- 1 "Uśmiechnięty" kolos w Porcie Gdynia (23 opinie)
- 2 Historia o "Gdyńkongu" uderza w Port Zewnętrzny (115 opinii)
- 3 Zużywamy coraz więcej energii (56 opinii)
- 4 Blisko 28 mln zł za 4 kluby fitness (57 opinii)
- 5 Gra Manor Lords światowym hitem (46 opinii)
- 6 Brytyjska armia w Porcie Gdańsk (170 opinii)
Gdańska spółka wyłącznym partnerem Twittera w Polsce
16 lipca 2014 (artykuł sprzed 9 lat)
Twitter wybrał partnera, który rozpocznie sprzedaż reklamy w tym medium w Polsce. Została nim gdańska spółka 140 Media. Dzięki temu polskie marki i agencje marketingowe będą mogły ściśle współpracować z lokalnym zespołem i w pełni wykorzystywać potencjał Twittera.
140 Media to oficjalny i wyłączny przedstawiciel Twittera w Polsce. Ma on umożliwić lokalnym markom pełny dostęp do produktów, usług i wsparcia, jakie oferuje Twitter. Celem 140 Media jest również edukacja rynku na temat Twittera, wdrażanie rozwiązań reklamowych oraz wspieranie klientów w prowadzeniu działań na tej platformie. Twitter umożliwia szeroką komunikację w czasie rzeczywistym. Posiada ponad 255 mln aktywnych użytkowników miesięcznie i jest wykorzystywany przez marki na całym świecie.
- Ludzie w całej Polsce używają Twittera, by mieć kontakt z tym, co ich interesuje - od drużyn sportowych, poprzez miasta, muzyków, aż po marki - mówi Rafał Janik, CEO w 140 Media. - Zapewnia to kontekst umożliwiający połączenie przekazu reklamowego z zainteresowaniami klientów. Poprzez targetowanie rozmów na Twitterze oraz interakcje w oparciu o zainteresowania, marki mają możliwość budowania społeczności, opowiadania swojej historii oraz zwiększania lojalności, a co za tym idzie, wzrostu przekierowań i sprzedaży.
Przeczytaj wywiad z Rafałem Janikiem na temat Twittera
Twitter zapewnia również usługi analityczne dla marek i agencji dzięki narzędziu Ad Products, które śledzi aktywność reklamową, zachowanie klienta i optymalizuje kampanię tak, aby osiągała jak najlepsze wyniki.
- Za sprawą 500 mln wiadomości wysyłanych dziennie, Twitter jest platformą służącą dyskusji - zarówno z przyjacielem, jak i z nieznajomym z drugiego końca świata. To również miejsce, do którego ludzie trafiają, by w czasie rzeczywistym dowiedzieć się co słychać. Wszystko to sprawia, że nie ma lepszego miejsca dla marek na bezpośrednią interakcję z klientami - mówi Ali Jafari, wiceprezes ds. sprzedaży Twittera. - Polskie marki korzystają już z Twittera, aby być na bieżąco z potrzebami klientów i rynku, dlatego jesteśmy podekscytowani myślą o współpracy z 140 Media i wprowadzeniu reklam Twittera do polskich firm.
Twitter to globalna platforma służąca komunikacji w czasie rzeczywistym. Dzięki rozwojowi całkowicie nowego sposobu tworzenia, rozpowszechniania i odkrywania treści, polegającego na ich demokratyzacji, umożliwił dystrybucję treści na cały świat każdemu - natychmiastowo i bez ograniczeń. Serwis dostępny jest pod adresem Twitter.com, poprzez aplikacje mobilne Twittera i wiadomości tekstowe.
erka
Miejsca
Opinie (36) 1 zablokowana
-
2014-07-16 13:52
Reklamy sprzedają a konta na TT nie mają?
"Sorry, that page doesnt exist!"
Konto (at) 140mediapl nie istnieje. ;)- 1 0
2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.