Nagroda główna dla #JYSKvlog w konkursie Siła Przyciągania przypadła firmie Jysk Polska. Konkurs ma na celu wyłonienie najciekawszych i najskuteczniejszych kampanii, inicjatyw i akcji, które powodują, że firma nie tylko przyciąga, ale i zatrzymuje najbardziej utalentowanych pracowników.
Jury doceniło #JYSKvlog za świeży, nieograny jeszcze, zwłaszcza przez duże firmy, pomysł na vlog. Wręczająca nagrodę
Inga Pyd, dyrektor HR i administracji w LotteE Wedel, podkreśliła, że jury ujęło zaangażowanie do nagrań własnych pracowników, w tym dyrektora generalnego. Vlog Jysk jest projektem, w którym sami pracownicy Jysk Polska w kolejnych odcinkach opowiadają i pokazują, jak wygląda na co dzień
praca w tej firmie.
Bohaterem jednego z odcinków był już dyrektor generalny Jysk Polska
Piotr Padalak, od którego widzowie mogli dowiedzieć się, jak prawidłowo wymawiać nazwę sieci, gdzie była pierwsza siedziba w Polsce i jak przez lata zmieniały się sklepy. Wszystkie odcinki vloga są dostępne
na kanale YouTube Jysk. Nagradzamy organizacje, które widzą potencjał w budowaniu swojego wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, przykładają dużą wagę do właściwego wdrożenia nowo zatrudnionych osób oraz dbają o ich zaangażowanie i rozwój. Chcemy, by zwycięskie projekty stawały się inspiracją dla całego polskiego rynku.