• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nowy prezes terminalu DCT

erka
19 grudnia 2016 (artykuł sprzed 7 lat) 

Cameron Thorpe przejął stanowisko prezesa zarządu DCT Gdańsk od udającego się na emeryturę Maćka Kwiatkowskiego. Thorpe ma 30-letnie doświadczenie w branży morskiej.


Cameron Thorpe Cameron Thorpe

W 2003 roku Cameron Thorpe dołączył do DP World jako Global Business Development Manager, biorąc udział w audycie ponad 12 terminali kontenerowych na całym świecie podczas dynamicznego rozwoju firmy. W 2005 roku został powołany na stanowisko General Manager w terminalu kontenerowym Constanta w Rumunii. Po przejęciu grupy P&O przez DP World w 2006 roku, Thorpe przeprowadził się do Australii, aby objąć stanowisko Director and General Manager w Brisbane.

W 2009 roku został prezesem terminalu LCIT w Tajlandii, następnie w 2013 r. przyjął propozycję pracy jako dyrektor zarządzający DP World Korea oraz Wiceprezes PNC - największego terminalu kontenerowego w Korei Południowej. Na początku 2015 r. Cameron przeniósł się do terminalu London Gateway w Wielkiej Brytanii, gdzie objął stanowisko prezesa.

- Cieszę się z możliwości, jakie ma przed sobą DCT - terminal kontenerowy, który pomaga napędzać polską gospodarkę, ze światową reputacją najbardziej profesjonalnego obiektu w rejonie Morza Bałtyckiego. Z naszym nowo otwartym drugim nabrzeżem T2 będziemy umacniać wysoki poziom obsługi oraz umożliwiać rozwój przewozów intermodalnych, jako główny hub portowy w regionie - mówi nowy prezes DCT Gdańsk SA.
erka

Miejsca

Opinie (67) 2 zablokowane

  • prześledźcie karierę nowego prezesa, ma wybitne osiągniecia ale to dla mnie nie powód do śmiechu. (7)

    już trwa agonia gdyńskich portów a teraz to oznacza całkowity upadek gdyńskich terminali kontenerowych. wychodzi brak inwestycji w Gdyni:(.

    • 50 13

    • czas na port w Elblągu (1)

      hahaha

      • 25 2

      • wole tych co probuja cos zrobic a nie tych co wiecznie sie z takich ludzi smieja

        i nie ważne czy mowa tu o Elblagu czy innym miejscu

        • 0 0

    • Może pogoda mu się nie spodoba i poleci dalej?

      • 2 1

    • Artykul jest na temat Gdanskich portow

      a nie Gdynskich durniu !!

      • 2 5

    • na temat

      Lubi podróżować po świecie.

      • 1 0

    • W Gdyni jest tylko jeden port. (1)

      • 3 16

      • Są dwa handlowy i wojenny.

        • 10 2

  • (1)

    kiedy prokurator w DCT ?

    • 9 4

    • A A po co ma byc

      • 0 0

  • wyglada jak.......

    stary żółwia haha

    • 1 0

  • Za to prezesa gdyńskiego BCT nie będzie trzeba zmieniać ! (1)

    ... bo za chwilę samo BCT przestanie istnieć i mam nadzieję, że już dotarło do wszystkich, że rzekome "połączenie" gdyńskich terminali to była ściema. Obecnego prezesa filipiński właściciel trzyma tam jeszcze chyba tylko po to, żeby "posprzątał" firmę ze zbędnych obciążeń (czyt. pracowników) przed ostateczną transakcją. A przecież "sprzątanie" trwa - fakt, jeszcze stosunkowo subtelnie, bo zaczęto od pozbywania się tych, co osiągnęli wiek emerytalny (a jak nie chcą iść dobrowolnie, to likwiduje się stanowisko i po kłopocie).

    • 27 3

    • Co pajace minusujecie ? Jeśli piszę nieprawdę, to zdecydowanie dementujcie takie info !

      • 1 0

  • Dobrze mu z oczu patrzy

    • 0 0

  • (8)

    Debilizm to traki jezdzace pod prad, olewajace stopy i wymuszajace pierwszenstwo.jest 30 to jedz 30 czego placzesz

    • 31 2

    • (6)

      Lajza z dct

      • 2 7

      • PRAWDA (2)

        Czytaj to uwaznie.90% tych psełdo kierowcow to spocone Janusze co tylko wiedza kiedy załozyc magnes na inpulsator a tak robia podczs gdy stoja w kolejce i poruszaja sie po terminalu czyli 3 godziny pauzy.Z zapisu karty kierowcy wynika ze tym czasie cały czas stał n aparkingu a kontener przyfrunoł na jego naczepe.Te cielaki z ITD to tez niewidza probłemu ,a czas pracy takiego janusza z Mławy to 20 godzin bo 15 na karcicie a 5 na magnesie.Druga sprawa w ciagu tygodnia 5-6 kierowcow dostaje zakaz wjazdu na terminal i maja zatrzymane prawo jazdy bo jezdza poprostu pijani.Trzecia sprawa to ładowanie dwoch kontenerow po 25 ton plus waga zestawu 17 ton to 67 ton to standart wyjezdzajacych z naczepami rozczepianymi 4 lub 5 osiowymi .A ITD sucharskiego niema bo lepiej niech drogi dalej dewastuja.A tu modruja sie i pisza jak to im zle bo troche postali w kolejce i parkingu im potrzeba.Najwieksze dziadostwo to znana firma z tomaszowa mazowieckiego i a druga z wieczfinia koscielna windyki koło Mławy.I TAM SA TE ŁAJZY !!!!!!!!!!!!

        • 4 0

        • (1)

          Dlatego w dct sa lajzy, tylko "kozak" z tira pociagnie 50 ton na magnesie.I to w klapkach!!!!

          • 1 2

          • Tak.Tylko spocone cymbały z antracytu tak robią i jeszcze sa dumni ale jak przypierdzieli w kogoś to prokurator juz pozadnie go rozgrzeszy.

            • 1 0

      • (2)

        Łajzy to szanowni ponownie z "tirów "co to myślą że tak jak na ulicy duży może więcej, no ale cóż nasze składy amv są akurat wieksze:D

        • 6 4

        • Ale penisy mniejsze

          • 1 1

        • Amv chyba Imv...

          • 4 0

    • Zgadzam się zero mózgu mają firmy zewnętrzne

      • 1 1

  • zmiana zawsze coś wnosi nowego

    Ale co? myślę, że cel ,a to o dynamika 200% przeładunku za wszelką cenę. Koszty gonią, amortyzacja inwestycji niepokoi.

    • 2 0

  • (1)

    ło jak zagraniczniak to pewnie zarabia miesięcznie tyle ile pracownik dostanie za 10lat roboty.

    • 12 2

    • A ile ma zarabiac?

      Moze twoim zdaniem tyle samo co pracownik? Każdy ma tyle jakie ma stanowisko, byłbyś dyrektorem to tez byś zarabiał takie pieniadze.
      Zazdrość nie jest niczym dobrym.

      • 2 2

  • fajna firma (3)

    fajnie sie w niej pracuje, sami profesjonaliści do okoła, brygadzisci dbaja o swoich pracownikow, jestem zadowolony ,ze moge pracowac w DCT. Nowy Prezes na pewno bedzie zadowolony z naszej pracy.

    • 14 4

    • co ty dajesz za glupoty

      • 2 1

    • hahaha, dobra prowokacja :D

      • 3 2

    • Chyba pracujesz w innym DCT

      • 1 4

  • Powodzenia (2)

    Ciężkie czasy czekają Pana Prezesa, odchodzi G6, nowy Aliance już ogłosił siatkę połączeń z FE bez Gdańska. CMA z APL nie mogą przekonać COSCO do zawinięcia bezpośredniego (niestety bardzo wysokie koszty zawinięcia), a Maersk już od dawna planuje wyprowadzkę do Kłajpedy

    • 8 11

    • i sie skonczy monopol DCT moze wkoncu ktos to zrozumie

      • 0 1

    • Ciekawe czy powtórzysz to za rok. G6 sie nie "wyprowadza", a przestaje istnieć. W przyszłym roku raczej bedą regularne dwa, jesli nie trzy połączenia oceaniczne do terminala.

      • 8 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Waldemar Kucharski

współzałożyciel i były prezes zarządu Young Digital Planet SA. Obecnie członek Rady Nadzorczej...

Najczęściej czytane