• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Morfologia Sprzedaży. Jak sprzedawać bez sprzedawania?

VIK
6 listopada 2018 (artykuł sprzed 5 lat) 
Morfologia Sprzedaży to największa w Polsce Północnej konferencja dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie. Morfologia Sprzedaży to największa w Polsce Północnej konferencja dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie.

Jak być handlowcem i zostać normalnym człowiekiem? Jak się odnaleźć w czasach RODO i nie zwariować? O tym i nie tylko będzie mowa na kolejnej Konferencji Menedżerów Sprzedaży - Morfologia Sprzedaży, która odbędzie się w środę 14 listopada w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym AmberExpo w Gdańsku.



- Dziś w sprzedaży to pracownicy robią castingi na pracodawców, a nie odwrotnie. Co zrobić, żeby ludzie chcieli dla nas pracować? Przed tym wyzwaniem coraz częściej stają przedsiębiorcy. Jak poradzić sobie w sytuacji niedoboru kandydatów na pracowników? Jak się sprzedać w wyścigu na najatrakcyjniejszego pracodawcę? To jeden z najbardziej palących problemów, dlatego o tym m.in. będziemy rozmawiać na naszej konferencji - mówi Jacek Czarnowski z Cetus Consulting, twórca i organizator konferencji.
Czytaj też: W nowym świecie lider musi być... zwinny

W takim momencie warto poszukać innych kanałów sprzedaży, jak np. media społecznościowe. O tym jak kampanie na Facebooku mogą realnie wpłynąć na wzrost ruchu i sprzedaży offline opowie Agnieszka Chabrzyk, osoba posiadająca szerokie strategiczne oraz biznesowe doświadczenie zwłaszcza w obszarze digital marketingu, sprzedaży oraz big data, zdobyte zarówno w strukturach Polskich jak i międzynarodowych. A o roli serwisów typu LinkedIn, które wkrótce staną się nieodłącznym narzędziem pracy nowoczesnego przedsiębiorcy i handlowca opowie Kamil Mirowski, creative marketing consultant w agencji interaktywnej 1000ideas.

Czytaj też: Morfologia Sprzedaży. Samo słowo "innowacja" nie jest kluczem do sukcesu

Będzie też o psychologii cen. Dlaczego za sweter George'a Clooneya jesteśmy gotowi zapłacić więcej, jeśli jest niewyprany? Dlaczego tureckie kaloryfery są warte mniej niż te wyprodukowane w Niemczech? Przypisywanie wartości jest procesem indywidualnym, subiektywnym, ale... podlegającym określonym regułom. Jak sprawić, by ludzie chcieli płacić więcej za Twoje produkty i usługi? O tym opowie Paweł Tkaczyk, specjalista od budowania marki - pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami i doradza startupom.

Z kolei o sprzedaży dobrze zaprojektowanej i o tym jak wykorzystać design thinking w sprzedaży i zamiast produktów sprzedawać uczucia opowie Piotr Grocholiński, specjalista od tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. A o RODO podczas sprzedaży e-commerce opowie Agnieszka Cwalina-Kowalewska, adwokat, partner MGS Kancelarii Radców Prawnych i Adwokatów Mądry, Sznycer, Cwalina-Kowalewska, aSambożuk z siedzibą w Gdańsku.

Czytaj też: Czy "turkus" przyjmie się w firmach?

O sprzedawaniu bez sprzedawania opowie Paweł Fortuna, psycholog biznesu związany z Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie i Instytutem Psychologii KUL, który twierdzi, że bycie handlowcem się raczej przydarza, niż jest rozmyślnie wybranym kierunkiem rozwoju osobistego.

- Nie słyszałem o młodzieży, która planuje pracę w sprzedaży i odpowiednio do tak wybranej ścieżki kariery dobiera szkoły średnie i studia wyższe. Każdy przynosi więc do biznesu osobowość, bagaż doświadczeń, intuicję i energię. Kontaktuje się z klientami... i pewnego dnia trafia na trening z technik sprzedaży poznając osobliwy świat spreparowanych wypowiedzi, przemyślnych argumentów i innych wytrychów mających go przeprowadzić od pierwszego wrażenia do faktury. O ile pierwsze szkolenia są jeszcze atrakcyjne (bo nowe), o tyle kolejne utrwalają tylko przekonanie o tym, że istnieje świat sali szkoleniowej i... świat rzeczywisty. Na szczęście wcale tak nie musi być - mówi Paweł Fortuna.
Morfologia Sprzedaży to największa w Polsce Północnej konferencja dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie i szukających sposobów na zwiększenie sprzedaży oraz efektywności zespołu. Głównym partnerem merytorycznym konferencji jest Sandler Training, firma będąca światowym liderem w rozwiązaniach doradczych i szkoleniowych dla menedżerów sprzedaży i handlowców. Więcej informacji na www.morfologiasprzedazy.pl.
VIK

Wydarzenia

Morfologia Sprzedaży (4 opinie)

(4 opinie)
599-699 zł
konferencja

Miejsca

Opinie (60) 1 zablokowana

  • morfologia sprzedaży czyli dojenie naiwnych

    Na 700zł od osoby. Czy będzie też lancz, może brancz, może brejk ....
    No spicz na pewno.

    • 7 1

  • Nowomowa

    Po prostu - jak sprzedać coś czego ktoś nie potrzebuje. Cała filozofia, reszta to doradztwo

    • 6 0

  • Jestem w trakcie przygotowywania programu który będzie kojarzył ze sobą natrętnych salesmanów. (6)

    Polegac ma to na tym, że do wszystkich natrętnych salesmanów zostanie wysłana baza danych "klientow" ktorzy rownież są natrętnymi salesami. W ten sposób salesmani zamęczą sami siebie wzajemnymi telefonami z próba sprzedaży jakiegoś badziewia albo kredytu i system wybuchnie od środka.

    • 39 1

    • Google zrobił cudowny motyw

      Rozmowy sprzedawców będą przekierowywane do asystenta :)
      Szkoda, że na razie tylko w USA, ale perspektywa całkiem miła.

      • 1 0

    • .

      WOW.

      • 0 0

    • (2)

      robisz to w wolnych chwilach od łopaty ?

      • 1 14

      • a co, zagroziłem twojemu planowi sprzedaży cudownych patelni ? (1)

        • 17 1

        • Zrób, potem sprzedam tę bazę sprzedawcom poradników dla sprzedawców.

          • 2 2

    • Aha, z pewnością. Rób sobie, rób...

      • 0 6

  • a kogo to .... ? i za 700zł ?

    Jak nie pracować, mieć środki do życia i być szczęśliwym -

    • 4 1

  • Biznes Morfologia Sprzedaży. Jak sprzedawać bez sprzedawania?

    Największa parodia kiedykolwiek. Ciekawe czy będą omawiać kwestie "Jak bez sprzedawania czegokolwiek znaleźć frajerów". Bo udział w tym teatrzyku bełkotu kosztuje 600zł. Sprzedawcy, sprzedawcom zgotowali ten los, i bardzo dobrze :)

    • 8 0

  • Odpowiedz

    Co robić żeby ludzie chcieli u nas pracować ? Mam odpowiedz ! Dać im dobrze zarobić , proste ? Proste !

    • 7 0

  • W obecnych czsach to powinni organizaować kursy (3)

    jak nie dać sobie wmówić, że potrzebujemy czegoś, czego zupełnie , ale to zupełnie nie potrzebujemy.

    • 52 0

    • (2)

      np. chrztu

      • 8 8

      • Byle jakis temat i juz wkraczamy w strefę wiary i polityki (1)

        • 7 2

        • To tylko przykład. Zamiast chrztu daj obrzezanie czy inne religijne obrządki.

          • 4 2

  • I pamiętaj: (2)

    Jesteś zwycięzcą!

    • 54 3

    • i druga zasada: sky is the limit, no chyba że jesteś czarny, Żyd, biedak, gej, to wtedy the limit is the sky.

      • 6 0

    • I ze jestes najlepszy

      • 7 1

  • Co za d**ilny tytuł

    • 6 0

  • są dwa rodzaje handlowców: obu nienawidzę

    • 10 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Leszek Pankiewicz

Od 2011 prezes zarządu Solwit SA. Aktywnie uczestniczył w rozwoju projektów inwestycyjnych w...

Najczęściej czytane