• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gdańska spółka wyłącznym partnerem Twittera w Polsce

erka
16 lipca 2014 (artykuł sprzed 9 lat) 
Twitter umożliwia szeroką komunikację w czasie rzeczywistym. Posiada ponad 255 mln aktywnych użytkowników miesięcznie i jest wykorzystywany przez marki na całym świeci

Twitter umożliwia szeroką komunikację w czasie rzeczywistym. Posiada ponad 255 mln aktywnych użytkowników miesięcznie i jest wykorzystywany przez marki na całym świeci

Twitter wybrał partnera, który rozpocznie sprzedaż reklamy w tym medium w Polsce. Została nim gdańska spółka 140 Media. Dzięki temu polskie marki i agencje marketingowe będą mogły ściśle współpracować z lokalnym zespołem i w pełni wykorzystywać potencjał Twittera.


W jakim celu korzystasz z Twittera?


140 Media to oficjalny i wyłączny przedstawiciel Twittera w Polsce. Ma on umożliwić lokalnym markom pełny dostęp do produktów, usług i wsparcia, jakie oferuje Twitter. Celem 140 Media jest również edukacja rynku na temat Twittera, wdrażanie rozwiązań reklamowych oraz wspieranie klientów w prowadzeniu działań na tej platformie. Twitter umożliwia szeroką komunikację w czasie rzeczywistym. Posiada ponad 255 mln aktywnych użytkowników miesięcznie i jest wykorzystywany przez marki na całym świecie.

- Ludzie w całej Polsce używają Twittera, by mieć kontakt z tym, co ich interesuje - od drużyn sportowych, poprzez miasta, muzyków, aż po marki - mówi Rafał Janik, CEO w 140 Media. - Zapewnia to kontekst umożliwiający połączenie przekazu reklamowego z zainteresowaniami klientów. Poprzez targetowanie rozmów na Twitterze oraz interakcje w oparciu o zainteresowania, marki mają możliwość budowania społeczności, opowiadania swojej historii oraz zwiększania lojalności, a co za tym idzie, wzrostu przekierowań i sprzedaży.

Przeczytaj wywiad z Rafałem Janikiem na temat Twittera

Twitter zapewnia również usługi analityczne dla marek i agencji dzięki narzędziu Ad Products, które śledzi aktywność reklamową, zachowanie klienta i optymalizuje kampanię tak, aby osiągała jak najlepsze wyniki.

- Za sprawą 500 mln wiadomości wysyłanych dziennie, Twitter jest platformą służącą dyskusji - zarówno z przyjacielem, jak i z nieznajomym z drugiego końca świata. To również miejsce, do którego ludzie trafiają, by w czasie rzeczywistym dowiedzieć się co słychać. Wszystko to sprawia, że nie ma lepszego miejsca dla marek na bezpośrednią interakcję z klientami - mówi Ali Jafari, wiceprezes ds. sprzedaży Twittera. - Polskie marki korzystają już z Twittera, aby być na bieżąco z potrzebami klientów i rynku, dlatego jesteśmy podekscytowani myślą o współpracy z 140 Media i wprowadzeniu reklam Twittera do polskich firm.

Twitter to globalna platforma służąca komunikacji w czasie rzeczywistym. Dzięki rozwojowi całkowicie nowego sposobu tworzenia, rozpowszechniania i odkrywania treści, polegającego na ich demokratyzacji, umożliwił dystrybucję treści na cały świat każdemu -  natychmiastowo i bez ograniczeń. Serwis dostępny jest pod adresem Twitter.com, poprzez aplikacje mobilne Twittera i wiadomości tekstowe.
erka

Miejsca

Opinie (36) 1 zablokowana

  • Reklamy sprzedają a konta na TT nie mają?

    "Sorry, that page doesnt exist!"
    Konto (at) 140mediapl nie istnieje. ;)

    • 1 0

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Ewa Bereśniewicz - Kozłowska

Prezes zarządu firmy Aplitt. Absolwentka Wydziału Elektroniki Politechniki Gdańskiej, studiów...

Najczęściej czytane