• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

E.Leclerc chce wspierać lokalnych dostawców

erka
15 czerwca 2011 (artykuł sprzed 13 lat) 
Andrzej Czachorowski, właściciel Przedsiębiorstwa Handlowego Andrzej Czachorowski, zajmującego się sprzedażą jaj, odbiera pamiątkowy dyplom z rąk Frederica de Guitarre - prezesa E.Leclerc w Gdańsku.
Andrzej Czachorowski, właściciel Przedsiębiorstwa Handlowego Andrzej Czachorowski, zajmującego się sprzedażą jaj, odbiera pamiątkowy dyplom z rąk Frederica de Guitarre - prezesa E.Leclerc w Gdańsku.

Duże sieci hipermarketów chcą wspierać lokalnych dostawców. Gdański E.Leclerc zainaugurował program "Producenci Lokalni". Do programu zaproszono 20 firm, głównie z branży spożywczej.


Gdzie najczęściej robisz zakupy?


Program "Producenci Lokalni" ma na celu wspieranie partnerów - dostawców E.Leclerc w Gdańsku. Są to głównie małe i średnie firmy rodzinne, funkcjonujące w oparciu o długoletnie tradycje i produkujące wyroby według tradycyjnych receptur, ze składników pochodzących z czystych terenów rolniczych.

Dzięki współpracy z E.Leclerc uczestnicy programu maja mieć szansę na zdynamizowanie rozwoju - zdobycie nowych odbiorców, zwiększenie swojej konkurencyjności, poszerzenie produkcji i zwiększenie zatrudnienia.

Korzyści z tej współpracy czerpać będą również klienci hipermarketu E.Leclerc na gdańskim Przymorzu, którzy będą mieli zapewniony dostęp do najlepszych regionalnych produktów. Dla klientów odwiedzających hipermarket przygotowano katalog prezentujący uczestników programu oraz ich produkty. Z zawartych w nim informacji klienci dowiedzą się nie tylko, gdzie zlokalizowana jest firma, jak długo jest na rynku, co i jak produkuje, ale również "kto za tym stoi", czyli kto jest jej właścicielem. Właściciele firmują bowiem swoje produkty własnym "fotograficznym" wizerunkiem.

- Bez wahania zgodziłem się na to, by pokazać klientom swoją twarz - komentuje Andrzej Czachorowski, właściciel Przedsiębiorstwa Handlowego Andrzej Czachorowski, zajmującego się sprzedażą jaj. - Poza utrzymywaniem doskonałej jakości produktów, nie ma chyba lepszego sposobu na wzbudzenie zaufania konsumentów, jak pokazanie konkretnych osób, które stoją za tymi wyrobami.

Program "Producenci Lokalni" przyniesie korzyści również hipermarketowi E.Leclerc - przede wszystkim poprzez wzmocnienie więzi i pogłębienie współpracy z producentami.

- E.Leclerc Polska jest stowarzyszeniem niezależnych handlowców o dużej lokalnej sile oddziaływania. Tradycją naszej firmy jest utrzymywanie ścisłych relacji z dostawcami, zwłaszcza regionalnymi - stąd pomysł programu "Producenci Lokalni" - wyjaśnia Jean-Pierre Piat, dyrektor E.Leclerc w Gdańsku. - W Polsce bardzo szybko rozwija się sieć wielkiej dystrybucji. Nie zawsze idzie to w parze z dbałością o jakość produktów. W E.Leclerc jesteśmy przekonani, że polscy konsumenci z przyjemnością sięgną po zdrowe, wysokiej jakości produkty, pochodzące ze znanych - bo bliskich - źródeł, które spełniają wymogi zrównoważonego rozwoju.

Program "Producenci Lokalni" potrwa rok. W planach jest już kolejna edycja.
erka

Miejsca

Opinie (22)

  • jak ci biedni drobni lokalni dostawcy zapłacą półkowe , opieke nad produktem itd itp ???

    • 12 0

  • niestety ale w najnowszej reklamie lokalnej zabrakło mi serów,mleka jogórtów i innych przetworów mlecznych z lokalnych

    mleczarni. są w sprzedarzy ale wreklamie wspieramy lokalnych niema ich jakoceny promocyjne.

    • 11 1

  • Francuzi dziękują Polakom-frajerom za napychanie im kieszeni !!!

    • 26 3

  • jacie... dyplom

    dawno nie dostałem dyplomu. ludzie mi tylko koperty dają.

    • 12 7

  • Czy tym programem przypadkiem nie są też objęci lokalni dostawcy towaru z Chin?

    Bo sądząc po półkach to chyba tak.

    • 25 8

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Krzysztof Stepokura

Prezes formy Eurotel. W 1994 roku założył firmę telekomunikacyjną Martel, która od 1996 roku była autoryzowanym przedstawicielem sieci Era. Obecnie spółka ta prowadzi dystrybucję sprzętu telekomunikacyjnego firm Siemens, Panasonic oraz innych wiodących marek na rynku telefonii komórkowej. W latach 2001-2002 pracował jako Prezes Zarządu w Tele-Net Sp. z o.o. - firmie będącej autoryzowanym dealerem sieci ERA. Od 2002 roku jego kariera zawodowa związana jest ze spółką Eurotel, w której przez...

Najczęściej czytane