- 1 "Uśmiechnięty" kolos w Porcie Gdynia (55 opinii)
- 2 Blisko 28 mln zł za 4 kluby fitness (59 opinii)
- 3 Historia o "Gdyńkongu" uderza w Port Zewnętrzny (116 opinii)
- 4 Zużywamy coraz więcej energii (98 opinii)
- 5 Gra Manor Lords światowym hitem (46 opinii)
- 6 Czy jesteśmy gotowi na jawność płac? (190 opinii)
Wpłatomat "wciąga pieniądze" i zaprasza ponownie
Wpłatomat podczas transakcji ulega awarii, a klient zostaje bez pokwitowania, a jedynym dowodem na dokonanie transakcji jest wydruk z informacją "Coś poszło nie tak. Dziękujemy i zapraszamy". - Trudno odebrać taką informację poważnie - twierdzi pan Władysław, który musiał zmierzyć się z awarią automatu banku Pekao S.A. Jak twierdzi, sam wydruk z wpłatomatu jest niezgodny z regulaminem banku i nie jest podstawą do reklamacji, a w stresującej sytuacji słowa "Coś poszło nie tak" można odebrać co najwyżej jako sarkazm.
Gdy bank nie chce twoich pieniędzy. O problemach z wpłatą na konto
Awaria wpłatomatu i brak pokwitowania
Sprawdziliśmy. Wydruk, jaki po awarii otrzymał nasz czytelnik, rzeczywiście nie spełnia wymogów z regulaminu obsługi kart debetowych Banku Pekao S.A., który mówi, że wpłatomat powinien: "wydać pokwitowanie zatrzymania z numerem seryjnym banknotu". Oczywista informacja o tym, że "coś poszło nie tak" w momencie awarii do niczego się nie przydaje.
Co na to bank Pekao S.A.? Bank nie odpowiedział na nasze pytania o dostosowanie wpłatomatów do regulaminu obsługi kart banku. Zalecił jedynie złożenie reklamacji.
- Do opisanej sytuacji mogło dojść na drodze transportu, kiedy banknoty się zacięły i bankomat nie zdołał przeliczyć całej wpłacanej kwoty. Co za tym idzie, niemożliwe jest przekazanie informacji o tym, jakie dokładnie banknoty zostały przyjęte, a jakie zatrzymane. Dlatego na ekranie bankomatu wyświetlany jest ogólny komunikat informujący o niepowodzeniu transakcji, na wydruku także znajduje się ogólna informacja - informuje Departament Komunikacji Banku Pekao S.A. - W takim przypadku klient powinien niezwłocznie złożyć w banku reklamację.
- Wpłata nie została zaksięgowana na koncie bankowym. Po kontakcie z infolinią banku złożyłem reklamację. Poinformowano mnie, że zgodnie z regulaminem rozpatrzenie jej może potrwać do 30 dni - dodaje pan Władysław.
Opinie (117) 2 zablokowane
-
2022-11-24 09:21
Opinia wyróżniona
Wpłatomat podczas transakcji ulega awarii i wszyscy udają ze się nic nie stało... (10)
To takie częste w trójmieście, tak samo z maszynami wydającymi bilety , to złodziejstwo czasu i pieniędzy . I wiedz o tym że nikt ci nie pomoże, I wszyscy umywają ręce ,,, Bank Policja, Straż Miejska ,nikt absolutnie nikt, a ty tracisz czas na reklamację która z łaski , być może zostanie załatwiona , bądź nie
- 134 9
-
2022-11-24 19:36
Akrobata
Wczoraj miałem podobna sytuacje z parkometrem na Skłodowskiej Curie w Gdańsku
- 0 0
-
2022-11-24 11:38
tak jak człowiek się może mylić, tak maszyny i elektronika się psują (6)
i nie da się uniknąć awarii, najbardziej upierdliwy jest czas, np. 2 tygodni, 3 tygodnie, 30 dni.... to za długo, a najczęściej jak reklamacja miałaby dotyczyć kilku złotych za bilet miejski to raczej nikt nie ma czasu na zgłaszanie takich rzeczy
- 6 2
-
2022-11-24 13:06
Opinia wyróżniona
(4)
Dobrze, tylko w sytuacji gdy jest to kilka tysięcy, bo akurat załóżmy dostałaś wypłatę wypłacona z kasy firmy dla której świadczysz usługi to nawet 2tygodnie mogą być zbyt długim okresem. Niby XXI wiek, a wszystko wydłużone do czasów kasymalnych. Ludzie się pracować po prostu nie chce.
- 31 1
-
2022-11-24 19:22
(2)
Która firma płaci do ręki a nie przelewem? Chyba, że na czarno.
- 1 5
-
2022-11-25 04:50
(1)
Każda jeśli sobie tego zażyczysz...
- 2 1
-
2022-11-25 11:33
nie opowiadaj bzdur
transakcja B2B > 15 000 PLN płatna gotówką jest niezgodna z prawem
- 0 1
-
2022-11-24 13:32
myślę że to procedury w danej instytucji
lepiej klientowi powiedzieć czas oczekiwania 3 tygodnie i wysłać cos wcześniej niż czas oczekiwania 2 dni a odpowiedz dostajesz po terminie,
- 1 4
-
2022-11-24 14:27
Tak, ale jak kasjer sie pomyli, to mozesz mu zwrocic uwage i sie poprawi. Jak maszyna sie zepsuje to mozesz sobie to zglosic i czekac.
- 10 0
-
2022-11-24 09:39
leki na głowe (1)
polecam, tudziez jesli jestes platnym trollem szkalujacym miasto, to zmien pracę
- 5 39
-
2022-11-24 10:17
łubu dubu, łubu dubu niech nam żyje królowa naszego klubu
- 10 4
-
2022-11-24 10:02
Opinia wyróżniona
Niestety w tym banku to standard! (4)
Sam miałem w tym roku 3 razy ta nieprzyjemnośc gdzie wpłatomat zabierał mi ok 10 tyś. A co na to bank? Może Pan złożyc reklamacje którąq rozpatrzymy w terminie. Termin dla banku to 14dni ( roboczych) max. Czyli bity miesiąc byłem bez pieniędzy które musiałem i tak zapłacic kontrahentowi. Na moja prośbe w banku po 14 dniach padła. ( może Pan
Sam miałem w tym roku 3 razy ta nieprzyjemnośc gdzie wpłatomat zabierał mi ok 10 tyś. A co na to bank? Może Pan złożyc reklamacje którąq rozpatrzymy w terminie. Termin dla banku to 14dni ( roboczych) max. Czyli bity miesiąc byłem bez pieniędzy które musiałem i tak zapłacic kontrahentowi. Na moja prośbe w banku po 14 dniach padła. ( może Pan złożyć prośbe o szybsze rozpatrzenie reklamacji:):) Suma sumarum dostałem zwrot pieniędzy po 30 dniach:) Co do dnia:)
Niestety jestem zakładnikiem tego banku bo mój kontrahent ma w nim konto firmowe, a że mam wpłaty codzienne i przelewy to musze patzreć na te niezadowolone panie i niedziałający sprzęt! . Przestrzegam wszystkich przed tym bankiem!- 49 0
-
2022-11-25 07:41
"jestem zakładnikiem tego banku bo mój kontrahent ma w nim konto firmowe" - że co??? Słyszałeś o czymś takim jak przelew?
- 0 1
-
2022-11-24 23:41
też z tym bankiem mieliśmy nie miłą sytuację
Mój mąż miał z 9 lat temu sytuacje z tym bankiem, że wypłacił pewną sumę pieniędzy z bankomatu ale po chwili stwierdził, ze jeszcze wypłaci 500zł. 500zł nie wyszło z bankomatu, a z konta zniknęło. Mąż nigdy ich nie odzyskał choć składał reklamacje. Wystarczyło pewnie przejrzeć jakieś kamery. a kazali mu czekać do końca m-ca czy będzie jakaś
Mój mąż miał z 9 lat temu sytuacje z tym bankiem, że wypłacił pewną sumę pieniędzy z bankomatu ale po chwili stwierdził, ze jeszcze wypłaci 500zł. 500zł nie wyszło z bankomatu, a z konta zniknęło. Mąż nigdy ich nie odzyskał choć składał reklamacje. Wystarczyło pewnie przejrzeć jakieś kamery. a kazali mu czekać do końca m-ca czy będzie jakaś nadwyżka. oczywiście nie było. Poszedł z tym na policje ale nic z tym nie zrobili. Zmieniliśmy bank. W Internecie gdy poczytaliśmy pełno było takich przypadków (choć na chwile obecną nie pamiętam czy też tyczyły tego banku)
- 1 0
-
2022-11-24 19:23
To nie lepiej załatwiać to przelewami?
- 1 0
-
2022-11-24 14:12
A nie zaproponowali pożyczki z dogodnym oprocentowaniem :)
- 9 0
Wszystkie opinie
-
2022-11-24 09:08
Jak Banki zaczną działać jak Revoulut (3)
To pogadamy :)
- 12 4
-
2022-11-24 09:31
(2)
Wszystko fajnie tylko Revolut też jest bankiem...
- 5 2
-
2022-11-24 09:54
Wszystko fajnie (1)
tylko, że wszystko jest niby jak w banku
- 0 4
-
2022-11-24 10:18
revolut ma pelna licencje bankowa respektowana przez unie europejska. masz jakies dowody ze revolut nie jest bankiem?
- 2 2
-
2022-11-24 09:21
Opinia wyróżniona
Wpłatomat podczas transakcji ulega awarii i wszyscy udają ze się nic nie stało... (10)
To takie częste w trójmieście, tak samo z maszynami wydającymi bilety , to złodziejstwo czasu i pieniędzy . I wiedz o tym że nikt ci nie pomoże, I wszyscy umywają ręce ,,, Bank Policja, Straż Miejska ,nikt absolutnie nikt, a ty tracisz czas na reklamację która z łaski , być może zostanie załatwiona , bądź nie
- 134 9
-
2022-11-24 09:39
leki na głowe (1)
polecam, tudziez jesli jestes platnym trollem szkalujacym miasto, to zmien pracę
- 5 39
-
2022-11-24 10:17
łubu dubu, łubu dubu niech nam żyje królowa naszego klubu
- 10 4
-
2022-11-24 11:38
tak jak człowiek się może mylić, tak maszyny i elektronika się psują (6)
i nie da się uniknąć awarii, najbardziej upierdliwy jest czas, np. 2 tygodni, 3 tygodnie, 30 dni.... to za długo, a najczęściej jak reklamacja miałaby dotyczyć kilku złotych za bilet miejski to raczej nikt nie ma czasu na zgłaszanie takich rzeczy
- 6 2
-
2022-11-24 13:06
Opinia wyróżniona
(4)
Dobrze, tylko w sytuacji gdy jest to kilka tysięcy, bo akurat załóżmy dostałaś wypłatę wypłacona z kasy firmy dla której świadczysz usługi to nawet 2tygodnie mogą być zbyt długim okresem. Niby XXI wiek, a wszystko wydłużone do czasów kasymalnych. Ludzie się pracować po prostu nie chce.
- 31 1
-
2022-11-24 13:32
myślę że to procedury w danej instytucji
lepiej klientowi powiedzieć czas oczekiwania 3 tygodnie i wysłać cos wcześniej niż czas oczekiwania 2 dni a odpowiedz dostajesz po terminie,
- 1 4
-
2022-11-24 19:22
(2)
Która firma płaci do ręki a nie przelewem? Chyba, że na czarno.
- 1 5
-
2022-11-25 04:50
(1)
Każda jeśli sobie tego zażyczysz...
- 2 1
-
2022-11-25 11:33
nie opowiadaj bzdur
transakcja B2B > 15 000 PLN płatna gotówką jest niezgodna z prawem
- 0 1
-
2022-11-24 14:27
Tak, ale jak kasjer sie pomyli, to mozesz mu zwrocic uwage i sie poprawi. Jak maszyna sie zepsuje to mozesz sobie to zglosic i czekac.
- 10 0
-
2022-11-24 19:36
Akrobata
Wczoraj miałem podobna sytuacje z parkometrem na Skłodowskiej Curie w Gdańsku
- 0 0
-
2022-11-24 09:21
(7)
Trzeba było wpłacić w okienku w banku... A nie... przepraszam... Praktycznie w żadnym oddziale każdego banku nie ma teraz możliwości dokonywania wpłat. Więc radź sobie sam albo zasuwaj przez pół miasta do jedynego w mieście oddziału jeszcze przyjmującego wpłaty.
- 153 5
-
2022-11-24 09:34
Ja
Można jeszcze podreczyć panią na poczcie polskiej.
- 2 0
-
2022-11-24 10:33
A kto ma teraz jedno konto w jednym banku ?Chyba tylko POkemony :) (2)
- 3 22
-
2022-11-24 10:55
No tak, naszczalnik, wójt i moradziecki z pisowskiej złodziejskiej zmiany mają w co drugim banku :)
- 8 5
-
2022-11-24 13:39
Artykuł jest o tym że wpłatomat nie przyjął pieniędzy
i wydrukował dziwny kwit. Nie ma to nic wspólnego z polityką. Zalecam mniej telewizji i więcej spacerów.
- 11 0
-
2022-11-24 10:38
Lata temu nie zdążyłem (1)
przez gapiostwo zabrać z bankomatu stówy i mi ja wciągnęło. Nie było najmniejszego problemu ze zwrotem pieniędzy w banku.
- 2 2
-
2022-11-24 14:05
lata temu
Jeszcze gdy chodziłem do podstawówki, to był tam taki Paweł, i ja jechałem na rowerze, i go spotkałem, i potem jeszcze pojechałem do biedronki na lody, i po drodze do domu wtedy jeszcze, już do domu pojechałem
- 5 1
-
2022-11-24 13:49
W okienku pobierają prowizje za wpłate,
oczywiście jeśli w ogóle jest kasa w oddziale.
- 7 0
-
2022-11-24 09:27
Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?
- 46 0
-
2022-11-24 09:34
(1)
W Santander też się zdarza komunikat ,że pieniądze zatrzymane bo podejrzenie fałszywych banknotów i czekasz 2 tyg na oddanie kasy a na końcu okazuje się ,że to awaria wpłatomatu i ani dziękuję ani przepraszam a Ty zostajesz bez 4 tys na dwa tygodnie. Oczywiście w Santander większość oddziału bezgotówkowych
- 34 0
-
2022-11-24 13:18
Wyjatkowo nędzny bank
Bankomat nieczynny od 3 tygodni - komunikat: chwilowo nieczynny - przepraszamy. Najblizszy za 20 km lub dowolny za opłatą 5pln.
- 5 0
-
2022-11-24 09:41
(8)
Ciekawe czy pieniądze (w takiej ilości) p. Władysława były legalne
- 6 76
-
2022-11-24 09:58
a to jest jakas duza ilosc, ze masz podejrzenia co do legalnosci? XD
- 26 0
-
2022-11-24 10:02
Z 4tyz zł normalnie handlarz bronią To łon od respiratorów
- 21 0
-
2022-11-24 10:03
Nie interesuj się.
- 9 0
-
2022-11-24 10:10
Czyżbyś próbował odwrócić uwagę od siebie?
- 9 1
-
2022-11-24 10:16
(1)
no i oczywiscie musial pojawic sie jakis 'madry' o lewicowych pogladach. ciekawe skomt mial te pieniaszki?
- 6 6
-
2022-11-24 10:57
a co ma do tego polityka? puknij się
- 5 0
-
2022-11-24 14:10
Ile ty zarabiasz ze 4k w gotówce to kosmiczna podejrzana kwota xdd
- 8 0
-
2022-11-24 14:57
Wygrał w legalnym kasynie więc nie ma problemu
- 0 0
-
2022-11-24 09:56
po co Wam Szanowni Państwo banki i bankomaty (1)
działa, nie działa, reklamacje, nerwy, chcesz wypłacić nie ma gotówki, chcesz wpłacić coś poszło nie tak, zamówisz walutę - nie przyjedzie, ale jak ty nie odbierzesz zamówionej płacisz karę, odsetki marne, opłaty wysokie, dzwonisz nikt nie odbiera. Komu to potrzebne? wydać co się ma a resztę do banku "ziemskiego". Pozdrawiam
- 26 3
-
2022-11-24 10:04
Niektórzy prowadzą firmy i musza sie rozliczać przelewami. Wpadłeś na taki pomysł?:)
- 8 1
-
2022-11-24 10:02
Opinia wyróżniona
Niestety w tym banku to standard! (4)
Sam miałem w tym roku 3 razy ta nieprzyjemnośc gdzie wpłatomat zabierał mi ok 10 tyś. A co na to bank? Może Pan złożyc reklamacje którąq rozpatrzymy w terminie. Termin dla banku to 14dni ( roboczych) max. Czyli bity miesiąc byłem bez pieniędzy które musiałem i tak zapłacic kontrahentowi. Na moja prośbe w banku po 14 dniach padła. ( może Pan złożyć prośbe o szybsze rozpatrzenie reklamacji:):) Suma sumarum dostałem zwrot pieniędzy po 30 dniach:) Co do dnia:)
Niestety jestem zakładnikiem tego banku bo mój kontrahent ma w nim konto firmowe, a że mam wpłaty codzienne i przelewy to musze patzreć na te niezadowolone panie i niedziałający sprzęt! . Przestrzegam wszystkich przed tym bankiem!- 49 0
-
2022-11-24 14:12
A nie zaproponowali pożyczki z dogodnym oprocentowaniem :)
- 9 0
-
2022-11-24 19:23
To nie lepiej załatwiać to przelewami?
- 1 0
-
2022-11-24 23:41
też z tym bankiem mieliśmy nie miłą sytuację
Mój mąż miał z 9 lat temu sytuacje z tym bankiem, że wypłacił pewną sumę pieniędzy z bankomatu ale po chwili stwierdził, ze jeszcze wypłaci 500zł. 500zł nie wyszło z bankomatu, a z konta zniknęło. Mąż nigdy ich nie odzyskał choć składał reklamacje. Wystarczyło pewnie przejrzeć jakieś kamery. a kazali mu czekać do końca m-ca czy będzie jakaś nadwyżka. oczywiście nie było. Poszedł z tym na policje ale nic z tym nie zrobili. Zmieniliśmy bank. W Internecie gdy poczytaliśmy pełno było takich przypadków (choć na chwile obecną nie pamiętam czy też tyczyły tego banku)
- 1 0
-
2022-11-25 07:41
"jestem zakładnikiem tego banku bo mój kontrahent ma w nim konto firmowe" - że co??? Słyszałeś o czymś takim jak przelew?
- 0 1
-
2022-11-24 10:08
Dlatego rządy światowe forsują rezygnację lub ograniczenie gotówki w obiegu
Szykanując i wprowadzając kolejne ograniczenia w płatnościach gotówką chca docelowo doprowadzić docelowo do jej eliminacji. Oczywisc sama możłiwośc transjakcji bezgotówkowych nie jest jeszcze niczym złym a wręcz pożytecznym i przydatnym w naszych czasach. Gorzej gdy staje się to przymusem i jedyną opcją. Bez gotówki nadzór nad obywatelami i przedsiębiorcami stanie się dopełnieniem niewolnictwa. W razei czego niegrzecznych będzie można "wyłączyć" jednym kliknięciem myszki a nawet nie jednego ale całe rzesze. To może być wspaniałe narzędzie dyscyplinowania, jesli ktoś ma wątpliwości to dwa lata tzw pandemii z jej paszportami szczepionkowymi powinny dac do myślenia. Bezpośredni nadzór nad środkami pienieżnymi byłby jeszcze doskonalszym narzędziem. I ten kto nie będzie miał pozwolenia "nie kupi i nie sprzeda niczego". A to pozwolenie to nic innego jak metaforczyne "znamię bestii" z apokalipsy św. Jana.
- 43 2
-
2022-11-24 10:32
na rozpatrzenie reklamacji czekałem 60 dni bo tym zajmuje sie firma zewnetrzna jak sie okazuje i niemieli czasu wczesniej (1)
- 20 1
-
2022-11-24 14:01
Prawo mówi
O 30 dniach. Było się zgłosić do uokiku to by karę dostali
- 10 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.