- 1 Kiedy otwarcie Kauflandu w Gdyni? (224 opinie)
- 2 Będzie bon energetyczny i zamrożone ceny (70 opinii)
- 3 4500 zł dla każdego? Płaca minimalna będzie rosła (171 opinii)
- 4 Stocznie docenione na targach w Singapurze (66 opinii)
- 5 Unimot rozbuduje bazę w Gdańsku (58 opinii)
- 6 Zobacz, jak wygląda świat z suwnicy (19 opinii)
Energa Obsługa i Sprzedaż zwolni ponad 360 pracowników
Gdański koncern Energa szykuje zwolnienia grupowe w jednej ze spółek zależnych. Pracę w Energa Obsługa i Sprzedaż straci łącznie 362 pracowników w 34 lokalizacjach. Jak twierdzi zarząd spółki przyczyną zwolnień jest konieczność przeprowadzenia zmian reorganizacyjnych oraz obniżenia kosztów operacyjnych działalności do poziomu zaplanowanego w budżecie Grupy Energa.
Dla pracowników, których stanowiska pracy ulegną likwidacji, pracodawca przygotował programy osłonowe, w tym m.in. trzy warianty Programu Dobrowolnych Odejść, możliwość kontynuowania współpracy na podstawie umowy agencyjnej (sprzedaż) lub rocznej umowy o pracę (w obszarze telefonicznej lub zdalnej obsługi klienta), jak również dodatkowe odprawy emerytalne.
- Dodatkowo planowane jest utworzenie 144 nowych stanowisk pracy w pięciu lokalizacjach, na które w pierwszej kolejności planuje się zatrudnić pracowników z likwidowanych stanowisk - wyjaśnia Jakub Dusza z biura prasowego Grupy Energa - Osobom, które pozytywnie przejdą proces rekrutacji na nowe stanowiska, Energa oferuje także odszkodowanie w postaci wypłacenia osiemnastokrotnej różnicy pomiędzy wynagrodzeniem dotychczasowym i nowym czy dwunastomiesięcznej dopłaty wynikającej z konieczności zmiany miejsca zatrudnienia w przypadku odległości powyżej 100 km.
Trwa również proces negocjacji ze związkami zawodowymi w sprawie reorganizacji spółki, w tym proponowanych programów osłonowych dla pracowników spółki Energa Obsługa i Sprzedaż. W spółce pracuje aktualnie około 600 osób.
Energa Obsługa i Sprzedaż to spółka z segmentu sprzedaży w Grupie Energa odpowiedzialna za proces obsługi klientów (min. rozliczanie, bilingowanie czy fakturowanie).
Protesty związkowców Energi w 2013 roku.
Tak protestowali pracownicy Energi w 2010 roku.
Miejsca
Opinie (189) ponad 10 zablokowanych
-
2014-01-11 04:39
wąsaci związkowcy jak zwykle zadowolemi, ich nie ruszą
- 4 1
-
2014-01-11 02:14
spada bezrobocie
a co premier mówi że będzie zmniejszał bezrobocie brawo
- 3 3
-
2014-01-10 10:58
(5)
komputery, mechanizacja, mejle,to wszystko zastępuje żywego człowieka
- 63 6
-
2014-01-10 11:01
dokładnie - podniecajmy sie bardziej smartfonikami (2)
a tu nagle na ulicy lądować trzeba
- 16 2
-
2014-01-10 12:10
no tak lepiej wszystko wykonywać ręcznie (1)
Porównaj chiny z przed 40 lat a teraz. 40 lat temu bieda piszczała tam a teraz dzięki rozwojowi i automatyzacji zaczyna się tam dobrobyt. Dla ciebie może i 300 dolarów to niewiele ale dla chińczyka po tylu latach biedy to są duże pieniądze a pensje rosną tam z roku na rok i warunki pracy polepszają się każdego roku. Jak potrafisz to wyobraź sobie jak wyglądał by świat bez automatyzacji np. bez transportu i jaki byłby standard życia. Jest więc dokładnie odwrotnie do tego co piszesz - piszą o tym zresztą w każdym podręczniku do ekonomii, ale pospólstwo, które nie ma wyobraźni i żadnych horyzontów łatwo takimi hasłami otumanić.
- 8 7
-
2014-01-11 00:26
w Chinach 300 Dolców zarabia garstka ludzi to raz a dwa w przerwach meczu strzelają w tył głowy przestępcom, to chyba słabe, więc co ty tu klikasz ??
- 8 3
-
2014-01-10 15:33
I jak masz problem to mejlem stolec załatwisz. A do okienka bedziesz stał tydzien.
Obsluga i sprzedawcy to front office . niech poszukaja oszczednosci w zarzadach i back office.- 7 2
-
2014-01-10 12:14
To źle że maszyny wykonują za nas coraz więcej pracy?
porównaj bezrobocie i standard życia w krajach rozwiniętych technologiczne z tymi zacofanymi.
- 6 3
-
2014-01-10 21:15
Energa-patologia
Jak ktos pisze,ze byl dobrze obsuzony w punkcie we wrzeszczu to ja tylko powiem,ze tez mnie dobrze obsluzyli w tym punkcie.Problem w tym,ze czekalem na ta obsluge 3 cholerne godziny.Brak szacunku dla klienta i jego czasu.Moj problem na ebok rozwiazywali ponad pol roku i przez telefon nic nie zalatwisz bo przelaczja jeden do drugiego,aby tylko nie pomoc.PATOLOGIA.
- 11 0
-
2014-01-10 21:13
NA ULICE!!!!
ludzie wyjdzmy ostro na ulice pokazmy jak zrobili to w grecji.nie dajmy się bo juz niedługo nie bedzie miejsc na ulicy tyle bedzie bezdomnych
- 7 5
-
2014-01-10 21:03
anka
i teraz się zaczną kolejki!!!!!!!!:((((((((((jakiś śmiech na sali normalnie
- 3 0
-
2014-01-10 21:02
bez doświadczenia
człowieku, to teraz się nie dodzwonisz, moja znajoma pracuje na umowę śmieciową, bo firma wygrała przetarg,(byli najtansi) mówi, że oni mają tylko przyjmować reklamacje , bo nie zna się co i jak działa...
- 7 1
-
2014-01-10 16:09
Dobra decyzja. Won z Obsługa i Sprzedaż! (2)
Bardzo dobrze, niech likwidują. Przynajmniej w związku z reorganizacją i przejęciem obowiązków przez inną spółkę - są szanse na poprawę jakości obsługi. W końcu dobry ruch!
- 1 16
-
2014-01-10 20:58
ale debil z ciebie, usiądą ludzei niekompetentni, którzy nie wiedzą co i jak...ludzie z łapanki a nie wykwalifikowani już w temacie ludzie...
- 4 0
-
2014-01-10 18:24
no to
PO straci 360 wyborców :) może teraz zagłosują na Polską Partię Pracy ? broniącą ludzi pracy a nie biznes
- 5 4
-
2014-01-10 17:53
ach (1)
Teraz to wg nie dodzwonimy się do BOK,nie będzie komu słuchawki podnieść,juz teraz czas oczekiwania jest ok 15min.
- 6 2
-
2014-01-10 20:57
bo za mało jest osób do odbierania telefonów, więc teraz to już chyba w ogóle się nie dodzwonię :!skandal
- 2 1
-
2014-01-10 20:56
nie można się dodzwonić, bo nie ma właśnie ludzi do odbiory telefonów, a awarii jest mnóstwo!!!
- 4 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.