• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Morfologia Sprzedaży. Jak sprzedawać bez sprzedawania?

VIK
6 listopada 2018 (artykuł sprzed 5 lat) 
Morfologia Sprzedaży to największa w Polsce Północnej konferencja dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie. Morfologia Sprzedaży to największa w Polsce Północnej konferencja dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie.

Jak być handlowcem i zostać normalnym człowiekiem? Jak się odnaleźć w czasach RODO i nie zwariować? O tym i nie tylko będzie mowa na kolejnej Konferencji Menedżerów Sprzedaży - Morfologia Sprzedaży, która odbędzie się w środę 14 listopada w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym AmberExpo w Gdańsku.



- Dziś w sprzedaży to pracownicy robią castingi na pracodawców, a nie odwrotnie. Co zrobić, żeby ludzie chcieli dla nas pracować? Przed tym wyzwaniem coraz częściej stają przedsiębiorcy. Jak poradzić sobie w sytuacji niedoboru kandydatów na pracowników? Jak się sprzedać w wyścigu na najatrakcyjniejszego pracodawcę? To jeden z najbardziej palących problemów, dlatego o tym m.in. będziemy rozmawiać na naszej konferencji - mówi Jacek Czarnowski z Cetus Consulting, twórca i organizator konferencji.
Czytaj też: W nowym świecie lider musi być... zwinny

W takim momencie warto poszukać innych kanałów sprzedaży, jak np. media społecznościowe. O tym jak kampanie na Facebooku mogą realnie wpłynąć na wzrost ruchu i sprzedaży offline opowie Agnieszka Chabrzyk, osoba posiadająca szerokie strategiczne oraz biznesowe doświadczenie zwłaszcza w obszarze digital marketingu, sprzedaży oraz big data, zdobyte zarówno w strukturach Polskich jak i międzynarodowych. A o roli serwisów typu LinkedIn, które wkrótce staną się nieodłącznym narzędziem pracy nowoczesnego przedsiębiorcy i handlowca opowie Kamil Mirowski, creative marketing consultant w agencji interaktywnej 1000ideas.

Czytaj też: Morfologia Sprzedaży. Samo słowo "innowacja" nie jest kluczem do sukcesu

Będzie też o psychologii cen. Dlaczego za sweter George'a Clooneya jesteśmy gotowi zapłacić więcej, jeśli jest niewyprany? Dlaczego tureckie kaloryfery są warte mniej niż te wyprodukowane w Niemczech? Przypisywanie wartości jest procesem indywidualnym, subiektywnym, ale... podlegającym określonym regułom. Jak sprawić, by ludzie chcieli płacić więcej za Twoje produkty i usługi? O tym opowie Paweł Tkaczyk, specjalista od budowania marki - pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami i doradza startupom.

Z kolei o sprzedaży dobrze zaprojektowanej i o tym jak wykorzystać design thinking w sprzedaży i zamiast produktów sprzedawać uczucia opowie Piotr Grocholiński, specjalista od tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. A o RODO podczas sprzedaży e-commerce opowie Agnieszka Cwalina-Kowalewska, adwokat, partner MGS Kancelarii Radców Prawnych i Adwokatów Mądry, Sznycer, Cwalina-Kowalewska, aSambożuk z siedzibą w Gdańsku.

Czytaj też: Czy "turkus" przyjmie się w firmach?

O sprzedawaniu bez sprzedawania opowie Paweł Fortuna, psycholog biznesu związany z Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie i Instytutem Psychologii KUL, który twierdzi, że bycie handlowcem się raczej przydarza, niż jest rozmyślnie wybranym kierunkiem rozwoju osobistego.

- Nie słyszałem o młodzieży, która planuje pracę w sprzedaży i odpowiednio do tak wybranej ścieżki kariery dobiera szkoły średnie i studia wyższe. Każdy przynosi więc do biznesu osobowość, bagaż doświadczeń, intuicję i energię. Kontaktuje się z klientami... i pewnego dnia trafia na trening z technik sprzedaży poznając osobliwy świat spreparowanych wypowiedzi, przemyślnych argumentów i innych wytrychów mających go przeprowadzić od pierwszego wrażenia do faktury. O ile pierwsze szkolenia są jeszcze atrakcyjne (bo nowe), o tyle kolejne utrwalają tylko przekonanie o tym, że istnieje świat sali szkoleniowej i... świat rzeczywisty. Na szczęście wcale tak nie musi być - mówi Paweł Fortuna.
Morfologia Sprzedaży to największa w Polsce Północnej konferencja dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie i szukających sposobów na zwiększenie sprzedaży oraz efektywności zespołu. Głównym partnerem merytorycznym konferencji jest Sandler Training, firma będąca światowym liderem w rozwiązaniach doradczych i szkoleniowych dla menedżerów sprzedaży i handlowców. Więcej informacji na www.morfologiasprzedazy.pl.
VIK

Wydarzenia

Morfologia Sprzedaży (4 opinie)

(4 opinie)
599-699 zł
konferencja

Miejsca

Opinie (60) 1 zablokowana

  • Jak sprzedawać bez sprzedawania?

    firma gigant
    od 2000 lat sprzedają życie wieczne
    zarabiają krocie sprzedając mrzonki

    • 16 5

  • Powinien byc tytul:

    "Jak klienta robic w wała"

    • 33 1

  • Akurat

    • 6 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Hanna Kąkol

Od 1999 r. dyrektor zarządzający firmy Perfect Consulting, która powstała z jej inicjatywy....

Najczęściej czytane