• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

C.Hartwig Gdynia przejął Rhenus Air&Ocean Poland

VIK
21 marca 2022 (artykuł sprzed 2 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat C. Hartwig Gdynia z serwisem do Nowego Jorku
C.Hartwig Gdynia SA jest operatorem logistycznym, działającym na rynku krajowym i międzynarodowym. C.Hartwig Gdynia SA jest operatorem logistycznym, działającym na rynku krajowym i międzynarodowym.

Firma logistyczna C.Hartwig Gdynia działająca od listopada 2021 r. w ramach globalnej Grupy Rhenus przejęła dział Air&Ocean Poland ze struktur Rhenus Logistics. Oznacza to, że gdyński spedytor odpowiada obecnie za wszystkie zlecenia w obrębie spedycji lotniczej i morskiej, realizowane wcześniej przez firmę Rhenus na rzecz klientów w Polsce.



- Najważniejszą informacją dla klientów obsługiwanych wcześniej przez Rhenus Air&Ocean Poland jest to, że gwarantujemy kontynuację współpracy, dzięki czemu zabezpieczony jest nieprzerwany proces obsługi ich przesyłek. Dodatkową korzyścią dla dotychczasowych i nowych klientów będzie możliwość skorzystania ze znacznie szerszej oferty usług C.Hartwig Gdynia - mówi Karolina Świetlik, kierownik Oddziału Warszawa C.Hartwig Gdynia, do którego dołączył dotychczasowy zespół Rhenus.
W portfolio usług oferowanych przez C.Hartwig Gdynia, które są teraz dostępne również dla dotychczasowych klientów Rhenus, są m.in. kompleksowe rozwiązania dla pełnych kontenerów oraz w ramach własnych, dedykowanych linii drobnicowych - zarówno w transporcie morskim, jak i z wykorzystaniem kolei transkontynentalnej. Dział usług lotniczych gdyńskiej spółki obsługuje przesyłki na lotniskach krajowych oraz w głównych hubach przeładunkowych Europy.

Przypomnijmy, że w listopadzie ub. roku niemiecka firma logistyczna Rhenus Beteiligungen International, stojąca na czele globalnej Grupy Rhenus, sfinalizowała zakup gdyńskiej spółki logistycznej. Sprzedaż C.Hartwig Gdynia jest efektem zmian w strategii biznesowej szczecińskiej firmy OT Logistics, wcześniejszego większościowego udziałowca gdyńskiej spółki.

- Dzięki specjalistom Rhenus Air & Ocean, którzy dołączyli do C. Hartwig Gdynia, integracja naszej spółki w strukturach Grupy Rhenus przebiega sprawnie również na poziomie samych zespołów i ich współpracy. Naszym nadrzędnym, wspólnym celem jest zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi i dostępu do sprawnie świadczonych, kompleksowych usług - podsumowuje Krzysztof Klebba, zastępca dyrektora Spedycji Morskiej, odpowiedzialny za proces łączenia z ramienia C.Hartwig Gdynia.


Początki firmy C.Hartwig Gdynia datowane są na rok 1858, a jej obecność w Gdyni na rok 1926, kiedy to rozpoczął działalność oddział morski przedsiębiorstwa. C. Hartwig Gdynia zatrudnia blisko 340 osób. Obsługuje swoich klientów w siedzibie głównej w Gdyni oraz w dziewięciu oddziałach na terenie Polski (Warszawa, Gdańsk, Katowice, Koroszczyn k. Terespola, Kraków, Wrocław, Szczecin, Poznań, Łódź). Prowadzi również działalność przez spółki zależne w: USA (Nowy Jork - Amerpol International, Inc.), Wielkiej Brytanii (Felixstowe - PSA Transport Ltd.) i Niemczech (Hamburg - Poltrans Internationale Speditionsgesellschaft MBH).
VIK

Miejsca

Opinie (22) 4 zablokowane

  • (2)

    same polskie firmy - jednak faktycznie kraj niewolników korporacyjnych i taniej siły roboczej kupującej dzięki nachalnym reklamom śmiecie z zachodu

    • 27 15

    • kupuje się ze wschodu dziadku (1)

      • 2 1

      • no co ty , w lidlu super myjka w extra cenie i torebki dla cebulaków !! kup więcej !!!, nie zapomnij o eko warzywkach rosnących na nawozie z oczyszczalni wschód

        • 2 1

  • Właśnie dzięki takim działaniom (4)

    jesteśmy pariasem Europy.

    • 24 5

    • wolałbyś być pariasem Rosji? (1)

      • 2 3

      • wybór jak odcięcie ręki a odcięcie nogi , albo służysz żydom i ich koncernom albo...

        • 1 0

    • (1)

      Jeżeli potrafisz załóż firmę i działaj na terenie Rosji, masz ku temu predyspozycje

      • 3 0

      • lepiej idź do lidl akuflanda , leroya , decathlona i daj lepiej żyć innym - żaden z tych koncerów nie zapłacił wiećej niz 1% podatku od dochodu !!!! a ty ile płacisz podatków ? Dlaczego pis doi swoich a nie zagraniczne koncerny ?

        • 3 0

  • czytając tego newsa zastanawiam się i przyszło mi do głowy - co się stało z Samochodowym Transportem Kontenerowym PLO ? (6)

    gdzie się podziało 120 Ciągników siodłowych m-ki Volvo gdzie się zawieruszyły do tego naczepy ,gdzie PLO-wskie kontenery ? ..

    • 26 3

    • Rozkradli!!!!!

      • 3 0

    • styropiany sprywatyzowały

      • 7 2

    • zapytaj panią prezes

      • 3 1

    • PLO zostało rozkradzione przez pracowników

      • 1 0

    • Arciszewska wie ...spłonęły w wyniku samozapłonu

      • 3 1

    • mogli byście pogadać z byłym szefostwem {dyrekcją! } {jeszcze są i zyją ci ludzie !} tego transportu kontenerowego PLO , co

      to by z pewnoscia wyjaśniło wszelką niewiedze i niejasności !

      • 0 0

  • Miło się czyta... (3)

    ...takie informacje na tle wszystkich codziennych przejęć polskiego kapitału przez spółki zagraniczne. Mimo, że są członkiem dużej globalnej grupy, to zamiast być wciągniętym wciągają innych. Oby tak dalej.

    • 5 3

    • przejęli zgniłe jajo

      • 1 3

    • (1)

      Rhenus kupil Hartwig a Hartwig polaczyl sie z polskim odzialem Rhenusa ;).
      Wszystko kapital niemiecki, nie masz sie z czego cieszyc....

      • 6 1

      • dzięki temu imigranci mają socjal w niemczech większy niz zarobki Polaka

        • 3 1

  • Tytuł na opak (1)

    Trochę niefortunnie napisaliście ten artykuł. Daliście tylko na końcu krótkie info, ze to Rhenus kupił Hartwiga a cały artykuł sugerujecie, ze Hartwig przejął Rhenusa.

    • 6 1

    • dobrze jest napisane, poszedł fikołek bo niechcieli dobrze zapłacić byłym pracownikom, wiec zrobili odwrotnie.

      • 0 0

  • Obserwator

    Jakoś nikt się nie przejrzał przy podejrzanym przejęciu C. Hartwig Gdansk przez C.Hartwig Gdynia w 2002r. Jakieś udziały c. hartwig gdansk od Stalexportu przejęte przez garkotlukow z Olkusza, później za 4x te same udziały od Olkusza przez C.Hartwig Gdynia a w koło te same osoby.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Sebastian Ptak

Prawnik, ekspert rynku bankowego, współtwórca nowoczesnego sektora płatniczego w Polsce, Prezes...

Najczęściej czytane