- 1 "Uśmiechnięty" kolos w Porcie Gdynia (55 opinii)
- 2 Historia o "Gdyńkongu" uderza w Port Zewnętrzny (116 opinii)
- 3 Blisko 28 mln zł za 4 kluby fitness (59 opinii)
- 4 Zużywamy coraz więcej energii (93 opinie)
- 5 Gra Manor Lords światowym hitem (46 opinii)
- 6 Czy jesteśmy gotowi na jawność płac? (190 opinii)
Esotiq & Henderson inwestuje w Evę Minge
Większa liczba salonów i przejście na rynek główny warszawskiej giełdy to główne cele odzieżowej spółki Esotiq & Henderson na 2015 rok. Spółka ma też zamiar podwoić liczbę punktów Eva Minge Milano oraz Eva Minge. Od 2012 roku Esotiq jest większościowym udziałowcem spółki Eva Minge Design.
Plany przeniesienia akcji spółki z NewConnect na rynek główny Giełdy Papierów Wartościowych wiążą się z rozwojem spółki i budową grupy - nie tylko odzieżowej. Esotiq & Henderson zajmuje się projektowaniem, produkcją i sprzedażą produktów bieliźnianych i odzieżowych oraz kosmetycznych. Przy tworzeniu nowych produktów współpracuje z projektantką Ewą Minge i modelką Joanną Krupą. Spółka czeka obecnie na zatwierdzenie prospektu emisyjnego.
- Naszym celem jest stworzenie domu modowego. Współpraca z Ewą Minge daje spółce doświadczenie, które trudno byłoby zdobyć na rynku. Na swój brand Ewa Minge pracowała 20 lat. Jej doświadczenie i znajomość zachodniego rynku i tamtejszych gustów to dla nas ogromny atut - mówi Adam Skrzypek, prezes Esotiq & Henderson. - Na koniec 2014 r. spółka posiadała 210 salonów Esotiq, a powierzchnia handlowa zwiększyła się o 11 proc. W 2015 roku liczba salonów Esotiq ma wzrosnąć do 250. Jeszcze szybciej ma rosnąć liczba punktów sprzedających produkty pod marką Eva Minge Milano oraz Eva Minge. Start-upem już nie jesteśmy, rozwijamy się bardzo dynamicznie. Pracujemy nad stworzeniem nowych marek. Znaleźliśmy się w czołówce spółek notowanych na NewConnect. Mierzymy znacznie wyżej, więc kolejnym krokiem jest przeniesienie na GPW. Najwyższy czas też zadbać o płynność naszych akcji.
W październiku 2014 roku Esotiq & Henderson zakupił 100 proc. udziałów niemieckiej spółki, która działa obecnie pod nazwą Esotiq Germany GMBH. Pierwsze salony Esotiq zostały otwarte w Stuttgarcie. W 2015 roku planowane jest otwarcie kolejnych punktów Esotiq w Niemczech.
Esotiq & Henderson od 2012 roku jest też większościowym udziałowcem spółki Eva Minge Design. - Ten alians był między innymi po to, by zaspokoić mój apetyt na rozwój i stworzenie sub-brandu, który będzie miał mniej elitarny charakter, będzie bardziej dostępny ekonomicznie, ale nadal zbudowany na standardach ze światowych wybiegów - mówi Ewa Minge.
Eva Minge Design to obecnie 70 punktów multibrandowych we Włoszech i 25 na świecie sprzedających produkty pod marką Eva Minge Milano oraz Eva Minge. Główny showroom i siedziba marki znajduje się w Mediolanie, w pierwszym showroomie Armaniego. Punkty te prowadzą także sprzedaż produktów największych producentów świata mody. W 2015 roku planowany jest wzrost punktów sprzedaży do 140 na terenie Włoch i 50 na świecie. Wszystkie kolekcje własne firmy projektowane są osobiście przez Ewę Minge. Eva Minge jako brand to nie tylko odzież. To także produkty licencyjne, oparte o sprzedaż licencji firmom zewnętrznym. Chodzi m.in. o torebki, paski, portfele, okulary i inne akcesoria.
- Plany rozwoju na 2015 rok nie są na wyrost. Już teraz, po ocenie prekolekcji przez naszych najlepszych klientów, mogę śmiało stwierdzić, że progi te przekroczymy. W biznesie jednak trzeba być realistą, i stawiać sobie cele rzeczywiste do osiągnięcia. Nadwyżka będzie premią. Moja już w tym głowa, by produkt budził zainteresowanie i tę premię wypracował - twierdzi Ewa Minge. - Pracujemy nad nowymi brandami. Nie będziemy kopiować, ale korzystać z międzynarodowego sukcesu marki-matki. To będzie taki luksus Evy Minge w casualowym wydaniu.
Miejsca
Opinie (46) 3 zablokowane
-
2015-01-22 13:19
Eva minge show
Kuriozalna estetyka,symfonia osiągnięć chirurgicznych u gwiazdy,pomysły projektów oparte na kopiuj/wklej a biznesowe na kreatywnej księgowości.Styl:siding i PCV.Żadnego z elementów patykiem bym nie dotknęła.
- 4 1
-
2015-01-22 13:43
Stare i dobre to jest wino. (1)
Jej już nic nie pomoże - niech się leczy na żylaki.Kiedyś jak miałem starego Poloneza to doszedłem do wniosku że już nie ma po co w starocie inwestować - po prostu zmieniłem na młodsze auto.
- 1 2
-
2015-01-23 08:30
dlatego żona zmieniła Ciebie
- 4 0
-
2015-01-22 14:32
a dlaczego (1)
Niesiołowski nie może być konsultantem ds mody męskiej lub Kutz......
- 0 0
-
2015-01-23 07:41
Jarosław będzie buty i pastę do butów reklamował.
- 0 1
-
2015-01-22 15:52
Stara Fota
Umieściliście starą fote na której miała pół kilo szpachli obecnie juz wyglada jak nadmuchane straszydło pochłaniajace hektolitry botoxu , już sama sie zasłania nowa fryzurą ale I tak jedynie jako kukła na Hallowennowa
- 1 0
-
2015-01-23 10:56
wygląda jak Joker z batmana :D
- 0 0
-
2015-01-23 12:36
Ja kupuję po prostu to, co MNIE się podoba i w czym JA czuję się dobrze.
Niestety, takiej opcji nie ma w ankiecie, więc zastanawiam się kto ją tworzył lub dla kogo.
- 3 0
-
2015-01-23 13:53
bieda inwestuje w biede
- 1 0
-
2015-01-23 13:58
taki klimacik
jesteśmy profesjonalnom firmom i cały czas riserczujemy rynek - dlatego dewelopujemy poprzez kołczowanie ze znanom projektantkom-dizajnerkom...
- 5 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.