- 1 Wojskowa flota aut wyprzedała się na pniu (53 opinie)
- 2 Mieszkańcy ruszyli z pomocą małej lodziarni (213 opinii)
- 3 Byliśmy na placu budowy elektrowni jądrowej (251 opinii)
- 4 Ceny maksymalne na prąd niezgodne z prawem UE (229 opinii)
- 5 Oszukana na "akcje Orlenu" straciła 140 tys. zł (201 opinii)
- 6 Vectra i Multimedia Polska - kontrola UOKiK (26 opinii)
Casting na gdańskich Tiktokerów rozstrzygnięty. Nagroda w wysokości 2 tys. zł oraz warsztaty z Piotrem Byliną - tiktokowym Edziem - powędrowała do trojga laureatów: Natalii Broszkiewicz, Karoliny Synowiec oraz Mateusza Kiedrowskiego.
Konkursy w Trojmiasto.pl - do wygrania m.in. bilety na koncerty
Do castingu zgłosiło się 40 osób, z których 25 zostało zaproszonych do kolejnego etapu.
Wielka trójka
Twórcy mieli do zrealizowania jedno z trzech zadań konkursowych. Następnie jury w składzie: Piotr Bylina, przedstawiciele Urzędu Miejskiego w Gdańsku i partnera konkursu - agencji Personal PR - wyłoniło trzech zwycięzców.
Laureatami zostali Natalia Broszkiewicz - Tiktok: @mamokochamcie, Karolina Synowiec - Tiktok:@44stt oraz Mateusz Kiedrowski - Instagram: cienqistandup. Zwycięska trójka otrzymała nagrodę pieniężną w wysokości 2 tys. zł, możliwość współpracy z Piotrem Byliną i przygotowania materiałów wideo na kanały Gdańska pod jego opieką.
- Przy ocenie prac konkursowych kierowaliśmy się różnymi kryteriami - mówi Piotr Bylina. - Braliśmy pod uwagę m.in. kreatywność, elastyczność czy dystans do siebie. Gdybym mógł, nagrodziłbym wszystkich, którzy zgłosili się do naszego castingu, ale zwycięzców mogło być tylko trzech. Będziemy się teraz skupiać na warsztatach. Zależy mi, żeby filmy, które powstaną, były kreatywne, ambitne, ładne, i żebyśmy mogli poczuć w nich gdańskie klimaty.
Warsztaty z Piotrem Byliną będą składały się z części teoretycznej i praktycznej. Miejsce tej drugiej zależy od wizji laureata, do którego dyspozycji będzie praktycznie całe miasto.
Kontrowersje wokół castingu na gdańskiego TikTokera
Gdańsk na Tiktoku
Miasto Gdańsk ma swoje oficjalne konta m.in. na Facebooku, gdzie liczba obserwujących miejski profil wynosi ponad 269 tys., na Instagramie - 130 tys. i na Twitterze - ponad 26 tys.
- Gdańska platforma tiktokowa też rośnie w siłę - czytamy w komunikacie gdańskiego magistratu. - Jest tam już prawie 190 tys. polubień i niemal 18 tys. obserwujących, a najpopularniejsze filmy opublikowane na tym kanale dotarły do ponad pół miliona użytkowników.
Opinie (78) ponad 10 zablokowanych
-
2022-09-23 19:49
Pogrzebmy w aktach ...
... pokoleniowo. I wszystko jasne
- 13 0
-
2022-09-23 19:44
Do pracy nie się wezmą
A nie kombinują jak łatwo szybko i przyjemnie dorobić się
- 19 0
-
2022-09-23 19:39
Nic nie piszę bo mnie ciągle usuwają
- 13 0
-
2022-09-23 19:18
Promowanie miasta kolesiem o nicku "cienqistandup" jest idealnym podsumowaniem obecnego stanu tego miast i ekipy nim rządzącej.
- 34 0
-
2022-09-23 19:14
Koszt tego Edzia to 116 tysi a nagroda 2 tysiące?....
- 19 0
-
2022-09-23 19:09
Matko Boska...
Do czego to doszło...
- 25 1
-
2022-09-23 18:38
(2)
Doprawdy, czyz nie ma wazniejszych spraw, zadan, problemow w naszym miescie. To fejsbuczek, wlasne, drogie pismo i wywiady nie wystarczaja prezydentce dla autoreklamy. Zenada, szkoda tylko, ze nie za swoje pieniadze.
- 65 2
-
2022-09-23 18:51
Nie zapominaj o serwisie internetowym za kilkadziesiąt milionów. (1)
- 9 0
-
2022-09-23 19:04
I owcach :-)
Czy pani prezydent kupiła już ocieplane baletki na zimę?
- 10 0
-
2022-09-23 19:01
I na takie raki idą nasze pieniądze. Wstyd!
- 33 0
-
2022-09-23 18:58
Oszczednosci w kryzysie
Za chwilę Dulkiewicz wyłączy lampy na ulicach w ramach oszczędności ale na propagandę muszą pieniądze być.
- 39 0
-
2022-09-23 18:34
Błazenada.
Jeśli Twoje dziecko ma Tiktoka, zabierz mu telefon, albo załatwi coś co nie ma Internetu.
- 41 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.