• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nowy Piotr i Paweł łamie stereotypy

10 września 2013 (artykuł sprzed 10 lat) 
Nowy sklep Piotra i Pawła zostanie otwarty 12 września. Nowy sklep Piotra i Pawła zostanie otwarty 12 września.

12 września w Gdańsku Osowej, przy ul. Balcerskiego 2 zobacz na mapie Gdańska, otwarty zostanie nowy sklep Piotr i Paweł. Wprowadzony zostanie w nim program "5 Gwarancji", który wychodzi naprzeciw potrzebom wszystkich konsumentów w zakresie komfortu i jakości robienia zakupów oraz atrakcyjności cenowej. Tym samym Piotr i Paweł całkowicie zmienia rynek supermarketów, oferując klientom jeszcze więcej niż konkurencja.



Już pierwsze w roku 2013 otwarcie nowego sklepu Piotra i Pawła w Poznaniu okazało się nie tylko rewolucją w komunikacji, ale przede wszystkim stworzeniem idealnego sklepu z udoskonalonym standardem obsługi, poziomu cen oraz dostępności asortymentu.

Wszystko opiera się na pięciu gwarancjach: gwarancji dostępności produktów, gwarancji  świeżości, sprawnej obsługi przy kasach, niskich cen oraz zgodnych cen na półce i przy kasie. W ślad za Poznaniem podążyły kolejne sklepy w takich miastach jak: Pabianice, Konin i Skórzewo. Teraz przyszła kolej na Gdańsk. Co więcej, jest to otwarcie już piątego sklepu w Gdańsku, ale pierwszego z programem "5 Gwarancji".

Skąd pomysł na program "5 Gwarancji"? Piotr i Paweł od 23 lat zdobywając uznanie konsumentów w całej Polsce, łącząc bezpretensjonalny, ciepły kontakt z klientem, wiedzę o jego potrzebach i zmieniających się upodobaniach, z fachowością oraz dogłębną znajomością produktów, a przy tym wciąż jest odbierany przez klientów jako delikatesy. Szeroki asortyment, wyszkolony i uprzejmy personel, eleganckie meble, czystość w sklepie tworzą wizerunek drogiego sklepu.

Klient postrzega jakość przez pryzmat ceny, nie tylko w przypadku zakupów spożywczych. Nowy Piotr i Paweł udowadnia, że jest to tylko stereotyp, a dowodem na to są gwarancje, które wyznaczają nowe standardy, a jeśli są one klientowi rekompensowane. Każdy, kto udowodni, że komunikowana zasada nie jest respektowana przez sklep, odbiera kupon uprawniający do 15 proc. zniżki na kolejne zakupy.

Nad całością będzie czuwał system kontroli zadowolenia klientów, którego monitoring pozwoli na ciągłe usprawnianie supermarketów Piotr i Paweł.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Opinie (13)

  • panie na mięsnym w MANHATANIE bardzo sympatyczne

    ROBIĘ ZAKUPY NA MANHATANIE WE WRZSZCZU BO NA OLIWIE PARĘ RAZY DOSTAŁEM STARE MIĘSO ...a panie w Oliwie ,,stare'' i w dodatku opryskliwe... mają brudne fartuchy!!!!!!!!!!

    • 0 0

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Sebastian Ptak

Prawnik, ekspert rynku bankowego, współtwórca nowoczesnego sektora płatniczego w Polsce, Prezes...

Najczęściej czytane