• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Problem z rachunkami za prąd. Energa wyjaśnia

Robert Kiewlicz
7 lutego 2020 (artykuł sprzed 4 lat) 
Awaria sytemu rozliczeniowego Energi. Awaria sytemu rozliczeniowego Energi.

Od prawie miesiąca Energa nie jest w stanie naprawić awarii systemu obsługi "Rozliczenia Rzeczywiste" za zużycie prądu. Klienci nie mogą terminowo regulować opłat za prąd - alarmują czytelnicy Trojmiasto.pl. Energa zapewnia, że pracuje nad naprawą usterki, a klienci nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z awarią.



O poważnej awarii systemu rozliczeniowego dla klientów Grupy Energa poinformowali nas czytelnicy Trojmiasto.pl za pomocą Raportu z Trójmiasta.



- Klienci Energi nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z obecną niedostępnością systemu, która utrudnia "Rozliczania Rzeczywiste" zużycia prądu. W tym czasie niektórzy klienci, dotychczas korzystający z "Rozliczeń Rzeczywistych", mogą otrzymać informacje o konieczności ponownej aktywacji usługi. Spółka zapewnia jednak, że usługa jest wciąż aktywna na ich kontach i obecnie nie trzeba wykonywać żadnych czynności w tej sprawie - informuje Krzysztof Kopeć, dyrektor Biura Prasowego Grupy Energa. - Tuż po zdiagnozowaniu usterki poinformowaliśmy klientów o utrudnieniach poprzez komunikaty w elektronicznym biurze obsługi klienta. Klienci otrzymali od nas również powiadomienia e-mail i SMS, w których zapewniliśmy, że po usunięciu usterki wyślemy do nich kolejną wiadomość. Pracujemy nad tym, aby w najbliższym czasie nasi klienci ponownie mogli korzystać z usługi.

Energa aktualizuje system



Od 11 do 19 lutego Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne, które usprawnią system obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.

W czasie aktualizacji oprogramowania i modernizacji infrastruktury klienci Energi mogą mieć trudność z:

  • zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta, rozliczeniem zużycia prądu w usłudze "Rozliczenia Rzeczywiste" oraz doładowaniem licznika przedpłatowego - do 19 lutego;
  • podglądem faktury i sprawdzeniem aktualnego salda konta - do 27 lutego.

Spółka zapewnia, że w czasie prac modernizacyjnych klienci będą mieli dostęp do prądu. Jeśli ktoś nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu pod numerem 555 555 555. Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika. Spółka zachęca jednak do tego, aby klienci doładowali liczniki przedpłatowe wcześniej, czyli przed 11 lutego.
20:07 11 LUTEGO 20

(7 opinii)

A propo ZE Energa. Otrzymałem dzisiaj rachunek, a na kopercie napis jak na zdjęciu. Ciekawe czy osoby, które mają rozliczenie rzeczywiste już mogą się rozliczyć. PS rachunek oczywiście wyższy.
A propo ZE Energa. Otrzymałem dzisiaj rachunek, a na kopercie napis jak na zdjęciu. Ciekawe czy osoby, które mają rozliczenie rzeczywiste już mogą się rozliczyć. PS rachunek oczywiście wyższy.

Miejsca

  • Energa Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Zobacz także

Opinie (272) ponad 10 zablokowanych

  • stały klient

    dziś powinnam podać stan licznika zużycie rzeczywiste system nie działa do 04.05. 2020 do godz.11.oo tylko w dniu 04.05 br. będzie tak przeładowana linia że nie będzie i tak można sie zalogować. Niby cały czas unowocześnia się system ale jak widać nic z tego nie wychodzi bo jest coraz gorzej w razie awarii powinien być podany telefon na który klient może zadzwonić i podać stan zużycia telefonicznie tak jak jest to w pgnig.

    • 0 0

  • Niedziałająca strona

    Od kilku dni strona nie działa mamy jak mamy teraz kwarantanny. Zapłacić nie ma jak to chciałem internetowo ale się nie da.... Codziennie wchodzę sprawdzam błąd 500 ups coś się popsuło. Dzwonisz do nich no naprawiamy błędy, zaraz mi pewnie prąd wyłączą bo nie ma jak zapłacić....

    • 0 0

  • pseudo udoskonalenie

    oczywiście strona znowu nie działa, kto pisał ten program???
    poprzednia wersja może nie była doskonała, jednak awarie bywały sporadyczne
    a teraz co logowanie - to pojawia się błąd - jestem tym totalnie wkurzona - jak można tak lekceważyć klienta , który płaci i to niemało a w zamian otrzymuje masakryczny bajzel
    Energo szanuj nasz czas i nasze pieniądze

    • 0 0

  • siizf

    mamy 31.05.2020 ebok energa nie działa, a zarzadzik kaske przytula jak do tej pory

    • 0 0

  • Ciągłe problemy z logowaniem na energa 24

    Co miesiąc podejmuję próby logowania się na energa 24, "podejmuję", bo są ciągle problemy. Dobrze by było, gdyby energa zapytała jakiegoś informatyka jak rozwiązać problem, bo mam wrażenie, że tę stronę prowadzi im jakiś "Pan Kaziu z Koziej Wólki". Stale naprawiają jakieś usterki. Próby połączenia są beznadziejne.
    Każą sobie płacić za prąd ogromne pieniądze a nie potrafią sobie poradzić z internetem.

    • 2 0

  • żenada (1)

    jest 1 czerwca i znów nie można się zalogować do tej platformy, aby opłacić rachunek, jeszcze się nie spotkałem z taka żenada trwająca kilka miesięcy
    Informatycy odpowiedzialni do zwolnienia !!!!!!

    • 1 0

    • Dzis zrobili sobie dzien dziecka

      Poprzednio majowka i wkoło tak, jak chce skorzystać. Na infolini powiedzialam co o tym sądzę.....

      • 0 0

  • Nie polecam

    Ta firma to śmiech. Mieli awarie, więc doładowano mi prąd awaryjnie, przysłano fakturę. Fakturę opłaciłam dwa dni po terminie(długi weekend, Boże Ciało). Nie miałam jej też przy sobie więc nie miałam jak opłacić. Po wplaceniu pieniążków, ten sam bank probowalam doładować prąd ponownie, już normalnie. Nie da się!! W środku miasta, z dwójką malych dzieci nie da się doładować prądu. Księgowanie trwa 3 dni. W innych firmach, takicj jak Orange czy Multimedia gdy chodzi o gruba forsę, wysylasz potwierdzenie wpłaty i już włączają Ci usługę a Energa 24 za 33 zł nie jest w stanie przywrócić mi możliwości ponownego doładowania prądu. Zgłosiłam ten fakt do pilnej realizacji, która ma trwać 14 dni mówi Pani na czacie... Żart, śmiech.

    • 0 0

  • Wstyd

    Wstyd zeby taka firma co miesiąc miala przerwy techniczne !

    • 1 0

  • Brak już sił!

    • 0 0

  • Brak już sił!

    Ręce opadają! Zalogować się w żaden sposób na Energa24, nie można. Po kontakcie z BOK od razu wiadomo, że ma się do czynienia z państwową firmą. Obsługa nonszalancka i o kulturze można zapomnieć, dotyczy to zwłaszcza pań z infolinii. Powinno się przed kontaktem z tą instytucją wypić kubeł melisy.

    • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Piotr Ciechowicz

Wiceprezes Agencji Rozwoju Pomorza. Nadzoruje prace Regionalnej Instytucji Finansującej, Działu...

Najczęściej czytane