- 1 "Uśmiechnięty" kolos w Porcie Gdynia (55 opinii)
- 2 Blisko 28 mln zł za 4 kluby fitness (60 opinii)
- 3 Zużywamy coraz więcej energii (98 opinii)
- 4 Historia o "Gdyńkongu" uderza w Port Zewnętrzny (116 opinii)
- 5 Gra Manor Lords światowym hitem (46 opinii)
- 6 Czy jesteśmy gotowi na jawność płac? (190 opinii)
LPP jest już w Bośni i Hercegowinie
Gdańska firma odzieżowa LPP uruchomiła pierwszy salon Reserved w Banja Luce. Tym samym polski producent odzieży przypieczętował debiut swoich pięciu marek w Bośni i Hercegowinie. Sieć stacjonarna gdańskiej spółki powiększyła się o 24. rynek, a liczba salonów w krajach bałkańskich przekroczyła setkę.
Banja Luka to jedno z dwóch największych miast w Bośni i Hercegowinie, zamieszkiwane przez około 200 tys. mieszkańców. W centrum handlowym Delta Planet LPP otworzyło salony o łącznej powierzchni 5500 m kw. Pod koniec marca zadebiutowały tam marki Mohito, House i Cropp, a pod koniec kwietnia dołączyły do nich pozostałe brandy LPP. Na łącznej powierzchni 2306 m kw. wyeksponowano asortyment damski, męski i dziecięcy. LPP chce podbić gusta bośniackich klientów m.in. ubraniami wykonanymi z przyjaznych dla otoczenia materiałów.
LPP kupiło biurowiec przy Sadowej. Zakup gruntów jest w trakcie
- Debiut w Bośni i Hercegowinie to kolejny krok w celu umacniania naszej pozycji w regionie. Mamy już doświadczenia z rynków sąsiednich, gdzie nasze marki cieszą się coraz większą popularnością i notują dynamiczne wzrosty sprzedaży. To skłoniło nas do stawiania odważnych kroków i zaprezentowania w tym kraju oferty wszystkich pięciu marek LPP. Wierzę, że rozpoznawalność naszych brandów w tym regionie stanie się mocnym wsparciem dla debiutującego w Banja Luce formatu centrum handlowego - mówi Sławomir Łoboda, wiceprezes LPP.
Jak nie molo to dźwigi. Firmy sięgają po lokalne symbole
Ekspansja gdańskiej spółki na Bałkanach rozpoczęła się w 2007 roku od debiutu w Rumunii. Rok później LPP uruchomiło pierwsze salony w Bułgarii. Obecnie ta część Europy jest jednym z kluczowych obszarów pod względem rozwoju sieci stacjonarnej polskiej firmy. Spółka podkreśla, że to ważny region również w kontekście rozwoju sprzedaży e-commerce grupy, która wykazuje wysokie dynamiki rozwoju na tych rynkach. Już teraz skala działalności LPP w tym regionie wymaga wsparcia centrum dystrybucyjnego, dlatego spółka zdecydowała się na wynajęcie magazynu w Rumunii. Zgodnie z planem nowe centrum dystrybucyjne zostanie uruchomione do końca 2019 roku.
Miejsca
Opinie (107) 7 zablokowanych
-
2019-04-26 20:31
A czy prawicowcy z Bałkanów już piszą że polskie firmy wprowadzają kapitał z ich krajów
- 8 3
-
2019-04-26 16:23
i też nie płacą tam podatków? (1)
- 15 12
-
2019-04-26 20:19
:D dalej wierzysz, że jedna z największych spółek na giełdzie, sprawdzana jak się da, nie płaci gdzieś podatków, no nieźle, w zasadzie można się wysilić i znaleźć informacje kto gdzie ile płaci, wystarczy chcieć
- 8 5
-
2019-04-26 16:44
No i super. Gratulacje!
- 9 0
-
2019-04-26 15:28
I gitara.
Gratuluje.
- 31 2
-
2019-04-26 15:12
banjaluki
- 19 2
-
2019-04-26 14:55
No dobra, ciuchy jak ciuchy
ale nie da się ukryć, że osiągnęli sukces.
- 96 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.