• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nowa platforma ubezpieczeniowa na 25-lecie Ergo Hestii

erka
13 czerwca 2016 (artykuł sprzed 7 lat) 
  • - Gdy podjęliśmy decyzję o próbie zbudowania ubezpieczeń od nowa, rozpoznaliśmy trzy wyzwania, z którymi należało się zmierzyć: prostota, nowe partnerstwo i atrakcyjność - twierdzi Piotr Śliwicki, prezes Ergo Hestii.
  • Otwarcie gali Gala Ergo Hestia
  • Uczestnicy gali Gala Ergo Hestia
  • Uczestnicy gali Gala Ergo Hestia
  • Parking przed Ergo Areną Gala Ergo Hestia
  • Filary IHestia Gala Ergo Hestia
  • Uczestnicy gali Gala Ergo Hestia
  • Uczestnicy gali Gala Ergo Hestia
  • Prezes zarządu Atena SA - Justyna Wajs-Jakimczyk oraz Szef zespolu projektowego iHestii - Łukasz Kosicki Gala Ergo Hestia
  • Manager w zespole projektowym iHestii - Oskar Jedynasty (podczas prezentacji zakupu polisy turystycznej) Gala Ergo Hestia
  • Uczestnicy gali Gala Ergo Hestia
  • Uczestnicy gali Gala Ergo Hestia
  • Współtwórcy IHestia Gala Ergo Hestia
  •  Gala Ergo Hestia
  • Uczestnicy gali Gala Ergo Hestia
  • Wręczenie nagrody przez Gala Ergo Hestia
  •  Gala Ergo Hestia
  •  Gala Ergo Hestia

Sopocki ubezpieczyciel, Ergo Hestia, zaprezentował autorską platformę ubezpieczeniową, nad którą pracował przez ostatnie kilka lat. Jak twierdzi prezes Hestii, Piotr Śliwicki, nowy system ma zrewolucjonizować rynek ubezpieczeń i zlikwidować niepotrzebną biurokrację.



W 25. rocznicę swojej działalności ubezpieczyciel zorganizował największe spotkanie branży ubezpieczeniowej. W uroczystej premierze platformy iHestia, w Ergo Arenie, uczestniczyło 8 tys. agentów ubezpieczeniowych z całej Polski oraz pracowników Grupy. Czym jest iHestia? To platforma, która umożliwia przeprowadzenie większości operacji w trybie rzeczywistym, bez konieczności wypełniania większości niezbędnych dotychczas dokumentów czy uzyskiwania zgód z centrali. Ubezpieczyciel umożliwia w ten sposób przejęcie przez pośredników 80 proc. wszystkich operacji związanych ze sprzedażą i obsługą.

- Gdy podjęliśmy decyzję o próbie zbudowania ubezpieczeń od nowa, rozpoznaliśmy trzy wyzwania, z którymi należało się zmierzyć: prostota, nowe partnerstwo i atrakcyjność. Na takich filarach powstał system, filozofia, którą zdefiniowaliśmy jako nowy świat ubezpieczeń. Patrząc na iHestię, widzimy zwykły system, ale jeżeli przyjrzeć się uważniej, to znajdzie się tu wszystko. To sama substancja aktyw­na okrojona z niepotrzebnej masy tabletkowej. To esencja, która wprowadza do skomplikowanego świata ubezpieczeń prostotę, intuicyjność i nowoczesność - podkreślił Piotr Śliwicki.
- iHestia to centrum dowodzenia ubezpieczeniami: sprzedaż ubezpieczeń, obsługa polis, wgląd do likwidowanej szkody, bieżące newsy, komunikacja z Ergo Hestią i klientem w czasie rzeczywistym - wymienia Łukasz Kosicki, dyrektor zespołu projektowego iHestii.
erka

Miejsca

Zobacz także

Opinie (72) 10 zablokowanych

  • Wielkie przedsięwzięcie (3)

    Nie tyle spotkanie w Ergo Arenie, które było świetnie zorganizowanym wprowadzeniem do iHestii, ale przede wszystkim cały projekt iHestia jest moim zdaniem ogromnym przedsięwzięciem, które dopiero w przyszłości zostanie docenione przez konkurencję. To szansa na stworzenie lepszych relacji na linii Agent - Klient, gdzie liczyć się będą prawdziwe zaangażowanie i współpraca. Cały projekt oceniam bardzo pozytywnie.

    • 7 16

    • (1)

      szkoda, że to tylko projekt dla linii Klient-Agent. Co z Pracownikami? Tego nie napisano wprost, ale wiadomo. Skoro zbędna będzie biurokracja i zlikwiduje się ją aż w 80 % to wiadomo, że 80 % pracowników Centrali straci pracę. Na razie super projekt i wielkie wow. Zobaczymy czy wszyscy się będą cieszyć jak ihestia ruszy pełną parą...

      • 8 1

      • Prowizja Agenta się nie zmieni (mam nadzieję ;) a spadnie koszt biurokracji - zatem wzrośnie konkurencyjność na rynku, która dotąd w przypadku Hestii była słaba.
        Dobre produkty ale drogie. To samo można było znaleźć taniej.

        Od strony przedsiębiorstwa, jakim jest Hestia - dobre posunięcie.
        Od strony zatrudnionych w niej biurw - złe. Ale biurwy muszą się liczyć z tym, ze są do odstrzału.

        BTW: "Olałem" hestiowe spotkanie. Nie ma czasu na pierdóły :D

        • 2 2

    • zastanawiam się , że tyle tu głosów pochlebnych od "hestian'

      tyle macie czasu na pisanie w Internecie podczas godzin pracy ?

      to pewnie z Centrali,

      bo skądinąd wiem, że na Infoliniach niezła harówa.

      • 11 2

  • Panie Prezesie, więcej uśmiechu!!! (1)

    • 41 0

    • Piotrek nie potrafi cieszyc sie, nigdy nie potrafil.

      • 24 0

  • Kto był ostatnio w sądzie w sopocie? (2)

    Najwięcej spraw cywilnych jest właśnie przeciwko Hestii. Wyrazy współczucia dla poszkodowanych.

    • 9 6

    • nie masz co robic i lazisz po sadach, a co slychac w gadanskich i wejherowskich? (1)

      • 9 3

      • w Gadananskich

        He he. Cebule widac ze dopiero wracają z olimpiady szczurów

        • 2 3

  • 1/3 postów na tym forum to chyba menago z centrali pisze

    gut arbeit

    • 15 0

  • w sobotę bili brawo i zażerali catering

    w poniedziałek pójdą na bruk. To jest kapitalizm.

    • 14 3

  • (4)

    Zamiast narzekać, powinniśmy się cieszyć, że mamy przynajmniej jednego takiego giganta z branży ubezpieczeniowej w Trójmieście. Bo to nie tylko miejsca pracy, ale i sporo innych aktywności.

    • 18 14

    • Pikuś wstań zza ergobiurka i zajmij się ,,aktywnościami,,

      • 4 0

    • Jakie miejsca pracy?? Nie widzicie, że w projekcie zabrakło miejsca dla zwykłego szarego pracownika?? Ciekawe co się z nim wkrótce stanie...

      • 9 1

    • w ogóle powinniśmy się cieszyć (1)

      bez powodu

      • 8 2

      • mozna sie cieszyc az do konca dni

        Dziękujemy za stołówkę w której nie ma niczego do zjedzenia.
        Za parkingi gdzie możemy parkowac bez spinania sie o miejsce z rana.
        Za premie których nikt nie widzi
        Za to ze coraz więcej jest pracy a coraz mniejsza ilość ludzi ktorym po cichu dziekuja.
        Dziękujemy tez za piony menadżerskie i ich wypchane kieszenie z podwójnym dnem by nic nie skapnelo tym na dole co robia cala czarna robotke

        • 20 9

  • aż tylu uczestników? czy to był dzień pracy? (3)

    czy też "poproszono" o przyjście?

    • 11 5

    • trzeba było przyjść odbić kartę na zakładzie ;)

      • 1 1

    • nie no były zaproszenia. Przypominajki kilka razy w tygodniu ;)

      • 5 0

    • Bylem bo balem sie o stolek

      A mam dość miękki z wyścielaną dermą i opcja jak w japońskich toaletach.

      • 7 1

  • to prowadził Krzysiek Ibisz (2)

    czy Grażyna Torbicka

    • 7 3

    • sam Prezes

      • 1 1

    • pewnie w duecie

      oboje coraz młodsi

      • 2 0

  • Słabo ostatnio Hestię widać. Chyba, że w Sopocie.

    • 3 4

  • Zapowiada się ciekawie (3)

    Zobaczymy jak system będzie funkcjonował jak wdrożeni zostaniemy wszyscy. Interfejs ciekawy, prosty i jasny. W końcu będę mógł wystawić polisę na tablecie bez potrzeby drukowania tony dokumentów, a przede wszystkim widząc się z klientem w trakcie jego przerwy w pracy. Jest super!

    • 9 9

    • podejscie nieprofesjonalne agenta Ergo Hestii - (2)

      w czasie przerwy w pracy jest zbyt mało czasu, by Klient przeczytał tekst OWU,
      a przecież podpisuje, że się zapoznał z treścią OWU przed podpisaniem polisy !

      Poza tym przerwa w pracy jest do zregenerowania sił i spożycia posiłku.

      • 5 3

      • OWU mogę wyślać do klienta wcześniej. (1)

        A na spotkaniu w przerwie sfinalizować zawarcie umowy. I kto powiedział, że nie mogę umówić się z klientem na obiad w trakcie jego przerwy? Zależy kto jakie ma kontakty ze swoimi klientami.

        • 3 3

        • jest Pan chlubnym wyjątkiem wysyłającym Klientom OWU przed zawarciem polisy

          ale proszę nie wmawiać, że robi Pan tak za każdym razem ,
          i, że za każdym razem je Pan obiad z Klientem,
          sporadycznie- tak.

          Wiem, ze agenci wciąż się spieszą,
          przypis rzędu 8 000 zł z jednej polisy małej firmy nie robi na nich wrażenia-
          rzadko w ogóle chcą pofatygować się do ubezpieczanej firmy przed zawarciem polisy na tzw."oględziny".

          • 0 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Andrzej Biernacki

Prezes zarządu Ekolan SA. W 1997 roku Andrzej Biernacki i firma EKOL powołali do życia EKOLAN....

Najczęściej czytane