- 1 Unieważniono przetarg na terminal zbożowy w Porcie Gdynia (18 opinii)
- 2 Alan Aleksandrowicz wiceprezesem Portu Gdańsk (58 opinii)
- 3 Każdy będzie na etacie? A zaczęło się od kurierów (110 opinii)
- 4 Energa z zyskiem za 2023 r. (67 opinii)
- 5 Jest umowa na czarter FSRU (17 opinii)
- 6 Czy w najbliższą niedzielę sklepy będą czynne? (43 opinie)
Kendall Jenner, siostra Kim Kardashian, twarzą Reserved
Kendall Jenner, obecnie jedna z najsłynniejszych i najlepiej zarabiających topmodelek, młodsza siostra Kim Kardashian, została nową twarzą Reserved. To kolejna zagraniczna gwiazda, która użyczyła swojego wizerunku wywodzącej się z Trójmiasta marce.
#CiaoKendall: Kendall Jenner i Reserved
Tę postać dobrze znają przede wszystkim miłośnicy mody, show-biznesu oraz śledzący losy klanu Kardashianów, najsłynniejszej i najbardziej medialnej rodziny na świecie (od lat występują w swoim reality-show "Z kamerą u Kardashianów"). Kendall Jenner, przez wielu uważana za najładniejszą z sióstr Kardashian, córka Kris Jenner oraz Bruce'a Jennera (obecnie Caitlyn Jenner), lekkoatlety i mistrza olimpijskiego, od kilku lat znajduje się w czołówce najbardziej rozpoznawalnych i wpływowych modelek. Wielokrotnie trafiała na okładki biblii mody, czyli magazynu "Vogue". Jej profil na Instagramie obserwuje 116 mln użytkowników.
Marka Resereved od kilku dni zapowiadała w kanałach społecznościowych nową gwiazdę, która będzie ją reprezentować w jesienno-zimowym sezonie. Na zdjęciach można było jedynie zobaczyć odwróconą kobietę. Dopiero 1 października ujawniono jej nazwisko, choć w komentarzach internauci wielokrotnie wywoływali właśnie Kendall i sugerowali, że to ona będzie promować polską markę.
Nową kampanię promuje także krótki film nakręcony przez Gordona von Steinera, reżysera związanego z branżą modową. Całość utrzymana jest we włoskim klimacie.
Do tej pory twarzami marki były m.in. Kate Moss , Cindy Crawford , Cara Delevingne czy Sasha Pivovarova. Pojawiły się również takie postaci jak: Brooklyn Beckham, syn Davida i Victorii Beckhamów oraz córka Micka Jaggera, Georgia May Jagger.
Miejsca
Zobacz także
Opinie (84) ponad 20 zablokowanych
-
2019-10-02 07:58
Opinia wyróżniona
Ludzie, nie zazdrosccie (4)
Piękna kobieta i, chyba jako jedyna, normalna i inteligentna w tej rodzinie. Najpierw poczytajcie o jej życiu, a potem komentujcie. Na pewno nie jest łatwo mieć taką matkę, ojca i rodzeństwo. Nie należy kogoś oceniać przez pryzmat swojej rodziny.
- 60 24
-
2019-10-02 09:21
ojca matke i ojco-matke
- 12 0
-
2019-10-02 16:17
(1)
Ciekawe czy jakby pochodziła z normalnej rodziny to coś by osiągnęła?
- 8 1
-
2019-10-07 13:35
A ona coś osiągnęła?
- 1 0
-
2019-10-02 19:50
myślę że Kendall nie wie jak kiepskie reklamuje produkty,,
- 10 1
-
2019-10-02 08:09
januszerka z polszy (1)
fakt, Kendall jak wszystkie kardashianki to śmiech na sali, wypromowane na seks taśmie, ale niestety głupi lud to kupuje, a 113 mln (chore) followersów zrobi swoje - tak czy siak, dobry krok marketingowy lpp. Swoją drogą niektóre rzeczy jak marynarki mają ekstra dlatego je kupuję (nie przez to, że reklamuje to jakaś pseudomodelka) i napędzam polską koniunkturę. Ludzie, zacznijcie w końcu doceniać to co nasze :)
- 12 6
-
2019-10-02 10:06
Hmm. Trochę masz rację.
- 0 2
-
2019-10-02 08:22
To Kozak-Zagozda już nie jest twarzą LPP?
Nie każdy lubi sok z buraka?
- 5 4
-
2019-10-02 08:48
Lipa total
Okropne materialy i wzory lipa
- 14 3
-
2019-10-02 09:39
To nie modelka a celebrytka
która nieźle sobie poczyna w świecie mody. Z tych modelek-celebrytek wolę Gigi, ale Kendall jest piękna i dla Reserved to świetny wybór- mega znana, także u nas. Brawa dla nich, że udało im się pozyskać kogoś takiego do swojej kampanii.
- 8 3
-
2019-10-02 09:48
Wspaniała modelka i do tego świetna kolekcja od Reserved. Brawo za tą współpracę, bo naprawdę robi wrażenie.
- 3 13
-
2019-10-02 10:37
Mogli do reklamy zatrudnić drugą mamę o przepraszam dawnego tatę kiedyś znanego sportowca
A dziś znaną celebrytkę. Było by modnie i wygodnie
- 4 3
-
2019-10-02 10:37
Ekstra
Co jak co, ale jest to obecnie topowa postać pod względem rozpoznawalności na całym świecie, lepszej współpracy do promocji i zwiększenia popularności polskiej marki globalnie być nie mogło.
- 7 3
-
2019-10-02 10:41
(6)
Nieważne, kto tę markę promuje. Ciuchy są strasznie kiepskiej jakości.
- 28 3
-
2019-10-02 13:21
(5)
to bardzo dziwne, bo używają takich samych materiałów i szyją w tych samych fabrykach co m.in tommy hilfiger - zawistne Polacy, nigdy nie docenią rodzimej firmy, eh eh
- 3 9
-
2019-10-02 15:51
(2)
To ciekawe czemu po jednym praniu swetry się mechaciły, a koszulki miały powyciągane kołnierzyki? Fakt, do jeansów nie mogę się przyczepić, przeżyły kilka lat, ale reszta to porażka. Jeśli Tommy ma taką samą jakość jak Reserved, to ja nie wiem, kto to kupuje za taką kasę. Doceniłabym rodzimą firmę, gdyby jej wszystkie marki były w porządku. Ta sama firma ma też marki Cropp, House, Mohito i Sinsay. Między Reserved a Mohito jest przepaść, Cropp i House ujdą, a Sinsay tak samo cienki. Z czego to wynika?
- 6 0
-
2019-10-02 18:33
(1)
Swetry powinno prać się na sucho i wtedy nie ma problemów
- 1 4
-
2019-10-02 21:20
Albo kupować gdzieś indziej i też nie ma problemów. Jest kilka dobrych polskich firm, których swetry można kupić w necie i to w trochę niższych cenach niż w Reserved, a wytrzymują lata prane w pralce. LPP robi masówkę, wyrobiło sobie pozycję na rynku, więc jakość ubrań przestała być już priorytetem.
- 6 0
-
2019-10-04 04:43
wszak nie top.
A co to za marka ten TH?
- 0 0
-
2019-10-05 22:33
Moze byc i ta sama fabryka, ale inni dostawcy materialow. Poza tym TH to dziadostwo, co to za przyklad? Do czego nastepnie porownasz? Reserved, TH i Hermès?
- 0 0
-
2019-10-02 10:57
Nie, nie i jeszcze raz nie (2)
Sama marka jest co najmniej kiepska. Co nowa kolekcja, to co raz większe rozczarowanie. Już pomijam jakość materiałów i wykonanie, te fasony są straszne. Ciekawe, ile ton śmieci wyrzucają po zmianie kolekcji.
- 23 4
-
2019-10-02 16:19
(1)
Jeśli kiepska Marka to dlaczego ekspanduje na całą europę a nawet dalej?
- 0 6
-
2019-10-03 07:25
Bo ma względne ceny i promocje, więc można kilka razy w roku wymienić garderobę na nową, o ile ktoś lubi taki styl. Im człowiek starszy tym bardziej zależy mu na jakości, więc odchodzi od marki, a na jego miejsce wchodzi młodzież, której jest na świecie mnóstwo, więc rynek zbytu nadal istnieje.
- 9 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.