• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Multimedia Polska znika z rynku abonamentów. Co dalej z klientami?

Wioletta Kakowska-Mehring
3 kwietnia 2024, godz. 14:30 
Opinie (87)
Grupa Vectra oferuje usługi ponad 1,7 mln abonentom, a w zasięgu jej sieci znajduje się ok. 4,1 mln gospodarstw domowych. Grupa Vectra oferuje usługi ponad 1,7 mln abonentom, a w zasięgu jej sieci znajduje się ok. 4,1 mln gospodarstw domowych.

Zakończył się proces łączenia działalności abonenckiej Vectry i Multimedia Polska. Co to oznacza dla klientów przejętego kilka lat temu operatora oferującego telewizję, internet i usługi telekomunikacyjne?



Przypomnijmy. W luty 2020 r. gdyńska firma Vectra sfinalizowała zakup 100 proc. akcji również gdyńskiej spółki Multimedia Polska. Od tamtej pory trwał powolny proces przejmowania firmy. Osoby, które podpisały umowę z firmą Multimedia, nie odczuły żadnych zmian. Za to nowi klienci otrzymywali już dekodery Vectry.

W wyniku transakcji grupa Vectra oferuje usługi ponad 1,7 mln abonentom, a w zasięgu jej sieci znajduje się ok. 4,1 mln gospodarstw domowych.

Vectra znów podnosi opłaty. Powodem klauzula inflacyjna Vectra znów podnosi opłaty. Powodem klauzula inflacyjna

W końcu jednak podjęto decyzję o faktycznym połączeniu obu podmiotów, o czym poinformowano pod koniec 2023 r. Trwający kilka miesięcy proces właśnie się zakończył.

- Oficjalna komunikacja do klientów przewidziana jest w najbliższych dniach. Wszyscy obecni abonenci indywidualni Multimedia Polska otrzymają powiadomienie o opisanym poniżej przejęciu przez Vectra części organizacji Multimedia Polska związanej z działalnością abonencką klientów indywidualnych. 2 kwietnia 2024 r. zakończył się proces łączenia działalności abonenckiej dla klientów Vectra i Multimedia Polska. Jest to element procesu wewnętrznej integracji usług w Grupie - poinformowało wirtualnemedia.pl biuro prasowe Vectry.


W efekcie przejęcia przez Vectrę części organizacji Multimedia Polska związanej z działalnością abonencką klientów indywidualnych wyłącznym dostawcą usług dla abonentów indywidualnych obu firm stała się Vectra.

Vectra ma zwrócić klientom pieniądze Vectra ma zwrócić klientom pieniądze

Jak zapewniają władze Vectry, zmiana ta nie wpływa na dotychczasowych klientów Multimedia Polska, nie są wymagane żadne działania ze strony abonentów. Mogą oni dalej korzystać z tych samych usług na ustalonych wcześniej warunkach. Wszystkie aspekty obsługi pozostaną niezmienione, nie zmieniają się także numery kont do wpłat. Marka Multimedia nadal będzie widoczna w elementach identyfikacji wizualnej, materiałach marketingowych, na stronie internetowej (multimedia.pl) oraz biurach obsługi klienta (BOK). Proces obejmuje połączenie bazy klientów indywidualnych i ujednolicenie dokumentacji firmowej.

Czy Multimedia Polska zupełnie zniknie z rynku? Okazuje się, że zostanie operatorem całej infrastruktury telekomunikacyjnej Grupy i będzie odpowiadać za jej rozwój oraz udostępnianie.

Miejsca

Opinie (87) 2 zablokowane

Wszystkie opinie

  • Vectra też powinna zniknąć. Neverending story z awariami i brakiem rzetelnej obsługi klientów

    • 39 2

  • (14)

    Dwie firmy, które świadczyły najgorsze usługi na terenie Trójmiasta połączyły siły. Ciekawe jaki paździerz z tego powstanie. Na szczęście już się o tego uwolniłem i każdemu polecam. Odkąd zmieniłem dostawcę przestałem myśleć o tym czy może dziś internet będzie działa normalnie i praca z domu jest w końcu możliwa.

    • 180 13

    • A co chciałeś żeby ci lody świadczyli najlepiej w Trójmieście? (1)

      • 2 26

      • Chciałem żeby wywiązywli się z zapisów umowych w zakresie prędkości minimalnych, zwykle dostępnych, dostępności internetu w zakresie powyżej t>80 % i utraty pakietów

        • 23 1

    • dokładnie!

      Mam 42 lata, multimedię niestety byłem zmuszony mieć dwa razy (dwie umowy). Poziom ich usług i obsługi klienta od początku był rażący jak prąd.
      Wszedłem tu tylko po to by napisać że bardzo się cieszę że ta marka przestała istnieć!

      • 24 4

    • A do kogo przejść

      • 7 0

    • Na którego operatora zmienił pan?

      • 7 0

    • Na co? (1)

      U nas w nowym budynku (2016) brak konkurencji

      • 2 0

      • Wiczlino Hossa?

        • 0 0

    • podobne odczucia (2)

      jest wszystko OK do czasu aż się nie zepsuje wówczas wizyta technika to łaska.... no w sobotę nie pracuje taki technik
      nie mówiąc już że powinni mieć jakies ekipy na wypadek awarii 24h

      natomiast muszę przyznac ze jak już wykaze im się ze nie dostarczali usługi to fakt zwracali kasę

      • 4 0

      • Rok nie potrafili mi naprawić pikselizacji w tv. Technicy widzieli problem ale poza lokalem. Vectra przez 3 miesiące widziała problem i oddawała 30% za abonament tv ale przez następne 9 miesięcy już nie widziała problemu. W końcu któryś z kolei techników powiedział, że wie dlaczego się tak dzieje i w ciągu tygodnia, a maksymalnie dwóch naprawią. Naprawili. Ale pół umowy bujałem się z zepsutą telewizją. Jeszcze kilka miesięcy i się żegnamy.

        • 3 0

      • Przez trzy lata byłem technikiem Vectry

        Skończyło się to ostrą nerwicą i wizytą u psychiatry potem pół roku na zwolnieniu, ogólnie sprawa wygląda tak że czy świątek czy piątek serwisy od 8:00 do 21:00 oczywiście na każdy serwis masz przewidzianą godzinę a dojazd z każdego punktu miasta do innego według systemu zawsze zajmuje 16 minut, nie muszę tłumaczyć że serwis serwisowi nie równy i jeden trwa dłużej inny krócej, o nierealnym czasie dojazdów nie wspomnę, ponadto jest nas za mało o czym vectra wie ale powoli dokręcała śrubę przecież dadzą radę dodatkowo każdy technik ma tak zwany jeden tydzień w miesiącu dyżuru to znaczy że jeżeli coś się stanie (czytaj awaria o godzinie 23:59) to musi jechać i próbować ją usunąć, odniosę się także do jakości serwisów i tzw. pikseliozy u klientów otóż technicy najczęściej wiedzą że przyczyna leży poza lokalem na linii magistralnej i doskonale wiedzą co należało by zrobić by ją usunąć np wymienić 30m kabla doziemnego który jest uszkodzony ale vectra po pierwsze nie widzi takiej potrzeby bo jakoś na taśmę klejącą i ślinę to działa a poza tym taki kabel kosztuje no i jeszcze czas bo trzeba ten kabel wykopać o takich rzeczach jak koparka nie ma nawet co marzyć. No i ponad wszystko nie ma na to czasu bo serwisy serwisy serwisy i szybciej szybciej więcej. Aha i wisienka na torcie takie coś jak mapy sieci w ogóle nie istnieje starsi technicy na zasadzie przypuszczeń i podań ludowych przekazują to co wiedzą lub się im wydaje i czasem się to sprawdza a czasem nie bo w między czasie ktoś zmienił połączenia bo musiał zastosować jakiś patent (ślina i taśma klejąca) by usunąć awarie.
        O takich drobnostkach jak skrzynki ze wzmacniaczami zlokalizowane w piwnicach w pomieszczeniach do których nie ma dostępu bo zamki zostały zmienione już dawno nawet nie warto wspominać

        Pozdrawiam

        • 10 0

    • (1)

      Ja mam UPC (teraz Play) - lepszy mam net na telefonie od Plusa. Powolny i muli niemiłosiernie. Nawet internet od Orange u moich rodziców jest lepszy. Teść ma Vectrę i też jest lepszy od badziewia upc. upc ma starą i niewydolną infrastrukturę. Najgorszy dostawca.

      • 11 1

      • Ja płacę rachunki na czas i mi UPC śmiga

        • 0 1

    • Dzień dobry bardzo proszę o odpowiedź jak można się od nich wyplątać próbuję już kilka lat ale niestety podwyższają mi tylko

      Dzień dobry bardzo proszę o odpowiedź jak można się od nich wyplątać próbuję już kilka lat ale niestety podwyższają mi tylko rachunki i straszą karami.

      • 0 0

    • Multimedia umowa

      Dzień dobry to znaczy że mogę rozwiązać umowę z Multimediami.
      Próbuję już od wielu lat ale za każdym razem straszą je ogromnymi karami A co do Vectry to muszę się zastanowić z nimi nie podpisywałam umowy.

      • 0 0

  • lepiej by napisali kiedy vectra obnizy rachunki bez prawnie podwyższone i za co dostali milionowe kary (1)

    • 36 0

    • Nigdy.

      • 2 2

  • (8)

    Warto wspomnieć, że dzięki tej oficjalnej zmianie dotychczasowi klienci Multimedia mogą zerwać umowę bez jakichkolwiek kar umownych.

    • 29 10

    • Nie

      • 4 3

    • A po co?

      • 1 1

    • Ewa

      Jeżeli to prawda,natychmiast to zrobię

      • 6 1

    • Tylko, jeśli zmieniają klientom umowę na niekorzyść; jeśli "kontunuują" starą, to będą podpisywać dopiero nowe na swoją nazwę i proponować nowe warunki (niekoniecznie gorsze).

      • 5 3

    • Twierdzą, że nie można rozwiązać umowy

      • 2 3

    • Nie można jęli pozostaje umowa bez mian (2)

      • 1 2

      • (1)

        Jak bez zmian skoro umowę podpisywałem z multimedia? Ukończ najpierw podstawówkę, potem możesz doradzać co można, a co nie.

        • 0 3

        • Normalnie bez zmian

          Warunki zostają takie same, a obowiązki operatora przejmuje nowa firma, czego nie rozumiesz? Wróć najpierw do podstawówki bo chyba nie przyswoiłeś materiału, a potem każ ją komuś kończyć.

          • 4 0

  • A (1)

    Orange to co też nic ciekawego. Dodatkowo proponują naiwnym ludziom
    tańsze rachunki w postać płać mniej czyli na jednym rachunku telefon i energię.
    Ludzie potem chodzą po adwokatach by się wycofać z tego a adwokat mówi od kiedy Orange jest dystrybutorem prądu też go bierze od Energa i płaci prowizję potem by wyjść na swoim dalej płaci prowizję klient. I na takie cuda się pozwala w majestacie prawa. Lub wziąść dodatkowy numer telefonu by taniej spłacać telefon i tekst przyjdź pan później potem to usunę ale na początku tak musi być. Człowiek przychodzi nic nie można usunąć i płaci się frycowe za numer nie używane Orange.
    Oj można książkę napisać o technikach i manipulacji względem klientów.

    • 23 2

    • Wziąć

      a nie wziąść

      • 2 1

  • Kablówka miała sens, jak z Chwaszczyna leciały trzy programy (6)

    Teraz jest ponad trzydzieści za darmo, więc po co jeszcze płacić za oglądanie reklam?

    • 43 7

    • A na kablówce mam ponat 100 wartościowych. (2)

      Tych innych (głównie muzycznych) nie liczę, bo żadnej wartości nie wnoszą do życia. Tyko telewizor i dekoder pobierają prąd w dużej ilości.

      • 3 6

      • Serio? Oglądasz te 100 programów? Na YT masz ich tysiące za darmo.

        • 4 1

      • 100 wartościowych??

        National geographic i.... Nic więcej. Cała reszta to ściek

        • 3 0

    • jaka kablówka? o czym ty w ogóle piszesz? to jeszcze takie coś istnieje? (2)

      myślałem że te firmy już tylko internet udostępniają klientom, po co jakaś kablówka jak jest netflix czy inne platformy bez reklam i za grosze

      • 2 10

      • (1)

        Możesz mieć telewizję, Internet i telefon stacjonarny. Taki Netflix czy Disney wcale nie jest tańszy.

        • 3 0

        • przeciez netflix i disney to totalne kupy...amazon jeszcze w miare sie broni cena 50 ZL/ROK

          • 1 0

  • Ciekawe czy nie wywiną czegoś dla byłych klientów SzelSatu. (2)

    • 20 0

    • (1)

      sloiki nie znajo

      • 2 2

      • Pan Szeliga to sie chyba w grobie przewraca

        Jak widzi co zrobilinz jego firmą

        • 1 0

  • Opinia wyróżniona

    Ewa (2)

    W marcu został podwyższony abonament za internet i kablówkę o ponad 20 zł bez żadnego powiadomienia.takie to połączenie.

    • 38 0

    • Połączenie za dwie dychy.

      • 0 0

    • UOKiK lubi to

      Jeszcze tylko gdyby sprawczość tego urzędu była szybsza niż kilka lat, to może coś bardziej by z tego wynikało.

      • 2 0

  • Opinia wyróżniona

    Czy Trójmiasto.pl mogłoby poruszyć kwestię spamowania przez Vectrę ulotkami skrzynek pocztowych? (3)

    Tony makulatury, które tworzą się ze stert wyrzucanych ulotek to jakiś dramat.
    U mnie w bloku wiekszość nawet nie patrzy jakie ulotki ma w skrzynce, tylko wertuje czy nie ma tam awiza itp, a resztę wywala do kosza pod skrzynkami.
    Vectra jest liderem w stalkowaniu tymi ulotkami. Tygodniowo 3-4 razy jest ulotka, ogólna lub od jakiegoś "opiekuna".
    Wszyscy mają dość tej makulatury, pomijam już fakt marnowania papieru!

    • 38 3

    • Pełna zagoda, w dodatku oklejanie ich ulotkami wszelkich możliwych płaszczyzn w zasięgu wzroku- gablot, maskownic instalacji elektrycznych, boków skrzynek pocztowych, oraz tych małych szafek na parterze z aparaturą od kablówki, oraz internetu.

      • 10 1

    • zatrudniaja wielu donosicieli w nadziei ze kolejny naiwny sie trafi

      • 2 0

    • Prawda

      Spam Vectry jest najbardziej natrętny

      • 1 0

  • Cena w multimedia rośnie w zależności od inflacji. Podpisujesz umowę, i nie wiesz, kiedy i o ile wzrośnie abonament, (2)

    Manipulacja cenami, oszustwo, zwykle złodziejstwo, UOKiK powinen zabrać się za te nadużycia.

    • 49 0

    • W vektrze nie lepiej (1)

      Uokik już się na nich grzeje.

      • 6 0

      • Płacą kary, ale ceny raz podniesione nigdy nie spadają.

        • 3 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Grzegorz Morawski

Prezes zarządu i udziałowiec przedsiębiorstwa POLYHOSE Poland. Grupa POLYHOSE jest globalną firmą, posiadająca oddziały w 10 krajach, produkującą nisko- oraz wysokociśnieniowe przewody transferowe, wykonane z gumy, plastiku i teflonu. POLYHOSE Poland została pierwotnie założona jako EXITFLEX Polska – spółka córka szwajcarskiej fabryki, istniejącej od 1971 roku. Członek zarządu i udziałowiec przedsiębiorstwa AIRBLAST Poland. Firma AIRBLAST, posiadająca oddziały w 12 krajach, jest od ponad...

Najczęściej czytane