Czy wiesz, co zrobić, by zacząć się reklamować w Google? Na co zwracać uwagę w danych? Jak sprawdzić, czy budżet nie przecieka Ci między palcami? A może - co można zrobić lepiej?
Podobne wydarzenia
6 maja - 2 czerwca 2024
Gdańsk,
Plenum
bilety 20 zł
sobota - niedziela
Gdańsk,
AMBEREXPO
Wstęp wolny
kiedy: 18.06.2019 (wtorek), 13.00-15.00
gdzie: PPNT Gdynia, budynek III, coworking
Możesz się tego dowiedzieć na indywidualnych konsultacjach z specjalistą Google Ads - Maciejem Ciesielskim. Jeśli masz już konto - Maciej zrobi szybki audyt. Pokaże Ci na co zwrócić uwagę oraz sprawdzi, czy nie popełniasz błędów, które słono Cię kosztują. Jeśli nie masz konta - możesz z nim omówić możliwości, jakie dają Google Ads dla Twojej branży i dowiedzieć się orientacyjnie, jakiego budżetu potrzebujesz, by zacząć działać.
Dlaczego warto?
Maciej Ciesielski jest certyfikowanym specjalistą Google Ads i przeprowadził już kampanie reklamowe za ponad 1 milion złotych. Doskonale wie, jak je skonfigurować, by przyniosły jak najlepszy efekt i nie stracić na nich pieniędzy. Pozycjoner, miłośnik Google Analytics, głęboko zaprzyjaźniony z Google Search Consol. Po 7 latach pracy w trójmiejskich agencjach marketingu internetowego tworzy, żeby było oryginalnie, własną.
Dla kogo?
Dla freelancerów, mikro- i małych przedsiębiorców, którzy często sami zajmują się promocją swojej marki oraz osób zainteresowanych marketingowymi działaniami online.
gdzie: PPNT Gdynia, budynek III, coworking
Możesz się tego dowiedzieć na indywidualnych konsultacjach z specjalistą Google Ads - Maciejem Ciesielskim. Jeśli masz już konto - Maciej zrobi szybki audyt. Pokaże Ci na co zwrócić uwagę oraz sprawdzi, czy nie popełniasz błędów, które słono Cię kosztują. Jeśli nie masz konta - możesz z nim omówić możliwości, jakie dają Google Ads dla Twojej branży i dowiedzieć się orientacyjnie, jakiego budżetu potrzebujesz, by zacząć działać.
Dlaczego warto?
Maciej Ciesielski jest certyfikowanym specjalistą Google Ads i przeprowadził już kampanie reklamowe za ponad 1 milion złotych. Doskonale wie, jak je skonfigurować, by przyniosły jak najlepszy efekt i nie stracić na nich pieniędzy. Pozycjoner, miłośnik Google Analytics, głęboko zaprzyjaźniony z Google Search Consol. Po 7 latach pracy w trójmiejskich agencjach marketingu internetowego tworzy, żeby było oryginalnie, własną.
Dla kogo?
Dla freelancerów, mikro- i małych przedsiębiorców, którzy często sami zajmują się promocją swojej marki oraz osób zainteresowanych marketingowymi działaniami online.