- 1 Unieważniono przetarg na zbożowy w Gdyni (42 opinie)
- 2 Czy jesteśmy gotowi na jawność płac? (177 opinii)
- 3 Złoty polski ma już 100 lat (143 opinie)
- 4 Alan Aleksandrowicz wiceprezesem Portu Gdańsk (104 opinie)
- 5 Rozlicz PIT do 30 kwietnia (3 opinie)
- 6 Każdy będzie na etacie? A zaczęło się od kurierów (125 opinii)
Energa zapowiada koniec problemów z fakturami
Zakończenie problemów z fakturami za prąd, na które klienci czekali nawet od 2014 roku zapowiedzieli w poniedziałek w Gdańsku szefowie Grupy Energa.
Powodem tych nieprawidłowości był system informatyczny, na który spółka wydała dziesiątki milionów złotych, a który nie dość, że błędnie fakturował, to na dodatek nie miał modułu windykacji.
- Jeszcze w marcu tego roku około 80 tys. klientów wciąż było długotrwale niefakturowanych. Niektórzy z nich czekali przy tym na rachunki nawet od 2015 roku. Wszystko to było winą decyzji o migrowaniu danych klientów do niestabilnego systemu, przez co doszło do nieprawidłowości i problemów z fakturowaniem. Ten temat mamy już jednak za sobą - mówi Daniel Obajtek, prezes zarządu Grupy Energa.
Czytaj też: Tysiące klientów z wysokimi rachunkami za prąd
Na zaległe faktury czeka jeszcze około 2 tysięcy odbiorców prądu. Rachunki mają otrzymać w sierpniu. Pisma informacyjne do klientów zostały już wysłane. Jak zapewniają przedstawiciele spółki, płatności można będzie rozłożyć na raty.
Prezes Energi zapowiedział powołanie rzecznika klienta, który w razie jakichkolwiek problemów ma prowadzić sprawę od początku do końca. Jeszcze w tym roku ma się też pojawić specjalny program dla seniorów.
- Wyszliśmy na prostą i pozbyliśmy się wszystkich zaległości. Zwracamy się bliżej klienta. Do końca roku wprowadzimy dwa produkty: specjalny program dla seniorów oferujący ułatwiony kontakt z opieką medyczną oraz program edukacyjny, dzięki któremu nasi klienci będą mogli dowiedzieć się nie tylko, jak kupować energię elektryczną, ale też jak wystrzegać się nieuczciwych firm - zapowiada Jarosław Dybowski, prezes zarządu Energa Obrót.
Miejsca
Opinie (256) ponad 10 zablokowanych
-
2017-08-01 14:25
jpdl
3 lata mają zmianę systemu informatycznego. Tą niekompetentna bandę idiotów UOKiK juz dawno powinien zmieść z powierzchni ziemi i zaorać
- 9 0
-
2017-08-01 13:31
W ramach rekompensaty i z dobrej woli.
No to prezes pewnie spłaci część zaległych faktur klientów ze swojej 500 tys .pensji.
- 6 0
-
2017-08-01 13:16
skandal
złodziejstwo i bałagan i brak kompetentnych pracowników
- 7 0
-
2017-08-01 12:56
Z dala od nich.
Trzeba zmienic operatora chociażby na pgnig. Energa jedna z droższych
- 6 0
-
2017-08-01 12:48
dobra zmiana POtrzebowała 2 lata,aby przestać okradać spoleczenstwo--wymyślą inny numer
- 5 1
-
2017-08-01 12:38
Energa
Z daleka od tej firmy pracownicy infolini nie doszkoleni system do bani informacje docierają z tygodniowym opóźnieniem ,i nie ma go kogo się zwrócić z problemem
- 5 0
-
2017-08-01 07:39
przychodzi Rywin do Michnika i... jest afera z grupą trzymającą władzę (1)
przychodzi Energa do PISu i.... ustawa jest zmieniana w 14 dni
- 11 1
-
2017-08-01 12:34
kto wie ten rozumie
- 0 0
-
2017-08-01 12:07
A ja ostatni rachunek dostałam w październiku 2015 roku i teraz w sierpniu zejdę na zawał mimo że wpłaciłam co miesiąc pieniazki
- 2 0
-
2017-08-01 06:15
(3)
Firma burdel
- 125 2
-
2017-08-01 11:12
co sie dziwic jak biora mniernych ale wiernych raz z po raz z pis
- 1 2
-
2017-08-01 11:10
jak wszystko za co zabiera się pis
- 4 2
-
2017-08-01 10:58
"firma burdel"
proszę sie tak nie wyrażać o firmie która oddała sie opatrzności bożej
- 4 1
-
2017-08-01 11:03
Zlodzieje
Kto zapłaci za milionowy program??? Ja i inny odbiorcy
- 8 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.