szczepionego i nieszczepionego. To nie ma znaczenia. Znaczenie ma naturalna dobra odporność i zdrowy rozsądek. Przede wszystkim trzeba zacząć leczyć ludzi chorych tanimi antywirusowymi lekami które doskonale zatrzymają
Nie egzekwowanie przepisów sanitarnych itd itp bo to nic nie daje i nie zatrzymuje transmisji wirusa który może zakażać każdego szczepionego i nieszczepionego. To nie ma znaczenia. Znaczenie ma naturalna dobra odporność i zdrowy rozsądek. Przede wszystkim trzeba zacząć leczyć ludzi chorych tanimi antywirusowymi lekami które doskonale zatrzymają transmisję jak Amantadyna czy Iwermektyna i ograniczają o 85% kontakt ze szpitalem. Ważne. Leczenie musi się zacząć szybko. A ludzi zamyka się bez sensu w Izolacji bez leczenia.
- 16 8
-
2022-01-22 14:54
w 100% sie zgadzam
wirus zawsze będzie w przodzie. Polegać możemy tylko na naturalnej odporności i odpowiednim leczeniu. Żadne podskórne dawki preparatu,który nie jest szczepionką i nigdy nią nie będzie, nam nie pomogą. Czas chyba wystarczająco pokazuje, jak marna jest ochrona tego preparaty, a jak częste tragiczne są jego skutki, a do tego wielka niewiadoma konsekwencji jakie poniesie organizm ludzki, ciągłego stosowania preparatu, po latach
- 3 0
-
2022-01-21 12:38
Wracaj jabłonowskiego oglądać i jeść amantadyne
- 3 3
-
2022-01-21 12:00
Omikron to lekka choroba o bardzo niskiej śmiertelności, jest lżejszy niż zwykła grypa. (3)
- 12 6
-
2022-01-21 13:04
Zastanawiam się, kto Ci płaci za pisanie takich bredni. (2)
Żeby to jeszcze było coś, co trudno zweryfikować...
- 6 7
-
2022-01-21 14:46
Pewnie lepiej wierzyć Niedzielskiemu? (1)
Nie bądź śmieszny, twój przedmówca ma rację. Wszystko to jedna wielka ściema. Śmiertelnośc jest na takim samym poziomie co grypa..tylko kwestia kto jak statystykę poda. Chcieli zrobić pandemię strachu i im się udało patrząc po tym jak ludzie się zachowują.
Najlepiej poakzjue to fakt wszechobecnej cenzury, każdy kto powie coś nt tegoNie bądź śmieszny, twój przedmówca ma rację. Wszystko to jedna wielka ściema. Śmiertelnośc jest na takim samym poziomie co grypa..tylko kwestia kto jak statystykę poda. Chcieli zrobić pandemię strachu i im się udało patrząc po tym jak ludzie się zachowują.
Najlepiej poakzjue to fakt wszechobecnej cenzury, każdy kto powie coś nt tego eksperymentu niezgodnego z linią rządzących jest automatycznie cenzurowanym.
Jeszcze dochodzi do tego sposób odnoszenia się do tzw."antyszczpow" że są plaskoziemcami, i**otami, analfabetami itd. w imię czego się tak wyzywać, tylko dlatego że ma się inne zdanie ...- 5 4
-
2022-01-21 17:35
Ja się pytam, jaki odsetek urzędników zachorował od początku epidemii? I ilu z nich zaraziło się w urzędzie? Jakoś Żabki i Biedronki działają, mimo że przepisy sanitarne pozostawiają tam wiele do życzenia. Ja myślę, że urzędnicy powinni być bardziej przygotowani merytorycznie, to by petenci nie musieli tak długo sterczeć przy okienkach, aż pani wykona sto telefonów, by się doinformować.
- 3 0
-
2022-01-21 08:20
Opinia wyróżniona
Zdalna (71)
Pracuję w administracji i od wczoraj czekam, aż wyślą mnie na zdalną. Każdy kij ma dwa końce, pensje są małe, ale obywatele niech nie spodziewają się, że efektywność pracy będzie na poziomie 120% (a nawet 100%). Każdy ma swoj pomysł na życie i plany. Skoro tak to was oburza, że za te pensje nie harujemy jak woły dla obywateli, to mam dwie rady:
rozwiń...Pracuję w administracji i od wczoraj czekam, aż wyślą mnie na zdalną. Każdy kij ma dwa końce, pensje są małe, ale obywatele niech nie spodziewają się, że efektywność pracy będzie na poziomie 120% (a nawet 100%). Każdy ma swoj pomysł na życie i plany. Skoro tak to was oburza, że za te pensje nie harujemy jak woły dla obywateli, to mam dwie rady:
- wolnych stanowisk w administracji jest bez liku (ciekawe jaki jest powód tego) więc wszystki h niezadowolonych uprasza się o składanie CV
- następnym razem przy urnie, zastanów się gdzie stawiasz ptaszek.
Dziękuję.- 85 188
-
2022-01-23 22:48
Mieszkanka
A to ciekawe, że tyle miejsc pracy....poza tym proszę zmienić pracę, skoro ta nie odpowiada i siedzieć z naburmuszona miną. Pensje macie z naszych podatków więc proszę o trochę empatii w stronę petentów, bo jak czlowiek ma iść do urzędu załatwić sprawę to czuje się jak intruz. Taka prawda. Wg mnie co najmniej połowa osób pracujących w urzędach powinna być zwolniona.
- 1 0
-
2022-01-21 21:07
Przejdź do sektora prywatnego ... (3)
...a przekonasz się, że tydzień to nie 40 godzin pracy, a co najmniej 70, plus inne dla was nie wyobrażalne atrakcje.
- 3 2
-
2022-01-22 07:52
Ja jestem u prywaciarza.
Wychodzi mi 7000 zł za średnio 5 godzin pracy dziennie.
- 1 1
-
2022-01-22 07:36
Pracuję
Pracuję w budżetówce. Zastanawiam się czy nie iść do sektora prywatnego, bo u nas nie ma owocowych piatków. Słyszałam, że można wtedy dostać jabłko za darmo, jeśli odpowiednio wcześnie dorwie się do korytka w sekretariacie. Czy ktoś wie, jakie to są odmiany jabłek? Jaram się. Składam wypowiedzenie.
- 4 0
-
2022-01-22 07:33
Otóż to
Dlatego zostaje w budżetówce. High life i śmieję się ze zbajomych wracających do domu po 2000. Współczuję.
- 1 0
-
2022-01-21 19:10
Xd
bierze kasę na którą obywatele pracuja, ale obywatelowi pomoc nie może
- 2 0
-
2022-01-21 16:34
urzędnik haruje, buhahahahahahahahahahahahha
- 6 0
-
2022-01-21 16:33
zmień pracę albo weź kredyt
- 3 0
-
2022-01-21 15:51
Dlaczego nie zmieni Pani pracy, skoro Pani tak narzeka i ostrzega petentów, że ich sprawy nie będą solidnie załatwiane? (1)
Pracy jest dużo, jeżeli w administracji tak niskie pensje, że nie opłaca się rzetelnie pracować, proszę szukać innej pracy albo założyć działalność.
- 5 0
-
2022-01-22 07:32
Ale
Ale czy w poście jest napisane że ze względu na niemożliwisć znalezienia pracy ta osoba musi pracować w budżetówce? Otóż nie. Wydźwięk postu jest zgoła inny. Proszę przeczytać jeszcze raz. Tym razem powoli i zastosować czytanie ze zrozumieniem.
- 0 0
-
2022-01-21 14:07
amen
- 0 0
-
2022-01-21 13:57
U nas nie ma obowiązku pracy.....
- 2 0
-
2022-01-21 13:52
(1)
zawsze możesz zmienić pracodawcę, na lepszego i lepszy zakres obowiązków...
- 4 0
-
2022-01-21 14:11
Ale tam nie ma wywodu
że autor posta chce zmienić pracę. On raczej sie śmieje z tych co harują do 2100.
- 0 0
-
2022-01-21 13:39
zmień prace, porozsyłaj cv, pochodż na rozmowe, zderz się z realną ścianą. (4)
posłuchaj wymagań, realizacji zadań na wczoraj np. w logistyce czy transporcie, popracuj prze 8h czyli od 6 do 22 bo tak pracuje spedycja, sprawdż sie na realnym rynku pracy u wymagającego pracodawcy...szybko wrócisz do urzędu
- 9 3
-
2022-01-21 14:29
Do 22 ? Nie macie życia osobistego, zainteresowań i planów? (1)
Po co ktos kto nie musi miałby takie bagno wybierać. Zderz się z realna ścianą, dobre.
- 7 2
-
2022-01-21 18:34
Dokładnie
Nie kumam tego. Siedzą u prywaciarzy, pracują nadgodziny za które nie mają płacone i jeszcze co czwarty komentarz tutaj, że urzędnik nie ma szansy znaleźć pracy u prywaciarza. Ludzie jakie wy życie macie? Współczuję. Wolę swoją robótkę w budżetowce, koniec o 1400 i jeszcze trzynastka w lutym wpadnie.
- 3 1
-
2022-01-21 14:10
Każdy jest kowalem swojego losu (1)
Wolę budżetówkę i koniec roboty o 14:00 bez telefonów i maili.
- 3 0
-
2022-01-21 14:34
Budżetowka jest ok ale za te pieniądze to 8h i ani sekundy dłużej
Niestety nieraz pracy jest na więcej godzin za które pracodawca rzadko kiedy zapłaci. U mnie na zdalnej w 8 h to można było wykonać 70-80% pracy. W biurze jeszcze mniej. Na zdalnej wszelkie zaległości zostały nadrobione bo zdarzało mi się siadać do pracy kolejny raz wieczorem. Teraz ja jestem na czysto a wszyscy inni w Referacie wokół mają zaległości. Ale to ostatni raz takie coś, bo jak mam pracować wiecej niż 8 h to za rynkowe wynagrodzenie a nie za budżetowe
- 4 2
-
2022-01-21 13:37
mam obok siebie ZUS...przemęczenia tam nie ma, ciągłe papieroski, śmiechy, ciasteczka (1)
i wiecznie na dworzu, wolnych miejsc do pracy, też tam nie ma.
- 11 1
-
2022-01-23 11:20
Bo ZUS to Bizancjum. Widać po każdej ich siedzibie że ocieka naszą kasą. A UM to zwykle syf jak dworzec pks
- 0 1
-
2022-01-21 13:16
Mam racjonalna propozycję... (1)
Uprościć prawo jak to tylko jest możliwe...
- System podatkowy prosty dla małych i średnich przedsiębiorstw.
W wyniku czego nie będzie potrzeby zatrudniać tylu urzędników. To spowoduje że będzie można zmniejszyć obciążenia podatkowe a wy znajdziecie pracę w sektorze prywatnym. Sytuacja win-win.- 5 0
-
2022-01-21 14:09
Błędne myślenie.
Dlaczego każdy niewolnik pracujacy u prywaciarza uważa, że jak ktoś jest urzędnikiem to tylko dlatego, że nie jest w stanie znaleźć pracy w sektorze prywatnym. Nie ma w tym logiki drodzy oburzeni podatnicy.
- 5 4
-
2022-01-21 12:29
Za komuny urzędników było kilkukrotnie mniej nie było komputerów i teraz urzędnicy chcieli by zarabiać krocie z czego z tej malejącej populacji i przy ogromnym zadłużeniu
- 6 1
-
2022-01-21 12:15
Co kretyński argument
Rozumiem, że niskie wynagrodzenie nie motywuje do jakiegoś super zaangażowania ale zgodziłaś się za takie wykonywać swoje obowiązki, więc do kogo te pretensje ??. Jak chcesz więcej zarabiać to idź gdzie indziej a nie siedzisz w miejscu jęczysz i do tego jeszcze źle pracujesz. Porażka, budżetówka to jednak mentalność
- 14 2
-
2022-01-21 10:55
Gdyński urzednik od Szczurka dał głos (2)
wiesz, że pensję masz z naszych podatków? to my pracujemy żeby cię utrzymać!!!
- 9 2
-
2022-01-24 07:20
Jacy wy? Każdy podatnik utrzymuje stanowisko a nie konkretnego urzędnika
Gdyby w UM przyszło pracować ludziom bez wykształcenia, po zawodówkach jak w dyskontach to wszystko by trwało jeszcze dłużej i by trzeba było zatrudnić dodatkowe pół tysiąca bo to jest przepaść jeśli chodzi o pracę z dokumentami, stosowanie prawa itd
- 1 1
-
2022-01-21 14:07
Oczywiście, że wiem.
- 2 0
-
2022-01-21 10:25
to klasyczny prowokator
- 1 1
-
2022-01-21 10:07
Jak Wam nie wstyd? (10)
Jaka praca, taka płaca. I tak zarabiacie nieźle jak na fakt, ze nic nie robicie.
- 25 17
-
2022-01-21 10:20
(9)
udowodnij - ile zarabiamy i jak nic nie robimy?
- 12 9
-
2022-01-21 15:55
Sama ta Pani urzędniczka uprzedza nas, że nie będziesię starać- skandal w ogóle
- 4 2
-
2022-01-21 13:42
pokaż kwitek płacowy
- 0 0
-
2022-01-21 10:59
(6)
A co powiecie o sprzątaczkach / sprzątać sprzataczach? Oni harują, wy im do pięt nie dorastacie. Wiec o czym my tu mówimy? Sqm haruje przy komputerze fakt w prywatnej firmie, ale w przeciwieństwie do was jestem dostępny 24/7, oraz gdy trzeba w nocy przyjeżdżam do pracy. Zazwyczaj po 3dniach w końcówce tygodnia wracam i padam na twarz do łóżka. Wiec wy tak naprawdę o harowaniu nic nie wiecie...
- 14 9
-
2022-01-21 12:42
Sprzątaczka ma klawe życie. 30% premia i praca od 15 czy 16
- 4 0
-
2022-01-21 11:19
Każdy kto twierdzi że inni się lenią a on haruje zwykle ma poczucie winy
Że za mało robi. Patrz na siebie, nie na innych to nie będziesz musiał harować!
- 6 1
-
2022-01-21 11:17
Sprzątaczki w Gdyni harują? Wpadają na 5-10 min do pokoju a zarabiają tyle co urzędnik i wiecej niż urzędnik obsługujący (3)
Bo sprzątaczka ma system premiowy. A w 5 minut to przetrze kurz w paru miejscach i wymieni worki na śmieci!
- 14 9
-
2022-01-21 16:38
to niech urzędnik zostanie sprzątaczką i po temacie
- 11 3
-
2022-01-21 13:43
500zł, 800zł na um-zlec lub 1500zł na pół etatu, no fakt...kokosy (1)
- 3 1
-
2022-01-21 14:26
Nie kłam. Łącznie z premią wychodzi więcej niż pół etatu dziewczyny z praw jazdy
- 3 4
-
2022-01-21 10:02
Brednie. Urzędnik jest bardziej efektywny na zdalnej (6)
Ma tygodniowo jakieś 10 h wiecej wolnego czasu bo nie musi jeździc do pracy, przez co jest bardziej wypoczęty i nawet gdyby pracował w domu 5 h a nie 8 to zrobi więcej i o ile to możliwe lepiej.
W siedzibie i tak mało kto pracuje efektywnie 8h.
Praca zdalna - kto może - powinna być wdrożona na zawsze niezależnie od pandemii. Więcej czasu i więcej oszczędności i dla pracownika i dla pracodawcy- 22 10
-
2022-01-22 05:32
(1)
urzędnik jest od kontaktu z petentem, to nie jest korpo
- 2 1
-
2022-01-23 11:17
Z jakim petentem sieroto. Petentów to ma kilkanaście osób w wydziale obywatelskim głównie
- 0 0
-
2022-01-21 13:42
efektywnie odbiera telefony między praniem z mieszaniem zupy? czy nie odbiera bo akurat (1)
w pandemii boi sie zarazić od pententa i siedzi... w biedrze na zakupach...
- 11 3
-
2022-01-21 21:37
Jesteś ograniczony jeśli uważasz że urzednik jest od odbierania telefonów
- 0 4
-
2022-01-21 10:42
cyt - bo nie musi jeździc do pracy, przez co jest bardziej wypoczęty (1)
ROFL
;))))))- 11 7
-
2022-01-21 11:09
Z czego się śmiejesz, niektórym zajmuje to 3 godziny dziennie
- 16 7
-
2022-01-21 09:56
czym się to harowanie u was objawia? (1)
żeby zmienić właściciela w cepiku po sprzedaży auta, potrzebujecie pół roku od zgłoszenia. Nabywca ma miesiąc na ogarnięcie spraw z przerejestrowaniem bo można mu karę dowalić a wam to leży bykiem bo nic nie musicie
- 37 3
-
2022-01-23 11:47
Ile osób spośród 1600 urzędników się zajmuje tą tematyką? 2? 3?
- 0 0
-
2022-01-21 09:51
(2)
A ja mam jedną radę - jak ci pensja nie odpowiada to zmień robotę na lepiej płatną.
- 44 3
-
2022-01-21 15:33
(1)
jo i weź kredyt, już ktoś "mondry" coś takiego powiedział.
- 7 3
-
2022-01-23 11:16
I ten który to powiedział miał przypadkowo rację
Trzeba było brać kredyty gdy były najtańsze w historii. Niewielu wie ale mieszkanie z kredytem w razie trudności też się dobrze sprzedaje
- 0 0
-
2022-01-21 09:42
Ja bym Panią/Pana od razu zwolnił (13)
Podpisanie umowy o pracę to akceptacja warunków. Pełny etat to pełne zaangażowanie. Wysokość wynagrodzenia nie ma tu znaczenia bo zakładam że nie działał Pan/Pani w sytuacji przymusu. Stąd takie jawne deklarowanie braku zaangażowania od razu kwalifikuje się jako naruszenie obowiązków pracowniczych i dyscyplinarka. Ale w urzędach przecież prawo nie
Podpisanie umowy o pracę to akceptacja warunków. Pełny etat to pełne zaangażowanie. Wysokość wynagrodzenia nie ma tu znaczenia bo zakładam że nie działał Pan/Pani w sytuacji przymusu. Stąd takie jawne deklarowanie braku zaangażowania od razu kwalifikuje się jako naruszenie obowiązków pracowniczych i dyscyplinarka. Ale w urzędach przecież prawo nie obowiązuje, bo macie sponsora - Podatnika. Skoro takie pensje złe a Pan/Pani taki wybitny, to może warto sprawdzić się na rzeczywistym rynku pracy, w boju właśnie z urzędami, Zusami itp?
- 83 17
-
2022-01-22 11:57
Jeżeli udajesz,że płacisz, to pracownik udaje że pracuje. Umowa nie ma nic do tego miszczu.
W umowie nie ma nic na temat wydajności i metody jej pomiaru jak już chcesz się bawić w prawo.
- 3 0
-
2022-01-21 11:43
Czytasz swoje własne komentarze i się nimi zachwycasz, co?
- 6 7
-
2022-01-21 10:19
(9)
przypominam że urzędnicy też płacą podatki
- 16 31
-
2022-01-21 21:56
oni żyją z podatków, nie płacą ich (budżet to jeden worek, to, że po zakupach wrzucą do niego z powrotem parę zł nic nie
- 0 0
-
2022-01-21 16:48
Dokładnie
Płacą, bo dodają wartość, produkują bardzo pożyteczne rzeczy. Gdyby urzędnicy nie wydawali pozwoleń to nic byśmy nie mogli zrobić. Ich praca jest wręcz kluczowa
- 1 7
-
2022-01-21 13:40
ale nie produkuja niczego , co można sprzedać i zarobić na siebie. Na ich pensje pracuje cała reszta. (6)
- 31 3
-
2022-01-21 14:52
(2)
akurat moja praca generuje setki tysięcy wpływów, także nie pozdrawiam
- 4 14
-
2022-01-21 15:53
Ale nie chce się Pani jej wykonywać, i mówi Pani, ze nie przykłada się, (1)
zatem taki tylko wniosek, że gdyby Pani pracowała rzetelnie, te wpływy byłyby dużo wyższe.
- 11 1
-
2022-01-21 17:06
ja akurat bardzo lubię moją pracę i się przykładam
- 3 1
-
2022-01-21 14:49
niektórzy prowadzą postępowania i wymierzają kary więc generują wpływy do budżetu ;) (2)
- 4 13
-
2022-01-21 16:36
(1)
każdy urzędnik, na dzień dobry powinien dostać kare - bo nic nie potrafi - taki podatek na pensje jego!!
- 5 8
-
2022-01-21 17:05
chyba masz powazne kompleksy
- 4 1
-
2022-01-21 09:50
Doskonaly komentarz. Grzecznie i celnie.
- 48 6
-
2022-01-21 09:41
pb
nie harujecie nie przesadzaj
- 37 11
-
2022-01-21 09:08
(3)
Może trzeba takich jak ty zwolnić a zatrudnić bardziej efektownych dać im dodatkowo połowę twojej pensji i każdy będzie zadowolony
Do pracy chodzi sie pracować a nie na pogaduchy- 75 23
-
2022-01-21 10:57
chyba efektywnych
- 9 1
-
2022-01-21 10:04
Nie jesteś od zwalniania na szczęście. Co najwyżej możesz zostać zwolniony
- 16 9
-
2022-01-21 09:12
Myślę, że o tym marzyłby każdy urzędnik. Tutaj nawet harując nie ma szans na podwyżki to o czym tu mówić. Ale powiedz to władzom.
- 33 6
-
2022-01-21 07:29
Opinia wyróżniona
Praca zdalna byłaby OK, pod warunkiem szerszej digitalizacji dokumentów oraz stosowania w szerokim zakresie podpisu elektronicz (13)
A z tym są trudności, i to nie tak bardzo techniczne, jak mentalne, i to często po stronie odbiorców dokumentów, a nie urzędów które je wydają.
Pracuj zdalnie, gdy wnioski o pozwolenie na budowę i tym podobne są składane w papierze. Czysta fikcja. Pracuj zdalnie, gdy adresat faktury życzy sobie papierowej, a nie elektronicznej.
A z tym są trudności, i to nie tak bardzo techniczne, jak mentalne, i to często po stronie odbiorców dokumentów, a nie urzędów które je wydają.
Pracuj zdalnie, gdy wnioski o pozwolenie na budowę i tym podobne są składane w papierze. Czysta fikcja. Pracuj zdalnie, gdy adresat faktury życzy sobie papierowej, a nie elektronicznej.
Potrzebne jest taka zmiana przepisów, która wymusi pełną digitalizację obrotu dokumentów; (nawet odręcznie napisany wniosek może być sfotografowany i wysłany emailem choćby ze smartfona).
Wtedy dopiero będziemy mogli rozliczać urzędników, którzy pracują w warunkach, które tworzą im inni.- 93 14
-
2022-01-21 13:56
w Gdyni czy zdalnie czy stacjonarnie, to Szczurek nic nie robi
- 3 2
-
2022-01-21 10:45
Najpierw dostosuj ustawy bo na razie nic nie zrobisz
- 1 1
-
2022-01-21 10:02
Brak narzędzi i umiejętności (6)
Słyszałem od osoby z rodziny, która pracuje w urzedzie jak wygladaja proste czynnosci, ktore w sredniorozwinietej korporacji robi sie automatycznie lub za pomoca kilku klikniec. W urzedzie to reczna praca i dlugopis. Gdyby urzednicy znali troche chociazby Excela robota szla by 100 razy szybciej. Ale przeciez lepiej spisywac dane z wydrukow i sortowac recznie niz zrobic to w sekunde. A potem narzekanie ze nawał roboty. Pensje sa adekwatne lub nawet zbyt wysokie w stosunku do umiejetnosci.
- 10 5
-
2022-01-21 11:48
Prawda (1)
Pracowałam w urzędzie miasta w Gdańsku, mentalność papieru i pieczątki trzyma się mocno. Wszyscy przepisują po kilka razy te same dane z papieru do komputera, prawie nikt nie słyszał o automatyzacji przepływów, sortowaniu, filtrowaniu, masowym przetwarzaniu plików i potem płacz, że nie ma kiedy wyrobić się z robotą. Uciekłam z tego bagienka pełnego samozadowolenia.
- 11 3
-
2022-01-21 13:15
Tak, powinnien być backup elektroniczny, niestety wersje papierowe muszą istnieć.
U mnie jest obrót elektroniczny, ale jak w okolicy zabraknie prądu, to koniec.
- 4 1
-
2022-01-21 10:43
co Ty bredzisz! Zgłoś się na nabór i zobacz jakie są wymagania. One nie są do ozdoby, nie pogrążaj się w niewiedzy i jak coś piszesz to pisz prawdę albo wcale. każdy może napisać, że ma ciocie, której koleżanka ma sąsiadkę, która pracuje w urzędzie..
- 7 7
-
2022-01-21 10:21
znamy, problem leży w starej kadrze zarządzającej urzedami (2)
- 10 1
-
2022-01-23 11:23
I w ogóle w starej kadrze. Wierzcie lub nie ale dla większości wyzwaniem jest obsługa skrzynki mailowej.
- 0 0
-
2022-01-21 10:44
problem leży w przeroście urzędniczej tłuszczy
w PRLu było 4x mniej urzędników ... gdy nie było komputerów a wszystko robiło się na papierze
... a teraz PrACA PoKoRA UMiAR ... a te nagrody nam się po prostu należały- 8 5
-
2022-01-21 07:36
murarzowi to powiedz i kierowcy (3)
- 13 11
-
2022-01-21 17:23
Niech do pracy do milicji idą ,brakuje pałkarzy . (1)
- 3 2
-
2022-01-21 18:03
Teraz się mówi "pałersów". Jest w tym i moc, i oręż. Poetyckie takie...
- 3 0
-
2022-01-21 10:04
A co ma piernik do wiatraka
- 11 6
Wszystkie opinie
-
2022-01-21 07:01
darujcie już.. przejdźmy do trybu z przed tej padaki (3)
- 115 9
-
2022-01-21 07:21
Pandemio trwaj! (1)
Przecież dla niektórych to jest raj ta cała p(l)andemia...
- 28 0
-
2022-01-21 10:05
Raj byłby gdyby rzeczywiście była praca zdalna
- 1 0
-
2022-01-21 15:03
Robię w prosektorium , mogę przejść na zdalne?
- 2 0
-
2022-01-21 07:02
A urzędniczki po pracy (15)
Do sklepów i galerii też chodzą zdalnie? To kpina z mieszkańców, nieroby
- 227 32
-
2022-01-21 07:04
zapytaj jaśnie oświeconego ministra zdrowia czemu nagle "inteligentne" takie wytyczne
- 16 8
-
2022-01-21 07:12
(5)
a myslisz ze urzednikom to sie podoba zdziwisz sie ale nie to upierdliwe brak dostepu do dokumentow ktore pozniej zalegaja na biurku a doprowadzic sprawy do konca trzeba.
Praca zdalna wcale nie jest fajna jest upierdliwa.- 22 10
-
2022-01-21 07:14
To idź do normalnej (4)
Powiedz że masz w d...
- 16 11
-
2022-01-21 07:21
Cymbał. (3)
- 7 9
-
2022-01-21 07:30
Ładne masz imię (2)
- 9 4
-
2022-01-21 08:21
takie
Dzwieczne...
- 5 0
-
2022-01-21 10:45
Jak tam w gimnazjum? Uczą czegoś, czy tylko dłubanie w nosie?
- 2 1
-
2022-01-21 07:56
Haha (6)
To zapraszam do pracy w takim urzędzie za mniej niz 2.5 na rękę to zobaczymy, czy będziesz radosny jak oni do płaszczenia się przed takimi jak ty
- 15 23
-
2022-01-21 09:30
Zmień pracę (1)
Weź kredyt
- 20 4
-
2022-01-21 10:48
i podiwań obraz z urzędu!
- 3 0
-
2022-01-21 10:47
jakby zwolnić większość urzędniczych nierobów
to w urzędzie zarobki byłyby po 10tys/mies - ale za uczciwą ciężka pracę
a tak...
wszyscy się po urzędach masowo opierdzielają i płaczą, że g-no dostają- 10 4
-
2022-01-21 12:19
No właśnie o to chodzi nikt, kto cokolwiek potrafi nie musi pracować za takie pieniądze
- 3 1
-
2022-01-23 18:19
Aga (1)
Mniej niż 2,5 na rękę...? No bez przesady. Skąd masz takie informacje??
- 0 0
-
2022-01-24 06:56
No a ile? Weź sobie kalkulator i policz (3100x 13):12 i z tego zrób netto
- 0 0
-
2022-01-23 18:10
Aga
Ktoś tu ma ból d..
- 0 0
-
2022-01-21 07:02
Ale po co ? (4)
Premier mówił że tego wirusa już nie ma , że wygraliśmy tą walkę. Mamy się nie bać i wyjść z domów.
- 100 10
-
2022-01-21 07:20
Psy szczekają, a karawana jedzie dalej! (1)
Tyle waszego co sobie podpiszecie :)
- 5 3
-
2022-01-21 07:27
Nie dacie rady . Ogłupione i otumanione propagandą sukcesu podawaną w TVPiS jest jakieś 25% hołoty.
- 5 7
-
2022-01-21 07:27
(1)
idź i się baw
- 1 2
-
2022-01-21 07:40
Zamknij się w piwnicy . Omikron nadchodzi.
- 12 0
-
2022-01-21 07:03
Znów nie bedzie jak coś załatwić. A muszę złożyć wniosek na 500 plus (6)
- 14 41
-
2022-01-21 07:22
(1)
teraz sprawy prowadzi ZUS i składanie wniosków jest tylko online
- 16 0
-
2022-01-21 10:50
i wszystko dla wygody urzędniczej tłuszczy - tych leni i nierobów
mam potwierdzony podpis el. a i tak w ZUS musiałem konto zakładać oddzielnie pod ZUS !!!
NO KUżWA!- 1 2
-
2022-01-21 07:31
Podobno w "Rolnik szuka żony" będzie odcinek o tym jak składać takie wnioski. Nie przegap!
- 8 0
-
2022-01-21 08:39
(2)
Słabo, ja idę po 700+
- 7 1
-
2022-01-21 10:07
W wolnej Polsce powinniście mieć to odliczone z emerytury o ile jest z czego odliczać (1)
- 3 0
-
2022-01-21 17:29
polin mamy , sOlidaruchy walczyły aby w sobotę Szabat świętować .
- 0 0
-
2022-01-21 07:03
(20)
To jest część czwartej rewolucji przemysłowej. Urzędnicy się cieszą i zdziwią się za kilka lat kiedy okażą się zbędni.
To co się dzieje jest przyzwyczajaniem społeczeństw do nowych nawyków i rozwiązań czyli z grubsza do ograniczania do minimum kontaktów międzyludzkich i zastępowania człowieka technologią.
Cały covidowy kryzys jest wstępem do nowej epoki w realacjach międzyludzkich na wielu płaszczyznach.- 101 7
-
2022-01-21 07:41
Jesteś w błędzie. (7)
Administracja to nie kolonia bakterii i nie podlega prawom biologicznym.
Radykalne zmniejszenie liczebności urzędników może nastąpić jedynie poprzez likwidację różnych zezwoleń, ograniczeń, kontroli itp. zabiegów władzy względem działalności obywateli. W samej końcówce komuny była ustawa Wilczka, a już chwilę po upadku komuny tzw. wolnościowcy najpierw pracowicie odbudowali, potem zaś znacznie rozbudowali sferę kontroli państwa nad życiem.
Nie będzie przepisów, nie będzie urzędników, nie będzie potrzeby kontaktów.
Ale to jest kwestia cywilizacji w jakiej żyjemy, a nie widzimisię urzędników, którzy są tak samo pracownikami, jak inżynierowie w biurach projektów, spawacze na stoczni czy sprzedawcy w sklepach. Ktoś ich zatrudnia, bo widocznie jest taka potrzeba, a czy ta potrzeba jest sensowna czy nie, i z jakiego punktu widzenia, to rzecz odrębna.- 13 3
-
2022-01-21 07:47
(6)
Zgadzam się. Liczba urzędników jest funkcją ilości i jakości przepisów, pozwoleń, zezwoleń, koncesji, podatków, kontroli etc.. Od upadku komuny jest paradoksalnie coraz gorzej.
- 12 0
-
2022-01-21 08:07
Jasne liczba urzędników wynika z tworzenia stanowisk na pół etatu dla znajomych królika (3)
i innych pociotków
- 5 3
-
2022-01-21 10:13
Gdzie ty masz pół etatu, to już dawno wyszło z mody (1)
- 0 1
-
2022-01-22 07:55
Nic nie wyszło z mody,jest nawet jedna ósma etatu.
- 0 2
-
2022-01-21 10:30
Powiedział co wiedział.
Nie kompromituj się.
- 1 1
-
2022-01-21 10:12
Przywrócić ustawę o swobodzie działalności gospodarczej i nie będzie potrzebny ten syf, a przede wszystkim wszyscy zyskają (1)
- 0 1
-
2022-01-21 10:53
USA firmę założysz na poczcie w kilka minut - a już po tygodniu wracają papiery potwierdzające rejestracje
w Polsce zakłądając firmę w tzw "jednym-okienku" - a latasz z papierami po urzędach przez kilka miesiecy!
- 1 0
-
2022-01-21 08:23
Oooooo (4)
Czyli za 3-4 lata nie będę miał pracy? Dobrze, ze mi powiedziałeś. Będę częściej pił kawkę w urzędzie. Poco przemęczać się, skoro za 3 lata ma być likwidacja administracji. Przegrałem życie. Ha ha.
- 4 3
-
2022-01-21 10:16
Nie, nie przegraliśmy życia ale za te kilka lat - oby - będzie weryfikacja. Czy coś umiesz ekstra czy jesteś zbędny
Dlatego ja się przygotowuję do niej po swojemu. Trzeba mieć pomysł na siebie w administracji gdy ta nie będzie potrzebować większości osób i rynek nawet jeśli ich nie wyrzuci to skaże na wegetację w urzędzie bez perspektyw
- 3 0
-
2022-01-21 12:22
(2)
Siedząc w budżetówce już przegrałeś życie, żadna rewolucja nie jest tu potrzebna
- 1 2
-
2022-01-21 12:48
Ja tam siedzę i jest mi dobrze (1)
Mam 3700 brutto i stać mnie na wszystko. A niebawem soczysta trzynasteczka. A janusze biznesu niech się gimnastykują z rządem
- 1 1
-
2022-01-22 07:56
Tyle to ja mam emerytury.
- 0 0
-
2022-01-21 08:35
nawet jakby populacja Polski zmniejszyła się o 50% (3)
to populacja urzędników nie zmniejszy się nawet o 1% a śmiem postawić tezę że się nawet zwiększy. Oni mają nieograniczoną inwencję do kreowania sobie nowych zadań a co za tym idzie koniecznością zatrudniania kolejnych ludzi do zajmowania "miejsc pracy". Poza tym pamietaj, że urząd to placówka, która nie musi wykazywać sie produktywnością ani dochodowością - najwyżej coraz wiekszy udział w budżecie miasta będzie zajmować utrzymanie urzędów.
- 6 0
-
2022-01-21 10:34
Trochę racji, trochę bzdur. (2)
Liczba urzędników to pochodna liczby przepisów i liczby spraw do załatwienia. Jeśli spadnie populacja, to spadnie liczba spraw i w ślad za tym liczba urzędników. Podobnie z liczbą przepisów.
Natomiast gadanie że urzędnicy sami sobie generują miejsca pracy to wierutna bzdura, w którą wierzą tylko naiwne jelonki.- 1 1
-
2022-01-21 10:55
jakby twoje brednie były prawdą (1)
to taka np. litwa miała by mniej urzędników na mieszkańca niż Polska
- 2 0
-
2022-01-21 14:40
A jak tam na wyspach Tonga?
- 1 0
-
2022-01-21 10:10
Kontakty międzyludzkie w budżetówce są potrzebne jak zającowi dzwonek na wacku
Zrobić pracę zdalną, a po pracy ludzie będą mieć czas i energię na kontakty międzyludzkie. A nie ze po pracy już prąd odcina
- 3 0
-
2022-01-21 10:23
miasto samo się nie zarządza
kto będzie zlecać naprawę, remonty dróg, wymianę żarówek w latarniach itp itd
- 1 1
-
2022-01-21 13:17
Raczej nie. Opieram to przekonanie na dwóch faktach.
Petenci nie potrafią czytać, nie potrafią czytać ze zrozumieniem. I muszą przyjść do urzędu i zapytać o wszystko pięć razy.
- 2 0
-
2022-01-21 07:04
Oni zawsze pierwsi, nieroby urzędnicze (1)
- 112 21
-
2022-01-21 07:30
Pracuś się odezwał.
- 15 15
-
2022-01-21 07:05
co to za zdalna ?
jak ci dzieciaki z chomikiem skacza, wpada tesciowa i trwa obok remont.
- 57 12
-
2022-01-21 07:06
Czyli w Gdyni i tak nic się nie zmieni? (13)
Od 2020 r.urzędnicy w Gdyni są nie dostępni dla mieszkańców, więc dla nich i tak się nic nie zmieni czy pracują na miejscu czy zdalnie. Rozumiem że pracownicy marketów nie będą mogli iść na "pracę" zdalną.
- 146 12
-
2022-01-21 07:35
A co, chciałbyś paniom albo panom w oczy zaglądać? (1)
- 1 14
-
2022-01-21 08:22
W rajstopki. Zapachy najlepsze.
- 4 0
-
2022-01-21 07:50
Em (3)
A czemu cię to boli? Skoro wypełniają swoje obowiązki w dalszym ciągu, załatwiają wasze sprawy to aż tak bardzo brakuje ci postać nad głową urzędnika i pobiadolic na żywo, jaki on beznadziejny?
- 6 23
-
2022-01-21 07:53
Nie, nie wypelniaja
- 21 3
-
2022-01-21 08:37
Właśnie nie wypełniają (1)
Bo nie ma z nimi żadnego kontaktu jak są na zdalnej
- 11 1
-
2022-01-21 14:02
Bredzisz
Telefony są przełączone na komórki.
- 2 0
-
2022-01-21 08:08
dwór Szczurka, jego twardy elektorat (1)
W urzędzie miasta pracuje ponad 1170 osób i jest to największy pracodawca w Gdyni
- 15 0
-
2022-01-21 10:58
1000 do 250000
wielki mi twardy elektorat - LOL
- 1 1
-
2022-01-21 10:03
Skąd ten wymysł panie Arku? Sala Obsługi Mieszkańca jest cały czas czynna dla Interesantów.
- 5 1
-
2022-01-21 14:00
Co za brednie
Jacy niedostępni. Urząd jest normalnie otwarty tylko petenci nie mogą się szlajać po korytarzach tylko urzędnik schodzi na dół. Nie bredź jak nie wiesz
- 3 1
-
2022-01-21 22:17
W gdyńskim urzędzie już zacierają ręce (1)
Znowu aby załatwić sprawę trzeba będzie iść do pośrednika czyli prywatnej firmy, która ma swoje wtyczki w Urzędzie Miasta Gdyni i za "drobną" opłatą np. 300 zł załatwi tobie rejestrację samochodu. Korupcja opanowała ten urząd. Zawsze zbyt długotrwała władza prowadzi do degeneracji.
- 1 3
-
2022-01-23 11:29
i**otyzm. Nawet bombonierka by się skończyła koniecznością odnotowania tego w papierach więc nikt nie przyjmie
- 0 0
-
2022-01-21 22:24
W gdyńskim urzędzie już zacierają ręce
Znowu aby załatwić ważną sprawę trzeba będzie iść do pośrednika, czyli prywatnej firmy, która ma swoje wtyczki w Urzędzie Miasta Gdyni i za "drobną' opłatą np 300 zł załatwi tobie rejestrację samochodu. Oczywiście te 300 zł to jest ponad przepisowe 200, czyli razem 500.
Długotrwała władza zawsze prowadzi do zepsucia. Resztę dopowiedzcie sobie sami.- 1 1
-
2022-01-21 07:10
Samorząd (1)
Terytorialny może decyzję olać. Ja tam przychodzę do pracy. Kisić się bez sensu w domu nie będę.
- 45 0
-
2022-01-21 17:31
Do kościółka bieżaj w ławeczce posiedzisz , opłatek zaliczysz i Czas minie .
- 0 1
-
2022-01-21 07:15
Brak słów (13)
To cały czas działa zdalnie tylko zakupów nie robią sobie zdalnie .
- 115 7
-
2022-01-21 07:32
A ty robisz zakupy zdalnie? (5)
- 5 15
-
2022-01-21 07:52
(4)
chyba nie zrozumiales urzed...sie. kasjerka musi cos zalatwic w urzedzie to nie moze bo masz zdalne i sie boisz wirusa. natomiast wieczorkiem sobie pojdziesz do sklepu i sie spotkasz z ta kasjerka bo ona sie wirusa nie boi.
- 21 1
-
2022-01-21 10:06
I wtedy cyk:
- Mam taką sprawę do Pani/Pana :)
- 3 0
-
2022-01-21 10:38
(1)
to ty nie zrozumiałeś z...sie. kasjerka może załatwić sprawę zdalnie, a jeśli bardzo potrzebuje odwiedzić urząd, to też można pójść do sali obsługi. a że na piętra nie wpuszczają? a co tam masz do szukania między biurkami?
- 5 3
-
2022-01-21 19:23
Szukam pinezki
- 0 0
-
2022-01-23 18:22
Bee
Bo nie każdą pracę da się wykonywać zdalnie.
Zrozumiałeś???- 0 0
-
2022-01-21 08:08
nieroby teraz piją kawkę i jedzą ciastka w domu (3)
Szczurek przez dwa lata nie otworzył urzędu miasta
- 10 4
-
2022-01-21 14:03
Urząd jest otwarty (2)
Sala obsługi mieszkańców jest czynna. Urzędnik schodzi do petenta.
- 3 1
-
2022-01-21 17:32
Patent w sobotę by chciał aby urzęduś onego wysłuchał i zgody nie Udzielił . (1)
- 1 0
-
2022-01-23 11:30
W sobotę masz Rivierę
- 0 0
-
2022-01-21 09:46
(1)
Ja tam robie zakupy zdalnie nie wszystkie bo po sppozywcze do sklepu ide ale calą resztę zdalnie ogarniam
- 2 1
-
2022-01-21 17:35
Kiedyś Konsumy były dzisiaj tylko MSWiA swoich i twoich obsługuje , Możecie pałować Polskie Kobiety wirtualnie i zdalnie ?
- 2 0
-
2022-01-21 20:50
Pastuch
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.