• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Energa zbada emocje klientów

erka
2 maja 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Systemy testowane przez Energę mają pozwolić na rejestrowanie i analizowanie emocji i dostarczanie danych, m.in. o reakcjach na określone bodźce. Systemy testowane przez Energę mają pozwolić na rejestrowanie i analizowanie emocji i dostarczanie danych, m.in. o reakcjach na określone bodźce.

Energa przygotowuje się do testów technologii, która umożliwia rozpoznawanie i analizę emocji podczas rozmów prowadzonych przez pracowników spółki z klientami. Rozwiązanie firmy Quantum Lab ma pomóc w poprawie jakości obsługi klientów Energi.



Od 2 maja w salonie Energi Obrotu w Gdyni, a później w telefonicznej infolinii spółki, prowadzony będzie pilotaż dwóch systemów gdańskiej firmy Quantum Lab: Quantum Welcome i Quantum Feedback.

Systemy mają pozwolić na rejestrowanie i analizowanie emocji i dostarczanie danych, m.in. o reakcjach na określone bodźce. Można będzie zatem poznać, jakie są emocjonalne reakcje klientów, m.in. na proponowane produkty lub na sposób prowadzenia rozmowy w sprawie reklamacji. Dane te mają posłużyć Enerdze na doskonalenie procedur w kontaktach z klientami. Wdrażany system ma być także pomocny w weryfikowaniu zaangażowania konsultantów Energi udzielających pomocy. Otrzymają oni bowiem, generowane w czasie rzeczywistym, informacje zwrotne o odbiorze swoich działań i słów, co pozwoli na dostosowanie zachowań do rozmówcy.

W salonie Energi w Gdyni stosowany będzie system Quantum Welcome. Natomiast podczas rozmów telefonicznych z infolinią wykorzystywany będzie system Quantum Feedback, dostosowany ściśle do odczytywania danych tylko z parametrów dźwięku, np. tonu głosu czy tempa rozmowy. Co istotne, systemy Quantum Lab nie będą zapisywały nagrań wideo czy audio, a tylko końcowe dane zebrane na ich podstawie. Przede wszystkim jednak każdy klient będzie pytany o zgodę na udział w badaniu. Testy technologia Quantum Lab mają trwać sześć miesięcy.

- Jako pierwsi w branży, i jedni z nielicznych na polskim rynku, będziemy monitorować poziom satysfakcji klientów z naszych ofert i jakości usług w czasie rzeczywistym - mówi Dariusz Chrzanowski, wiceprezes spółki Energa Obrót. - Widzimy, że konkurowanie coraz bogatszą ofertą sprzedaży energii czy atrakcyjną ceną nie wystarczy. Chcąc zapewnić Grupie wysoką konkurencyjność, rozwijamy zarówno ofertę, jak i kompetencje naszych pracowników, które będą fundamentem przyszłych przychodów.

Quantum Lab powstało w 2013 roku. Od tergo czasu spółka zajmuje się badaniem doświadczeń klientów poprzez analizę ich reakcji emocjonalnych.
erka

Miejsca

Zobacz także

Opinie (102) 7 zablokowanych

  • ubu król

    Złote dziecko PIS Dareczek CH. zamiast zająć sie wystawianiem faktur znalazł innowacyjne rozwiązanie badanie uczuć klientów, to takie proste wszyscy sa w...wieni za : cene energii, brak faktur, niekompetentnego call center, no ale za to zarząd Obrotu regularnie grywa w squosha w godzinach pracy

    • 0 0

  • Badanie poziomu wku.... nia, ciekawe...

    • 1 0

  • rozpoznanie i analiza emocji (5)

    Niech lepiej Pan Prezes Dariusz Chrzanowski, wiceprezes spółki Energa Obrót , przeszkoli swoich pracowników w rzetelną , przejrzystą a przede wszystkim zrozumiałą informację , dla odbiorcy, CO to jest : Energia czynna całodobowa :
    opłata abonamentowa, opłata sieciowa stała,, opłata sieciowa zmienna całodobowa, opłata jakościowa, opłata OZE, opłata przejściowa, akcyza i dalej ???

    • 138 0

    • Ale to pytania do Operatora.

      A nie do sprzedawcy. Poprawne, jak najbardziej, ale adresat pytań nie ten.

      • 0 1

    • pan prezes nic nie wyjaśni (1)

      do tego potrzebny jest cyniczny psychiatra . Tak w ogóle ile trzeba mieć tupetu aby matke boske zrobić opiekunką firmy ,badać emocje klientów i oszukiwać na prądzie gdzie napięcie w porywach ma 220V ,gdzie na fakturze jest pozycja do płacenia za jakość usługi , gdzie faktury i rozliczenia trzeba pilnować samemu OBŁĘD i BEZCZELNOŚĆ

      • 11 0

      • napięcie w porywach 220 V

        Fakt, mój smartfon czasami ładuje się szybko ale o wiele częściej bardzo długo.....
        Coś z tym napięciem jest nie tak.

        • 1 1

    • Ale przecież wiesz jaka jest prawda, i wiesz dlaczego tego jasno nie mówią (1)

      przecież nie będą szkolić pracowników żeby mówili:
      "Tak psze pana, to jest taka opłata po to żeby opłata była, żeby pan nam zapłacił, no... Taka- żeby ją można było podnosić co roku troszeczkę -nie za dużo- żeby na rachunku w oczy się nie rzuciło, ale razy 10mln abonentów- to już piniondz! Wszystko siem psze pana zgadza, wszysko zgodnie z przepisami, no, tak musi być, taka opłata jest i trza płacić. A! I jeszcze wprowadzamy nową opłatę- infolinijną, dzienną i nocną, zmienną i stałą, czy chce się pan dowiedzieć więcej?!"

      • 35 1

      • I opłatę od badania emocji klientów

        Wie Pan, to kosztuje...najnowsza technologia

        • 9 0

  • (3)

    Ile spółek jest w Energii ??? ile to kosztuje ?? Kasa i stanowiska dla kolesi !!!! A odbiorca musi płacić !!!
    Energa zbada emocje ? kto zbada Energę ???

    • 32 0

    • Kiedyś było 30 (1)

      Ale jest inflacja więc pewnie więcej już.

      • 6 0

      • 2 lata temu było ok. 50. Celem jest zminimalizowanie do 14-15.

        • 0 0

    • Jak nastała dojna zmiana to 300 osób przyjęto do energii

      • 1 0

  • bezydury jak mawiał Grzegorz Poszepszyński

    Zainwestujcie tak aby obniżyć cenę za kWh...

    • 0 0

  • jak mam się czuć (1)

    kiedy dzielę kwotę faktury przez liczbę kWh i wychodzi mi 70 groszy?

    • 2 0

    • i dokladnie tyle zapłać

      • 0 0

  • Na pomoc ! Cywilizacja robi z nami co chce

    Kolejna inwigilacja!! Zarejestrują i wrzucą w archiwum i już na zawsze ty i twoje emocje sa zarejestrowane w systemie..... To jest na tyle niezbędne żeby wprowadzać takie rzeczy?....

    • 0 0

  • Moich emocji niech lepiej nie badają, licznika im nie starczy

    5 godzin czekania na przerejestrowanie licznika w Gdyni. Kiedy przypadła nasza kolej, inni czekający w kolejce dowiedzieli się, że zbliża się zamknięcie salonu i.... stali na darmo. O Maryja Józef! Gdzie jest ostra konkurencja? Czy my musimy płacić za Misiewiczów w Enerdze?Na jakąś pielęgniarkę z klubu Gazety Polskiej z Wejherowa w zarządzie? Wstyd!

    • 4 0

  • (4)

    Zamiast świadczyć usługi na przyzwoitym poziomie w dobrych cenach to będą badać emocje dzwoniących klientów. Dramat. Upadku życzę tej firmie.

    • 217 2

    • to tylko kolejny ciekawy sposob

      na wyprowadzenie kasy z firmy...

      • 9 0

    • Ostatnio jak mnie pani obsługiwała to szukała moich danych chyba w 10 systemach. Pół godziny to trwało. Ciekawe jakie emocje pan prezes odczyta.

      • 21 0

    • Nigdy nie upadnie

      Krewni i znajomi nie dopuszczą. Poza tym zawsze mogą podnieść koszt opłaty przesyłowej.

      • 21 1

    • I to jak najszybszego !

      • 26 1

  • mnie również testowali emocje... (3)

    ... jak przez dwa lata nie dostarczali faktury za energię :) Potem zaczęły przychodzić bieżące, a co do tamtych nadal cisza.
    Za to wciąż nadchodzą FV byłych właścicieli mieszkania, próba zmiany ich adresu to dwie spółki, zero komunikacji między nimi, różne systemy itd. Teraz na nich wysyłają windykacje, no cyrk po prostu.

    Zamiast tworzyć takie bajery skupił bym się na działalności podstawowej spółki...

    • 104 0

    • Zgoda, z tymi fakturami dali ciała, niesamowite.

      • 2 0

    • Siedź cicho!

      Po dwóch latach należności się przedawniają i mogą ci skoczyć!

      • 3 0

    • Ta firma jest bezpanska - zostawiona samopas. Pewnie jest tam jakis prezes, ale przypuszczam, ze z partyjnego nadania i jedyne co go interesuje to jego kieszen. Wg mnie firma do likwidacji. Nie potrafia wystawic faktury, wyslac maila, udzielic informacji w biurze obslugi, itp. Jakosc obslugi ponizej wszelkiej krytyki.

      • 11 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Dorota Sobieniecka- Kańska

Dyrektor Gdańskiego Klubu Biznesu. Wydawca, dziennikarka, wykładowca, doradca public relations....

Najczęściej czytane