- 1 Jak będzie działać spalarnia? Zwiedź budowę (212 opinii)
- 2 Kandydaci o gospodarce. Debata Pracodawców Pomorza (39 opinii)
- 3 Biznesmen z duszą sportowca (28 opinii)
- 4 Jak będzie wyglądała elektrownia jądrowa? (192 opinie)
- 5 Powstanie państwowa sieć handlowa (410 opinii)
- 6 Vectra znów waloryzuje opłaty (121 opinii)
Prawie 19 mln zł od NCBiR dla SentiOne
SentiOne, polska firma wspierająca marki w automatyzacji obsługi klienta, otrzyma niemal 19 mln zł dofinansowania od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na rozwój swojej technologii sztucznej inteligencji. To do tej pory najwyższa kwota przyznana przez NCBiR na rozwój konwersacyjnej sztucznej inteligencji. Środki te przysłużą się do rozwoju wszystkich produktów SentiOne, czyli monitoringu internetu opartego o AI oraz chatbotów i voicebotów.
SentiOne, polska firma technologiczna zajmująca się monitoringiem internetu i mediów społecznościowych oraz automatyzacją obsługi klienta z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, może się pochwalić kolejnym sukcesem - 18,8 mln zł dofinansowania od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na rozwój zaawansowanej technologii rozumienia języka naturalnego w językach polskim, angielskim, niemieckim i hiszpańskim. To do tej pory najwyższa kwota przyznana przez NCBiR na rozwój konwersacyjnej sztucznej inteligencji. Ze swej strony SentiOne zainwestuje w projekt 5,2 mln zł, przeznaczając łącznie 24 mln zł na udoskonalenie swoich dotychczasowych produktów - monitoringu internetu opartego o AI oraz chatbotów i voicebotów.
- To już trzeci grant badawczo-rozwojowy dla SentiOne. Sukces poprzedniego projektu, który pozwolił nam rozwinąć technologię konwersacyjnej sztucznej inteligencji i podbić rynek botów, utwierdził nas w przekonaniu, że to słuszny kierunek rozwoju dla naszej spółki - mówi Kamil Bargiel, założyciel i CEO SentiOne. - Pandemia COVID-19 pokazała, że to właśnie umiejętne wykorzystanie nowoczesnych technologii pomogło firmom optymalizować swoje koszty, usprawnić wewnętrzne procesy i zwiększać sprzedaż.
Miejsca
Opinie (4)
-
2021-07-16 08:50
aż żal d.. ściska co niektórym, że taka kasa idzie do polskiej firemki, no niestety, takie czasy
hehehe
- 0 5
-
2021-07-16 09:03
(1)
18 mln za jakieś przereklamowane nie wiadomo co w stylu ivony lub snickersa? Czy może najnowsze oprogramowanie dla call center, żeby konsultanci mieli liczone przerwy miedzty rozmowami w milisekundach?
- 2 1
-
2021-07-16 09:59
nie rozumiesz...
... treści artykułu, przeczytaj go jeszcze raz, a - jak trzeba - to jeszcze raz.
- 1 0
-
2021-10-29 10:01
Start up
chatboty i voiceboty. Chyba za dużo dla mnie. Bo po polsku raczej nie można?
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.