• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

AGD i zabawki od Energi, a niedługo TV i usługi medyczne

Robert Kiewlicz
15 stycznia 2020 (artykuł sprzed 4 lat) 
Energa chce rozwijać działalność handlową w internecie. Energa chce rozwijać działalność handlową w internecie.

Energa chce rozwijać działalność w branży e-commerce. W tym celu ma powstać nowy sklep internetowy koncernu. Energa już od 2013 roku oferuje swoim klientom nie tylko dostęp do energii elektrycznej, ale także produkty dla domu wykorzystujące energię elektryczną: sprzęt AGD, elektronikę, oświetlenie, narzędzia, ale też zabawki czy odzież. Działania te wpisują się w strategię Grupy Energa, która chce rozszerzać portfel oferowanych produktów o kolejne kategorie: usługi medyczne, ubezpieczenia, auto assistance czy telewizję.


Czy Energa powinna poszerzać zakres działalności biznesowej?


Sklep internetowy Energi uruchomiony został już w 2013 roku i był pierwszym projektem e-commerce w branży energetycznej w Polsce. Teraz koncern chce zastąpić istniejącą już platformę nowocześniejszym rozwiązaniem. W I kwartale 2020 roku Energa ma dokonać wyboru wykonawcy nowego sklepu internetowego.

Internetowy sklep Energi



- Sklep odwiedza miesięcznie kilkadziesiąt tysięcy użytkowników. Oferta eSklepu Energi jest ściśle związana z obszarem działalności Grupy, czyli znajdują się tam przede wszystkim produkty dla domu, które wykorzystują prąd: sprzęt AGD, oświetlenie, sprzęt elektroniczny przydatny w podróży i wypoczynku - tłumaczy Krzysztof Kopeć, dyrektor biura prasowego Energa SA. - eSklep Energi dysponuje kompleksowym zapleczem logistycznym i obsługi klienta. Użytkownicy mogą korzystać z serwisu poprzez urządzenia mobilne, jak tablet czy smartfon, a przy tym wybrać wygodną formę płatności - przelew internetowy, karty płatnicze, płatności za pobraniem - a także bardzo szybkie dostawy przez kuriera lub do paczkomatów. Sklep Energi to także wiedza. Użytkownicy znajdą tam przydatne informacje na temat efektywnego korzystania ze sprzętu elektrycznego. Poradniki i informatory podpowiadają, jak lepiej, oszczędniej i bezpieczniej korzystać z zakupionego sprzętu.

Energa sprzeda ubezpieczenia, kredyt i TV



Za rozwojem sklepu internetowego Energi stoi bezpośrednio spółka Energa Obrót. To właśnie ta spółka została liderem jednego z programów "Strategii Grupy Energa na lata 2016-2025" - "Wdrożenie nowego modelu biznesowego zorientowanego na klientów i rozwój nowych obszarów działalności". Skupia się on w szczególności na opracowaniu i sprzedaży nowej oferty produktowej, kierowanej w większości do klienta indywidualnego.

Rozwijana ma być sieć sprzedaży, tworzone są nowe kanały sprzedażowe i optymalizowane dotychczasowe. Rozszerzany portfel produktów o kolejne kategorie: usługi medyczne, strefa oszczędzania, ubezpieczenia, auto assistance i telewizja. Spółka chce budować wśród klientów świadomość, że jest nie tylko sprzedawcą energii elektrycznej, ale również innych usług.

Miejsca

  • Energa Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Zobacz także

Opinie (68) 2 zablokowane

  • Byłem w Energi po decyzję odbioru przyłącza. Pani

    obsługująca mówi, że gotowe ale brakuje podpisu kierownika. Kiedy będzie nie wie bo wyszedł. Mówię niech dzwoni do trutnia na komórkę. Ona na to że nie może bo ją z pracy wywalą. Takie są standardy w państwowym monopolu... i takie zawsze będą bo nie ma się komu poskarżyć. Zmienić firmy też nie można bo na co?

    • 8 0

  • A czy jest już dyrektor członek zarządu odpowiedzialny w tym molochu za sklep internetowy? Czy będzie to kolega prezesa z Pcimia?

    • 9 0

  • Człowiek z zasadami

    Mam zasady nie tankuje na lotosie i Orlenie i nie mam prądu z energii i nie oglądam TVP

    • 7 4

  • Dobrozmian wymyśla, czyli energa jak Poczta Polska... (2)

    ...gdzie można kupić zwłaszcza religijne wydawnictwa i kulinarne przepisy sióstr zakonnych, ale na nadanie poleconej przesyłki trzeba czekać kilkanaście minut - albo lepiej... System informatyczny Energii to dno, bo do faktur za energię w jednym mieszkaniu, nie proszony dopisuje adres innego, w którym nie mieszkam. A e-wniosek o zawarcie umowy to po prostu porażka... Nie wiem kto będzie poszukiwał pralek i lodówek na stronie Energii, ale podejrzewam, że będą tam sprzedawali - zgodnie z logiką obecnej władzy - albo urządzenia najbardziej prądożerne, albo pobłogosławione (przypominam o patronacie Matki Boskiej nad tą firmą!), względnie wyprodukowane przy użyciu polskiego węgla i stali... I jak do tego informatycznego bałaganu dodadzą lodówki, pralki to będzie się działo!!! Pomysłodawcom podpowiadam, że jedynym hitem mogłyby się stać wibratory; ale nie na baterie, tylko sieciowe...

    • 13 1

    • leming gdyby POKO niezostało wywalone na zbity Pysk niebyło by ani poczty ani lotu ani energi (1)

      • 0 3

      • Słowników ortograficznych też to dotyczy?

        • 2 1

  • Dobrozmian wymyśla, czyli Energa jak Poczta Polska... (1)

    W tej chwili placówki Poczty Polskiej przypominają jakiś wiejski sklepik, gdzie książkę lub zabawkę można kupić, ubezpieczyć dom albo założyć sobie konto w banku. A teraz menagery dobrozmianu w Enerdze nieudolnie małpują rozwiązania gdzie indziej wyrastające w sposób naturalny z e-handlu...Już widzę te tłumy klikające na stronach Energii w poszukiwaniu lodówki albo pralki! Na razie to niech się lepiej wezmą za swoją podstawową pracę, bo mają taki bałagan w systemie informatycznym, że nie proszony dopisuje do innej umowy jako adres mojego zamieszkania punkt poboru w którym nigdy jeszcze nie mieszkałem , czy nie potrafi porządnie załatwić wniosku o zawarcie umowy z powodu drobnego braku. Jeśli więc ci, pożal się Boże, informatycy Energii zaczną do tego chaosu dopisywać jeszcze pralki czy inny sprzęt elektroniczny (swoją drogą - a czemu nie też jajka i cukier?) to dopiero będzie się działo!!!

    • 38 1

    • leming jak zawsze nie stracisz okazji pochwalic sie gupotą co ma piernik do wiatraka?

      Poczta Polska to jedyny operator pocztowy który ma własne placówki i przynosi przez to straty dla wygody ludzi!!A to ze jest jak wiejski sklepik te straty co roku są mniejsze !Energa jest monopolistą !!Przynosi zyski ale skoro chce zarabiać na frajerach to niech zarabia tylko chodzi oto ze to nie zmieni cen dla konsumeta.

      • 1 8

  • podpisujac umowe dostalem bon na 200 zł (4)

    i tylko dlategotam trafiłem. Cos co na portalu aukcyjnym kosztuje ok 200 zł, to w sklepie energii ok 300. Większosc cen wyzsza o 50%. Nie wiem kto tam kupuje z własnej woli

    • 55 0

    • ato była oferta domowa czy firmowa ? (3)

      jeśli domowa to daj info niech inni tez skorzystają :) 90% domowników ma umowy bezterminowe i może znimi podpisac umowę 2 letnią.

      • 1 0

      • 15x24=360zł to jednak sie nieoplaca czyli kolejnyt raz oszukuja podwyzke cen rekompensuje panstwo

        już można składać wnioski i dostaje się pełny zwrot podwyżki .To kolejny przykład jak nas energa oszukuje

        • 1 0

      • radzę trzymać się umów bezterminowych

        • 4 0

      • domowa

        Tylko trzeba to podpisac chyba w placówce energii, bo w ich placowkach franchyzowych (np. w leclercu na przymorzu) chyba tego nie daja (inna kwestia ze tam jest drożej - wyższe opłaty handlowe).
        I druga sprawa, że jak masz umowę na czas nieokreślony, to ja bym ja raczej trzymał. Dla każdej nowej umowy wciskają opłate handlowa (ok 15 zł miesiecznie) która ma niby zabezpieczyć ciebie przez 2 lata przed podwyzka cen. I od tego nie można się już uwolnić.

        • 6 0

  • Energa ? To ta firma która nie potrafi od 2 lat zrobić dostępu do kont dla swoich klientów ? (6)

    Żeby zalogować się tam to trzeba mieć nerwy, cierpliwość, czas. Działa to gorzej niż prace semestralne gimnazjalistów ...

    • 46 2

    • (4)

      od dobrych 10 lat dziala to bez zarzutow...chyba to ty jednak musisz wrocic do gimnazjum

      • 0 19

      • Ha Ha

        Trzeba umieć kłamać ... zbłażniłeś się po całej linii ( energetycznej )

        • 1 1

      • (1)

        od tych 2 lat nie potrafią zsynchronizować 2 systemów. ebok. energa i energa24. Punkty poboru pojawiają się i znikają. Nowy system nie widzi wpłat faktur ze starego i odwrotnie. Jeden odbiorca prądu ma zakładanych kilka rachunków. Rozliczenia rzeczywiste mam od kilku lat i zawsze był problem ze zgłaszaniem danych.

        • 9 0

        • Mam dokładnie ten sam cyrk.
          Banda nieudaczników informatycznych. Mam tylko 4 punktu poboru a jazda bez trzymanki. Niezliczone ilości telefonów, reklamacji i emaili zeby ogarnąć bajzel jaki zrobili z tymi kontami.
          Może faktycznie lepiej majtki sprzedawać niż prąd rozliczać.

          • 7 0

      • Jak może działać od 10 lat coś, co powstało 2 lata temu ?

        Ale tak poważnie odpisz. Może pomyliłeś konto internetowe w Energa z rachunkami które otrzymujesz pocztą?

        • 8 0

    • prace semestralne gimnazjalistów przy tym to wzór niedościgły

      demony prędkości i bezpieczeństwa. A na stronie Energi latający zielony pasek i napis: ładowanie...(klienta w butelkę), a na koniec ERROR i ten cudowny animowany chomik, który wytwarza prąd - moja wnuczka staje przed monitorem jak zahipnotyzowana...

      • 6 0

  • esklep Energi (1)

    Obserwując toto w internecie zastanawiałem się czy:
    /
    a) jest to po to aby jakiś licealista (przypadkowo syn jednego z dyrektorów Energi) otrzymał górę szmalu za "stworzenie" e-sklepu
    /
    b) jest to po to by można było poratować znajomego wykupując całą partię jakiegoś niechodliwego towaru, paGIErów (stąd w esklepie Energi przypadkowy losowy asortyment - co akurat nie poszło znajomemu)
    /
    c) opcja by sprowadzić trochę niezłego towaru, wystawić za kosmiczne ceny po czym - ponieważ "nikt nie kupił" zrobić błyskawiczną wyprzedaż -95% (o terminie akcji wie kto ma wiedzieć) z tym że ta ostatnia opcja to grosze, może taki bonusik dla strudzonych "energetyków"

    • 17 0

    • fanobajtka

      podpisując umowę,dostajesz talon na zakupy,wykorzystujesz talon,jesteś zadowolony,bo dali Ci go niby za darmo,dopiero po pewnym czasie widzisz,że jesteś frajerem,tak to działa,normalny chwyt marketingowy

      • 4 0

  • Ta firma jest panstwowa wiec stanowiska co po znajomosci politycznej!okrada nas na maksa!

    Maja najdroższy prąd w Polsce!! A jednocześnie z kasy naszej finansują takie cos jak bursztynowy nocnik kilkanaście milionów które wliczają nam do rachunków!!
    A to już cała paraodia wtym sklepiku wszystko tam jest drożej niż w sklepach ich wszystkie oferty są najmniej atracyjne i zawyżone.Tylko naiwniacy by się zgłosili.

    • 8 0

  • Po doświadczeniach z portalem Energi do rozliczeń - dziękuje za inne usługi.

    Zamiast zająć się doprowadzeniem do porządku swojego systemu podstawowego pchają się wątpliwe usługi będąc kompletnie niewiarygodni. No chyba że zaoferują leczenie prądem w ramach rehabilitacji.

    • 15 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Adam Roman

Członek zarządów Sopockiego Towarzystwa Ubezpieczeń Ergo Hestia SA i Sopockiego Towarzystwa...

Najczęściej czytane