• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Ergo Hestia mówi głosem Jerzego Stuhra

erka
16 lutego 2016 (artykuł sprzed 8 lat) 
Efekt pracy Jerzego Stuhra jako... prowadzącego klientów po infolinii można usłyszeć dzwoniąc do Ergo Hestii. Efekt pracy Jerzego Stuhra jako... prowadzącego klientów po infolinii można usłyszeć dzwoniąc do Ergo Hestii.

Ergo Hestia zaprosiła do współpracy profesora Jerzego Stuhra. Jeden z najwybitniejszych polskich aktorów i reżyserów okazał się mistrzem również w tworzeniu atmosfery podczas kontaktu z infolinią. To właśnie jego głos prowadzi klientów Hestii przez ubezpieczeniowe meandry.


Co najbardziej denerwuje cię podczas kontaktu z infolinią?


Skąd pomysł na wykorzystanie głosu znanego aktora przy kontaktach z klientami? Jak twierdzą przedstawiciele ubezpieczyciela, niejednokrotnie klienci dzwoniąc na infolinię są zestresowani sytuacją, a dodatkowo mogą czuć się zakłopotani, gdy słyszą nienaturalny głos nawigujący po opcjach wyboru tematu rozmowy.

- Dziś, gdy wiele kanałów komunikacji zostaje zautomatyzowanych i klienci kontaktują się z firmami za pomocą poczty elektronicznej, czatu czy różnych aplikacji, staramy się poprawić komfort rozmowy nierzadko prowadzonej w stresie spowodowanym wypadkiem, utratą czegoś lub kogoś. Ciepły, rozpoznawalny głos powinien pomóc klientom w przedstawieniu problemu, z którym musieli się zmierzyć i przekazać nam jego obsługę. Nie bez znaczenia jest fakt, że Ergo Hestia mogła przy tej okazji wesprzeć działalność Centrum Psychoonkologii przy Stowarzyszeniu Unicorn, któremu patronuje Jerzy Stuhr - informuje Mikołaj Kunica, dyrektor Biura Komunikacji Ergo Hestii.
Grupę Ergo Hestia tworzą dwie spółki ubezpieczeniowe: STU Ergo Hestia SA i STU na Życie Ergo Hestia SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Ubezpieczenia majątkowe oferowane są pod czterema markami: Ergo Hestia, MTU, mtu24.pl oraz You Can Drive. Prezesem Grupy jest Piotr M. Śliwicki.
erka

Miejsca

Zobacz także

Opinie (49) 1 zablokowana

  • może mają na uwadze dobro klienta, ale z doświadczenia wiem, że (1)

    organizacja infolinii jest ciągle żywa i czasem taki komunikat należy nagrać natychmiast, bo awaria, bo coś się zmienia, bo nowe produkty czy usługi,
    i co wtedy? będą ganiać pana Jerzego po Polsce? a co jak umrze? to kto będzie nagrywał dodatkowe/nowe nagrania?

    • 17 4

    • niech Cię głowa o to nie boli, myślisz że nie wzięli takich sytuacji pod uwagę?

      • 1 3

  • gdyby p. Jerzy dowiedział się jak funkcjonują odszkodowania dostałby drugiego zawału. A tego przecież nie chcemy... (1)

    • 27 13

    • ...a może dostał odszkodowanie i wie?
      Heh?

      • 10 0

  • Ironia..

    --- pasuje jak ulał :)

    https://www.youtube.com/watch?v=3nrdq9eHApI

    • 6 1

  • No taa jak człowiek jest 129 w kolejce to mało jaki głos jest w stanie człowieka uspokoić.

    • 12 5

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Tomasz Basiński

W latach 1987 – 1990 kształcił się w sopockim Policealnym Studium Zawodowym w specjalności...

Najczęściej czytane