• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gdańska spółka wyłącznym partnerem Twittera w Polsce

erka
16 lipca 2014 (artykuł sprzed 9 lat) 
Twitter umożliwia szeroką komunikację w czasie rzeczywistym. Posiada ponad 255 mln aktywnych użytkowników miesięcznie i jest wykorzystywany przez marki na całym świeci

Twitter umożliwia szeroką komunikację w czasie rzeczywistym. Posiada ponad 255 mln aktywnych użytkowników miesięcznie i jest wykorzystywany przez marki na całym świeci

Twitter wybrał partnera, który rozpocznie sprzedaż reklamy w tym medium w Polsce. Została nim gdańska spółka 140 Media. Dzięki temu polskie marki i agencje marketingowe będą mogły ściśle współpracować z lokalnym zespołem i w pełni wykorzystywać potencjał Twittera.


W jakim celu korzystasz z Twittera?


140 Media to oficjalny i wyłączny przedstawiciel Twittera w Polsce. Ma on umożliwić lokalnym markom pełny dostęp do produktów, usług i wsparcia, jakie oferuje Twitter. Celem 140 Media jest również edukacja rynku na temat Twittera, wdrażanie rozwiązań reklamowych oraz wspieranie klientów w prowadzeniu działań na tej platformie. Twitter umożliwia szeroką komunikację w czasie rzeczywistym. Posiada ponad 255 mln aktywnych użytkowników miesięcznie i jest wykorzystywany przez marki na całym świecie.

- Ludzie w całej Polsce używają Twittera, by mieć kontakt z tym, co ich interesuje - od drużyn sportowych, poprzez miasta, muzyków, aż po marki - mówi Rafał Janik, CEO w 140 Media. - Zapewnia to kontekst umożliwiający połączenie przekazu reklamowego z zainteresowaniami klientów. Poprzez targetowanie rozmów na Twitterze oraz interakcje w oparciu o zainteresowania, marki mają możliwość budowania społeczności, opowiadania swojej historii oraz zwiększania lojalności, a co za tym idzie, wzrostu przekierowań i sprzedaży.

Przeczytaj wywiad z Rafałem Janikiem na temat Twittera

Twitter zapewnia również usługi analityczne dla marek i agencji dzięki narzędziu Ad Products, które śledzi aktywność reklamową, zachowanie klienta i optymalizuje kampanię tak, aby osiągała jak najlepsze wyniki.

- Za sprawą 500 mln wiadomości wysyłanych dziennie, Twitter jest platformą służącą dyskusji - zarówno z przyjacielem, jak i z nieznajomym z drugiego końca świata. To również miejsce, do którego ludzie trafiają, by w czasie rzeczywistym dowiedzieć się co słychać. Wszystko to sprawia, że nie ma lepszego miejsca dla marek na bezpośrednią interakcję z klientami - mówi Ali Jafari, wiceprezes ds. sprzedaży Twittera. - Polskie marki korzystają już z Twittera, aby być na bieżąco z potrzebami klientów i rynku, dlatego jesteśmy podekscytowani myślą o współpracy z 140 Media i wprowadzeniu reklam Twittera do polskich firm.

Twitter to globalna platforma służąca komunikacji w czasie rzeczywistym. Dzięki rozwojowi całkowicie nowego sposobu tworzenia, rozpowszechniania i odkrywania treści, polegającego na ich demokratyzacji, umożliwił dystrybucję treści na cały świat każdemu -  natychmiastowo i bez ograniczeń. Serwis dostępny jest pod adresem Twitter.com, poprzez aplikacje mobilne Twittera i wiadomości tekstowe.
erka

Miejsca

Opinie (36) 1 zablokowana

  • Twitter to wielka nuda mimo swoich zalet czyli szybkiego przekazu np. gdzies ! (2)

    Najwieksza wada Twittera zglaszana od dluzszego czasu jest ograniczenie wiadomosci do 140 znakow ! najpierw mowiono ze nalezy byc kreatywnym etc. ale dzis to jest juz wada ograniczajaca przekaz mimo kreatywnosci te 140 znakow po czasie tworza srodowisko nudziarzy gdzie kazdy sie ogranicza do prostego wpisu typu '' ok lub troche ponad '' . Znika na Twitterze to co mialo byc jego podstawa czyli rozmowa a zaczyna sie brak rozmowy , leca reklamki , mozna kupic tzw. obserwatorow sztucznych i ogolnie wielka nuda . Wiekszosc tam calymi dniami bezmyslnie wysyla jakies obrazki , madrosci niby filozoficzne , sklepy rozsylaja wiecznie nudne reklamy i ludziom sie wmawia ze '' milion obserwujacych cie np. hindusow '' to twoi przyjaciele :) choc nikogo nigdy nie zobaczysz realnie ale mowia ci ze to przyjaciele i mozesz byc jeszcze lepszy bo jak dokupisz pakiet nastepnych przyjaciol czyli kolejny '' milion hindusow '' to bedziesz slawny :))). A realnie chodzi o to abys rozsylal czyjes reklamy bzdetow a wiekszosc mysli ze jak ich obserwuje '' Znana Marka robiaca gacie etc '' to ze sa tak wazni :) .. a tak naprawde sprzedaz gaci jest wazna :). To raczej zabawa dla ludzi ktorzy sie nudza bo sa tam osoby rozylajace non stop fotki pieska i kotka czy samych siebie z jakas ciocia bez biustonosza ! czyli ped do slawy :)).

    • 24 3

    • Bingo! (1)

      "Twitter jest platformą służącą dyskusji - - mówi Ali Jafari, wiceprezes ds. sprzedaży Twittera." - o jakich dyskusjach my mówimy, przy ograniczeniu znaków? Raczej o komunikatach i rzucanych hasłach. Do tego się nadaje.

      • 7 1

      • to haslo wlasnie '' platforma do dyskusji '' czyli pic na wode majacy sluzyc celom reklamowym .

        Twitter to platforma oparta na zasadach psychologi . Ograniczenie znakow do 140 to zabieg celowy majacy wyeliminowac '' tzw dyskusje '' lecz jest to celowe aby tylko zaczac rozsylac bezmyslnie reklamy i wiecznie klikac . Tak dziala psychologia reklamy zeby zbyt ludzie sie nie skupiali na wzajemnej dyskusji bo wtedy nie beda rozsylac reklam a tak dyskusja zanika wiec siedza i klikaja ogladajac reklamy ktore i tak maja podpiete '' linki ''. Przeciez juz ludzie zauwazaja ze zaden '' reklamodawca '' nie odpowiada na zadne posty czy wpisy wiec tylko naiwni mysla ze Twitter jest czyms innym jak platforma reklam i bezmyslnosci. Dzis na Twitterze wiekszosc ma owszem '' konto'' lecz jest to zwiazane z tym iz w wielu sprawach aby w czyms uczestniczyc zalozenie konta zrobiono jako obowiazek etc. Papka medialno obrazkowa sie z tego robi a nie zadna platforma do rozmow.

        • 5 0

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Justyna Kowalczyk

Prezes zarządu OptiWay Biuro Rachunkowe Sp. z o.o.. Absolwentka Wydziału Finansów i Rachunkowości Uniwersytetu Gdańskiego. Menedżer, ekspert w zakresie finansów i rachunkowości oraz podatków. Laureatka plebiscytu Kobieta Sukcesu 2017 roku. Plebiscyt organizowany od 1995 r., w którym wyróżniane są kobiety które odnoszą sukcesy w różnych dziedzinach życia. Organizatorem jest Konwencja Przedsiębiorców Województwa Pomorskiego, a patronat honorowy sprawuje Marszałek Województwa Pomorskiego...

Najczęściej czytane