- 1 Unieważniono przetarg na zbożowy w Gdyni (41 opinii)
- 2 Czy jesteśmy gotowi na jawność płac? (171 opinii)
- 3 Złoty polski ma już 100 lat (135 opinii)
- 4 Alan Aleksandrowicz wiceprezesem Portu Gdańsk (101 opinii)
- 5 Każdy będzie na etacie? A zaczęło się od kurierów (125 opinii)
- 6 Jest umowa na czarter FSRU (20 opinii)
Competence Call Center chce zatrudnić nawet 400 osób w Gdańsku
Oficjalnie otwarta została nowa siedziba austriackiej spółki Competence Call Center w Gdańsku. Firma, która oferuje usługi dotyczące obsługi telefonicznej, obsługi klienta czy centrum kontaktów z klientami, chce do 2015 roku zatrudniać w Gdańsku ok. 400 pracowników.
Austriacki inwestor Competence Call Center otworzył biuro w Gdańsku. W biurowcu Olivia Business Center do końca 2014 roku znajdzie zatrudnienie ok. 200 osób. Centrum w Gdańsku będzie świadczyć usługi w językach: skandynawskim i niemieckim. Competence Call Center jest jednym z wiodących europejskich centrów telefonicznych. Zespół CCC składa się obecnie z ponad 4,5 tys. pracowników i oferuje swoim klientom usługi w ponad 28 językach.
- Zarobki oferowane przez naszą spółkę są zawsze konkurencyjne wobec stawek obowiązujących na rynku - twierdzi Ulf Herbrechter, dyrektor operacyjny CCC. - Dodatkowo staramy się stworzyć naszym pracownikom jak najlepszą atmosferę pracy oraz jak największe możliwości rozwoju. Chcemy aby do połowy 2015 roku zatrudnienie w naszym gdańskim oddziale wzrosło do ok. 400 osób.
Obecnie pierwsza grupa pracowników CCC odbywa szkolenia. Stale trwa też rekrutacja, a oferty pracy w Gdańsku są dostępne na stronach internetowych spółki. Gdańsk to dwunasta lokalizacja, w której będzie prowadzić swoją działalność CCC. Oprócz centrum w Gdańsku firma posiada swoje filie w Niemczech, Francji, Austrii, Rumunii, Szwajcarii, Słowacji oraz Turcji.
- Wielkość rynku, dynamiczny wzrost gospodarczy i bardzo dobry poziom wykształcenia kadry przemawiają za Gdańskiem, jako atrakcyjnym ośrodkiem gospodarczym w Polsce - mówi Christian Legat, prezes zarządu CCC. - Gdańsk jest bardzo ważnym węzłem komunikacyjnym w północnej Polsce. Dogodna lokalizacja, wysoki poziom edukacji, doskonałe umiejętności językowe to przekonywujące argumenty, by rozpocząć tu naszą działalność.
Competence Call Center oferuje rozwiązania contact - obsługując przychodzące połączenia telefonicznie, kampanie wychodzące i pisemną komunikacje z klientem, CCC korzysta z 16-letniego doświadczenia w branży contact center. - Inwestycja CCC przekona na pewno innych inwestorów z branży BPO (Business Proces Outsourcing) do tego, że warto inwestować w Gdańsku - twierdzi Andrzej Bojanowski, wiceprezydent Gdańska. - Gdańsk dysponuje nie tylko dobrze wykształconymi pracownikami, ale też dobrze zmotywowanymi do pracy. Inwestycja CCC z pewnością umacnia i uwiarygadnia pozycję miasta na mapie światowych ośrodków BPO. Przy okazji to także okazja do poszerzenia i zróżnicowania oferty zatrudnienia na metropolitalnym rynku pracy, z czego wszyscy niezmiernie się cieszymy.
Miejsca
Opinie (45) 3 zablokowane
-
2014-04-01 18:03
1200 na łapę i bydlęcy wagon na 200 osób + 12 godzin tyry
- 15 1
-
2014-04-01 14:37
400 x 1200 zł
Jak w temacie
- 6 3
-
2014-04-01 14:10
taaa (1)
"Dodatkowo staramy si stworzy naszym pracownikom (...) jak najwiksze moliwoci rozwoju"
Ta. Na telefonie zasluchani w zale klientow beda sie zaj3biscie rozwijac. Kretyn zapomnial wspomniec o mlodym, dynamicznym zespole i swingers spotkaniach z zarzadem dla co bardziej urodziwych pan zatrudnionych na umowe o dzielo.- 36 3
-
2014-04-01 14:24
i karnecie na silke!
- 11 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.