• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Multimedia Polska znika z rynku abonamentów. Co dalej z klientami?

Wioletta Kakowska-Mehring
3 kwietnia 2024, godz. 14:30 
Opinie (87)
Grupa Vectra oferuje usługi ponad 1,7 mln abonentom, a w zasięgu jej sieci znajduje się ok. 4,1 mln gospodarstw domowych. Grupa Vectra oferuje usługi ponad 1,7 mln abonentom, a w zasięgu jej sieci znajduje się ok. 4,1 mln gospodarstw domowych.

Zakończył się proces łączenia działalności abonenckiej Vectry i Multimedia Polska. Co to oznacza dla klientów przejętego kilka lat temu operatora oferującego telewizję, internet i usługi telekomunikacyjne?



Przypomnijmy. W luty 2020 r. gdyńska firma Vectra sfinalizowała zakup 100 proc. akcji również gdyńskiej spółki Multimedia Polska. Od tamtej pory trwał powolny proces przejmowania firmy. Osoby, które podpisały umowę z firmą Multimedia, nie odczuły żadnych zmian. Za to nowi klienci otrzymywali już dekodery Vectry.

W wyniku transakcji grupa Vectra oferuje usługi ponad 1,7 mln abonentom, a w zasięgu jej sieci znajduje się ok. 4,1 mln gospodarstw domowych.

Vectra znów podnosi opłaty. Powodem klauzula inflacyjna Vectra znów podnosi opłaty. Powodem klauzula inflacyjna

W końcu jednak podjęto decyzję o faktycznym połączeniu obu podmiotów, o czym poinformowano pod koniec 2023 r. Trwający kilka miesięcy proces właśnie się zakończył.

- Oficjalna komunikacja do klientów przewidziana jest w najbliższych dniach. Wszyscy obecni abonenci indywidualni Multimedia Polska otrzymają powiadomienie o opisanym poniżej przejęciu przez Vectra części organizacji Multimedia Polska związanej z działalnością abonencką klientów indywidualnych. 2 kwietnia 2024 r. zakończył się proces łączenia działalności abonenckiej dla klientów Vectra i Multimedia Polska. Jest to element procesu wewnętrznej integracji usług w Grupie - poinformowało wirtualnemedia.pl biuro prasowe Vectry.


W efekcie przejęcia przez Vectrę części organizacji Multimedia Polska związanej z działalnością abonencką klientów indywidualnych wyłącznym dostawcą usług dla abonentów indywidualnych obu firm stała się Vectra.

Vectra ma zwrócić klientom pieniądze Vectra ma zwrócić klientom pieniądze

Jak zapewniają władze Vectry, zmiana ta nie wpływa na dotychczasowych klientów Multimedia Polska, nie są wymagane żadne działania ze strony abonentów. Mogą oni dalej korzystać z tych samych usług na ustalonych wcześniej warunkach. Wszystkie aspekty obsługi pozostaną niezmienione, nie zmieniają się także numery kont do wpłat. Marka Multimedia nadal będzie widoczna w elementach identyfikacji wizualnej, materiałach marketingowych, na stronie internetowej (multimedia.pl) oraz biurach obsługi klienta (BOK). Proces obejmuje połączenie bazy klientów indywidualnych i ujednolicenie dokumentacji firmowej.

Czy Multimedia Polska zupełnie zniknie z rynku? Okazuje się, że zostanie operatorem całej infrastruktury telekomunikacyjnej Grupy i będzie odpowiadać za jej rozwój oraz udostępnianie.

Miejsca

Opinie wybrane

Wszystkie opinie (87)

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Mirosław Bieliński

Prezes firmy doradczej Stilo Horizon. Były prezes Grupy Energa. Po ukończeniu studiów...

Najczęściej czytane