stat

Lotos wciąż sponsorem reprezentacji Polski

W ramach współpracy Lotos będzie nadal miał prawo do wykorzystywania wizerunku piłkarzy w swoich działaniach reklamowych.
W ramach współpracy Lotos będzie nadal miał prawo do wykorzystywania wizerunku piłkarzy w swoich działaniach reklamowych. fot. Mateusz Ochocki/KFP

Grupa Lotos pozostaje głównym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Właśnie podpisany kontrakt rozszerza dotychczasową współpracę o nowe świadczenia reklamowe i sponsorskie do 2022 roku. Nie podano kwoty umowy, ale według spekulacji może to być nawet 100 mln zł.


Jak oceniasz decyzję Grupy Lotos w sprawie dalszego sponsorowania reprezentacji?

to dobra decyzja

60%

to zła decyzja

24%

nie wiem, trudno to ocenić

16%

Obecna umowa pomiędzy Grupą Lotos a Polskim Związkiem Piłki Nożnej obowiązuje do 31 grudnia 2018. Na mocy nowego porozumienia Lotos będzie wspierał rozwój polskiej piłki nożnej przez kolejne cztery lata, tj. do końca roku 2022. Kontrakt obejmuje zatem okres, w którym nasza drużyna będzie walczyć o awans na Mistrzostwa Europy 2020 i Mistrzostwa Świata 2022, jak również rywalizować - w ramach nowej formuły rozgrywek - w Lidze Narodów, która rozpocznie się jesienią 2018 roku. Ponadto Lotos pozostanie Głównym Sponsorem Reprezentacji Polski U-21, a także - co jest nowym świadczeniem - będzie Głównym Sponsorem Reprezentacji Polski Kobiet.

Czytaj też: Radwańska ambasadorką Grupy Lotos

- Jako Lotos jesteśmy pod wielkim wrażeniem osiągnięć naszej reprezentacji w ostatnich latach. Cieszymy się z tego, iż przez cały okres naszej współpracy polscy piłkarze pokazują ogromne zaangażowanie i profesjonalizm, czego konsekwencją jest historyczny wynik podczas ostatniego EURO we Francji, rekordowe miejsce w ogólnoświatowym rankingu FIFA czy też niedawny awans z pierwszego miejsca w grupie do finałów tegorocznych Mistrzostw Świata - mówi Marcin Jastrzębski, prezes zarządu Grupy Lotos. - Jestem pewien, że dzięki przedłużeniu współpracy o następne cztery lata, wspólnie z Polskim Związkiem Piłki Nożnej zapiszemy kolejną piękną kartę w historii polskiego futbolu, a piłkarze nadal będą dostarczać kibicom emocji do pełna.
Kontrakt sponsorski rozszerza dotychczasową współpracę o nowe świadczenia reklamowe i sponsorskie. W ramach współpracy Lotos będzie nadal miał prawo do wykorzystywania wizerunku piłkarzy w swoich działaniach reklamowych. Niestety, nie ujawniono kwoty kontraktu. Jednak według szacunków dziennikarzy sportowych, może to być nawet 100 mln zł (z uwzględnieniem premii za sukcesy), czyli 25 mln zł rocznie. Zgodnie z podpisaną trzy lata temu umową Lotos w sumie do końca tego roku przekaże PZPN 40 mln zł (10 mln zł rocznie).

Czytaj też: Lotos nie będzie sponsorował siatkarzy

Lotos od lat jest ambasadorem polskiego sportu. W ramach swoich działań wspiera m.in. drugą najpopularniejszą dyscyplinę sportową w Polsce - skoki narciarskie, a także sporty motorowe czy tenis. Angażuje się także w programy społeczno-sportowe takie jak Narodowy Program Rozwoju Skoków i Biegów Narciarskich "Szukamy Następców Mistrza", czy ogólnopolską akcję bezpieczeństwa w ruchu drogowym "Mistrzowie w Pasach". Ostatnio pojawiły się informacje, że jeśli Robert Kubica powróci w nowym sezonie do Formuły 1, to może liczyć na wsparcie Grupy Lotos. To na razie nieoficjalne informacje, Lotos jednak w przeszłości sponsorował już Kubicę. Od 2013 do 2016 roku był on bowiem jednym z najbardziej rozpoznawalnych ambasadorów tej marki.
Dodaj zdjęcie do artykułu

Opinie (27)

Dodaj opinię

Dodaj opinię

Odpowiedz

Klikając "wyślij", akceptujesz regulamin dodawania opinii.
zamknij

Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Moim zdaniem

Najczęściej czytane