- 1 Trzeci raz szukają prezesa Energi. (42 opinie)
- 2 Zmiany w zarządzie Petrobalticu (21 opinii)
- 3 Rozlicz PIT do 30 kwietnia (29 opinii)
- 4 Unieważniono przetarg na zbożowy w Gdyni (42 opinie)
- 5 Złoty polski ma już 100 lat (152 opinie)
- 6 Czy jesteśmy gotowi na jawność płac? (187 opinii)
Ergo Hestia mówi głosem Jerzego Stuhra
Ergo Hestia zaprosiła do współpracy profesora Jerzego Stuhra. Jeden z najwybitniejszych polskich aktorów i reżyserów okazał się mistrzem również w tworzeniu atmosfery podczas kontaktu z infolinią. To właśnie jego głos prowadzi klientów Hestii przez ubezpieczeniowe meandry.
Skąd pomysł na wykorzystanie głosu znanego aktora przy kontaktach z klientami? Jak twierdzą przedstawiciele ubezpieczyciela, niejednokrotnie klienci dzwoniąc na infolinię są zestresowani sytuacją, a dodatkowo mogą czuć się zakłopotani, gdy słyszą nienaturalny głos nawigujący po opcjach wyboru tematu rozmowy.
- Dziś, gdy wiele kanałów komunikacji zostaje zautomatyzowanych i klienci kontaktują się z firmami za pomocą poczty elektronicznej, czatu czy różnych aplikacji, staramy się poprawić komfort rozmowy nierzadko prowadzonej w stresie spowodowanym wypadkiem, utratą czegoś lub kogoś. Ciepły, rozpoznawalny głos powinien pomóc klientom w przedstawieniu problemu, z którym musieli się zmierzyć i przekazać nam jego obsługę. Nie bez znaczenia jest fakt, że Ergo Hestia mogła przy tej okazji wesprzeć działalność Centrum Psychoonkologii przy Stowarzyszeniu Unicorn, któremu patronuje Jerzy Stuhr - informuje Mikołaj Kunica, dyrektor Biura Komunikacji Ergo Hestii.
Grupę Ergo Hestia tworzą dwie spółki ubezpieczeniowe: STU Ergo Hestia SA i STU na Życie Ergo Hestia SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Ubezpieczenia majątkowe oferowane są pod czterema markami: Ergo Hestia, MTU, mtu24.pl oraz You Can Drive. Prezesem Grupy jest Piotr M. Śliwicki.
Miejsca
Opinie (49) 1 zablokowana
-
2016-02-16 13:49
może mają na uwadze dobro klienta, ale z doświadczenia wiem, że (1)
organizacja infolinii jest ciągle żywa i czasem taki komunikat należy nagrać natychmiast, bo awaria, bo coś się zmienia, bo nowe produkty czy usługi,
i co wtedy? będą ganiać pana Jerzego po Polsce? a co jak umrze? to kto będzie nagrywał dodatkowe/nowe nagrania?- 17 4
-
2016-02-16 22:34
niech Cię głowa o to nie boli, myślisz że nie wzięli takich sytuacji pod uwagę?
- 1 3
-
2016-02-16 14:24
gdyby p. Jerzy dowiedział się jak funkcjonują odszkodowania dostałby drugiego zawału. A tego przecież nie chcemy... (1)
- 27 13
-
2016-02-16 22:33
...a może dostał odszkodowanie i wie?
Heh?- 10 0
-
2016-02-16 19:28
Ironia..
--- pasuje jak ulał :)
https://www.youtube.com/watch?v=3nrdq9eHApI- 6 1
-
2016-02-16 18:06
No taa jak człowiek jest 129 w kolejce to mało jaki głos jest w stanie człowieka uspokoić.
- 12 5
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.