stat

Innowacyjna aplikacja dla hotelarzy

Zobacz, w jaki sposób działa aplikacja ExtraInHotel

Możliwość szybkiego poinformowania gości o atrakcjach i promocjach, jakie czekają na nich zarówno w samym hotelu, jak i w najbliższej okolicy. Tak w największym skrócie można opisać aplikację ExtraInHotel, przeznaczoną dla przedsiębiorców z branży hotelarskiej. To całkowita nowość na rynku, która oprócz podstawowego celu, pozwala hotelarzom na m.in. zwiększenie dochodów z ich dodatkowej oferty, zarabianie na wyświetlaniu ofert partnerów czy zmniejszenie kosztów poniesionych na działania marketingowe.



Już od dawna telefony komórkowe przestały służyć wyłącznie do dzwonienia i wysyłania krótkich wiadomości tekstowych. Pod koniec drugiej dekady XXI wieku, komórki - a właściwie smartfony - pozwalają dzięki dostępowi do Internetu i niezliczonej liczbie aplikacji uzyskać szybko i wygodnie wiedzę na poszukiwany temat. Innymi słowy, to często pierwsze źródło informacji, na którym możemy polegać bez względu na miejsce i porę.

Z różnego rodzaju aplikacji na smartfony z powodzeniem korzysta mnóstwo przedsiębiorców, działających w rozmaitych branżach - od taksówkarzy, poprzez restauratorów na lekarzach kończąc. I nic dziwnego. Przeznaczone dla nich aplikacje pozwalają tanio i przede wszystkim skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów i poinformować ich o aktualnej ofercie i promocjach. Badania rynku wskazują jednoznacznie, że aplikacje stają się o wiele bardziej efektywne niż tradycyjne strony internetowe czy kampanie reklamowe na ulicach miast.

Pobranie i korzystanie z aplikacji ExtraInHotel przez turystów jest całkowicie darmowe.
Pobranie i korzystanie z aplikacji ExtraInHotel przez turystów jest całkowicie darmowe. mat. pras.

Szybkie powiadomienie o bieżącej ofercie



Do grona przedsiębiorców, którzy mają do dyspozycji skuteczne narzędzie komunikowania się z klientami, dołączyli właśnie hotelarze. Wszystko za sprawą aplikacji ExtraInHotel, której twórcy dobrze rozpoznali oczekiwania branży hotelowej. Zasady działania aplikacji są banalnie proste i pozwalają na osiągniecie wymiernych korzyści. Prześledźmy je po kolei.

Hotel rejestruje się w usłudze całkowicie za darmo. W następnej kolejności, recepcjonista zachęca gości do ściągnięcia aplikacji - również bez żadnych kosztów - na swoje telefony. Dzięki temu, dowiadują się oni o wszelkich czasowych promocjach i wydarzeniach, jakie czekają na nich w hotelu, np. rabatach na korzystanie ze SPA lub drinki w barze czy wieczornej imprezie. Warto wspomnieć, że aplikacja ExtraInHotel posiada możliwość wysyłania powiadomień push.

- Wiem, że namawianie gościa na cokolwiek brzmi złowrogo. W tym wypadku hotelarze mają bardzo mocny argument w kieszeni. Rabaty i oferty specjalne zarezerwowane są tylko dla posiadaczy aplikacji. Jeśli gość nie ściągnie jej, nie otrzyma rabatu. Dla przykładu, w którymś momencie hotel wysyła gościowi ofertę o treści: "Happy Hours w barze hotelowym w godz. 15-18 - drugi drink gratis" albo jakąkolwiek inną ofertę spa, restauracji czy innych atrakcji hotelowych. Tym samym hotel zaprasza gości do wydawania pieniędzy na miejscu i robi sobie upsell - wyjaśnia prezes Hanna Burno z firmy Extrainhotel.
Dzięki możliwości wysyłania powiadomień push, hotelarze mają możliwość błyskawicznego poinformowania gości o wszelkich promocjach czy wydarzeniach w ich obiektach.
Dzięki możliwości wysyłania powiadomień push, hotelarze mają możliwość błyskawicznego poinformowania gości o wszelkich promocjach czy wydarzeniach w ich obiektach. mat. pras.

Zmniejszenie kosztów przeznaczonych na marketing



Jak wynika z powyższego, innowacyjna aplikacja pozwala hotelarzom nie tylko na zwiększenie zysków ze sprzedaży oferty dodatkowej, ale również błyskawiczne poinformowanie klientów o wszelkich promocjach. To o wiele bardziej skuteczne i tańsze rozwiązanie niż tradycyjna forma reklamy, np. za pomocą materiałów drukowanych. Jego logiczną konsekwencją jest również zmniejszenie kosztów, jakie hotelarze musieli dotychczas przeznaczać na marketing.

- Jeśli nasz klient obawia się, że ani on, ani jego pracownicy nie będą mieli czasu przygotować ofert, można dodatkowo zlecić przygotowanie pakietu kilkunastu ofert ludziom z ExtraInHotel - kontynuuje Hanna Burno.
Należy podkreślić, że z aplikacji mogą bezpośrednio korzystać również właściciele wspomnianych obiektów w okolicach hoteli. Właściciele np. wypożyczalni jachtów czy organizatorzy rejsów po Bałtyku mają możliwość bezpłatnej rejestracji i stworzenia prezentacji w trzech językach (polskim, angielskim i niemieckim), wzbogaconej o zdjęcia. Dzięki temu mogą szybko nawiązać współpracę z hotelarzami, gdyż informacja o dodaniu prezentacji jest do nich automatycznie rozsyłana.

Aplikacja ExtraInHotel jest dostępna w trzech językach: polskim, angielskim i niemieckim.
Aplikacja ExtraInHotel jest dostępna w trzech językach: polskim, angielskim i niemieckim. mat. pras.

Zyski ze współpracy z właścicielami okolicznych atrakcji



To nie wszystko. Aplikacja ExtraInHotel pozwala hotelarzom również na zarobienie dodatkowych pieniędzy dzięki współpracy z właścicielami okolicznych atrakcji, np. parków rozrywki, kin, lokali gastronomicznych czy galerii handlowych. Co więcej, tego rodzaju współpraca przekłada się na ułatwienie gościom pobytu w hotelu i odciąża recepcję. Jak to możliwe? Otóż zapełniona reklamami położonych w pobliżu obiektów zakładka hotelu pełni jednocześnie funkcję przewodnika turystycznego.

- W aplikacji gościom mogą wyświetlić się również oferty pobliskich atrakcji, na które hotel wyrazi zgodę, na przykład znajdujący się nieopodal tor gokartowy. Za wyświetlenie oferty atrakcji gościom płaci oczywiście właściciel atrakcji, ale tylko połowa ich należności trafia do ExtraInHotel, a druga połowa do hotelu. Zarobione w ten sposób środki można spieniężyć lub zachować na swoim koncie, aby z nich korzystać wyświetlając swoje oferty. Dzięki rozszerzeniu swojej oferty, hotel wyręcza gości w szukaniu atrakcji w okolicy, a recepcjonistów w odpowiadaniu na pytania gości - zachęca Hanna Burno.

Darmowy okres testowy



Korzystanie z aplikacji ExtraInHotel przez gości hotelu jest całkowicie darmowe. Natomiast koszty, jakie musi ponieść hotelarz są uzależnione wyłącznie od znajdującej się w budynku liczby pokoi oraz okresu, przez jaki prezentacja czy oferta ma być aktywna w aplikacji. Dla przykładu, stawka dobowa za jednorazową prezentację oferty hotelu wynosi jedynie 0,041 zł netto za każdy pokój hotelowy. Jednak zanim zdecydujesz się na stałe korzystanie z aplikacji ExtraInHotel, możesz najpierw przetestować ją przez okres 30 dni bez ponoszenia żadnych opłat.

Więcej informacji o aplikacji, w tym także możliwość zarejestrowania się, znajdziecie pod tym linkiem.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Opinie (7)

Dodaj opinię

Dodaj opinię

Odpowiedz

STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii

zamknij

Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Moim zdaniem

Ludzie biznesu

Małgorzata Jaros - Kaczmarek

Absolwentka Wydziału Finansów i Rachunkowości w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku. Studiowała...